Feedback

Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h

Publicat Joi, 03.10.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 11
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 1
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 2
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 3
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 4
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 5
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 6
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 7
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 8
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 9
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 10
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 11
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 12
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 13
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 14
Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible: 502 CP și plafon de tip hardtop care poate fi operat până la 48 km/h - Poza 15
Chevrolet a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Corvette Convertible. Modelul constructorului american dispune de un plafon retractabil de tip hardtop care poate fi operat până la viteze de 48 km/h.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În urmă cu doar câteva luni, Chevrolet a prezentat noua generație Corvette. Modelul producătorului american este disponibil în versiunea Stingray, iar motorul V8 a fost amplasat central.

Acum, Chevrolet a prezentat noul Corvette Convertible. Noua versiune de caroserie este echipată cu un plafon de tip hardtop care poate fi ridicat sau coborât până la viteze de 48 km/h. Conform oficialilor producătorului american, ridicarea sau coborârea are loc în aproximativ 16 secunde.

Mecanismul plafonului retractabil este alcătuit din șase motoare electrice, americanii renunțând astfel la vechea soluție cu sistem hidraulic. Standard, plafonul lui Corvette Convertible va fi vopsit în culoarea caroserie. În plus, oficialii producătorului de peste Ocean menționează că au pregătit un geam acționat electric de mici dimensiuni și amplasat în spatele scaunelor. Acesta va putea fi operat independent de plafonul retractabil.

Asemeni coupe-ului, noul Corvette Stingray Convertible este echipat cu un motor V8 Small Block de 6.2 litri aspirat natural care dezvoltă 502 CP (în echiparea cu evacuare de performanță) și 637 Nm. Resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu opt trepte și dublu ambreiaj. Pentru moment, oficialii Corvette nu au publicat informații referitoare la performanțele versiunii cu plafon hardtop.


Comentarii (11)

  • ...Șase electromotoare doar pentru acoperiș?! (de fapt 7 cu al geamlâcului anti-turbulențe.)
    Cred că-i trebuie și-o baterie de Tesla. :-)

    Anyway (cu riscul să-l deprim pe amicul @zărne), de când cu lansarea lui C8 pot spune doar:
    *Corvette? -- Odihnească-se-n pace.* :-(
    22 7
  • Pot să aprind și eu o lumânare, Mister K?
    12 7
  • Paul: Ce greutate se poate Pune in spare la Chevrolet Avalanche? Raspunde
  • @kiro, nu vad de ce as fi deprimat. Acum are motor central, ceea ce dupa mine e si mai aproape de on masina pur sportiva. Nu ca un SLR sau AMG GTR ar fi mai prejos, dar un motor central are farmecul lui indubitabil. (In paranteza fie spus si SLR si SLS sunt tot de fapt cu motor central, intrucat sunt plasate in spatele axei fata, dar sunt in fata soferului, nu in spatele lui).

    In legatura cu motoarele electrice de la acoperis, iarasi sunt 100% cu ei. La acoperisul unei decapotabile in primul rand iti pica ceva ce tine de sistemul hidraulic. Pompa, garniturile la cilindri, liniile de transmisie, switch-urile, etc. Pe undeva, cu timpul incepi sa pierzi presiune. Daca totul e electric, e mult mai fiabil, si probabil mai usor de diagnosticat pe scanner. Deci, dupa mine are sens tot ce au implementat pe noul Corvette. Asa ca: Long live the (US) King :):)
    10 2
  • mircea badea
    super! vreau sa o aud la o liniuta,,
    3 1
  • @inexo: Liber la prohod :-) --dar jur să mă sucesc dacă Mary Barra reușește cu C8 un timp-record pe Ring.
    Accept de fapt ca piloată și vreuna din prietenele ei feministo- facebuciste. :-P

    @zărne: Corectă comparația cu sist. hidraulic mai puțin fiabil, dar eu voiam să sugerez *îmburghezirea* (negativă cred) a sportivelor.
    Și mai clar: sistemul 100% manual al Mazdei MX5 îmi pare ideal.
    ...Dar deh, trinomul CCC pare inevitabil pogorât și pe sportive.

    P.S. Mașina nu-i deloc rea (și nici copie Ferrari)... doar că, în umila mea opinie, NU mai e un Corvette.
    Rămâne deci cum am stabilit -- R.I.P.
    15 0
  • Da, domnule Kiro, din nefericire, miticul Corvette a decedat mortal...Iar Măriuca și liota ei de sex corect politic cred că n-ar fi bune nici de curve, pardon de expresie. Decât cu amețitele astea rujate, mai bine cu masculii falimentari din 2009, care măcar că erau isteți, sucind de minți autoritățile americane, care au deschis larg baierele traistei publice, în loc să le rezerve incompetenților "capitaliști" cuvenita lichidare judiciară (amintirea gloriosului GM de altădată ar fi fost cu atât mai prețioasă astăzi). Așa însă, lumea a rămas cu impresia secerei și ciocanului (care, încrucișate, constituie litera G din sigla GM, galben pe fond roșu și cu expresia atașată "An amerikan revolution"). Bașca rivalii de la Ford s-au trezit cu un ascendent moral fulminant și neașteptat pentru următorul deceniu, pony car-ul Mustang cucerind Europa (inclusiv Germania), iar ușor digerabila camionetă Ranger reprezentând cea mai "nerușinată" provocare globală la adresa hegemonicelor CUV-uri. În schimb, totul a amorțit, de atunci, în RenCen, mai ales că, vorba vericului Hitler: "Intelectul femeii este dotat irelevant" :D
    9 7
  • In sfarsit unCorvette adevarat. Designul a fost si va fi mereu o chestie de gust personal, dar au asezat in sfarsit motorul unde trebuie. Pentru banii ceruti nu are competitie. Este un miracol sa ceri $60K pentru asa ceva cand "se bate" cu masini cu mult mai scumpe. Si interiorul ( in opinia mea) arata foarte bine renuntand la bordul de minivan pe care l-a avut pana nu demult. Iar de condus, este o placere, sunetul motorului exceptional si in sfarsit se simte ca o masina rafinata. Multi constructori trebuie sa se uite cum reuseste Corvette sa ofere o astfel de masina la acest pret.
    15 7
  • @inexo: Clar că subscriu. Mai vin doar c-o deducţie (pur speculativă) -- şi anume, că lipsa vreunei tentative de record pe Nordschleife cu ultimul C7 ZR 1 (ăla de 755 CP) n-ar fi chiar întâmplătoare...
    ...Mai clar pentru unii cu neuronu rigid, exista cred io riscul ca presupusul atu al soluţiei cu motor central de pe C8 să se fâsâie lamentabil. :-)

    @Alpine77: E părerea ta şi ţi-o respect, deşi a mea e diametral opusă.
    Mai exact, după mine e vb. doar de-o reducere de costuri (un singur exemplu, ax cardanic din fibră de carbon lipsă), iar avantajele-s mai mult teoretice.
    ...Pe lângă multiple minusuri ref. la răcire, izolarea habitaclului de zgomot+căldură motor etc.
    OK, tehnologia a mai progresat de la epoca De Tomaso Pantera, dar îţi pot spune că 2-3 zile am fost semi-surd după ce-am forjat una (acum 20 de ani, dar nu asta-i relevant.)
    11 1
  • @Kirotractor- suindu-ma dintr-un C6 intr-un C7 si apoi un C8 iti pot spune fara dubii ca ultima se simte de departe cea mai compusa din toate. De acord ca toate marcile, de la Bentley la Dacia devin mai ieftine cu fiecare generatie si fiecare urmareste un cat mai mare profit dar asta este lumea in care traim si trebuie sa o luam asa cum este, Dar-este un mare "dar"- cu ajutrorul tehnologiei si a unei folosiri a resurselor mai inteligente, ceea ce pierd prin ce am enumerat in propozitia anterioara, castiga prin ceea ce am enumerat acum. Sub nici o forma un C8 nu se simte inferior la condus fata de un C6, din contra. Si de acord din nou, on ax cardanic din carbon este mai usor, este mai rapid in reactie si nu sufera din cauza vibratiilor precum unul din aluminiu dar diferentele sunt perceptibile in special cand masina este condusa pe circuit in conditii de stres mare, iar nu acesta este scopul cu care majoritatea covarsitoare cumpara un Corvette. In conditii de folosire normala cu un condus sportiv nu se va siti diferenta, iar daca cineva chiar vrea unul din fibra plateste $500 in plus. Langa $60k nu este uncapat de tara. Ceea ce am vrut sa subliniez in postul de mai jos este ca in ciuda inflatiei, a tehnologiilor noi, performante sporite -pretul a ramas aproape la fel la modlele de baza. Pai $60k inseamna cam 55K de euro iar la pretul acela ce masina gasesti apropiata de exoticismul sau performantele unui Corvette.Iti spun sigur ca daca vezi una in realitate ai sa fi impresionat si asta vine din partea unuia care nu ii plac masinile americane.
    15 6
  • Da, Mister K. Teribilă decepție am simțit din cauza "omiterii" de care ați amintit, recte C7 ZR1 neprobat pe "Ring". Nici nu încape îndoială că ar fi umilit niște nume cu pretenții...

    Ceva funest îmi șoptește perfid în urechile duhului că asta a fost cam...tot. Corvette a însemnat inclusiv o dulce nebunie a conceptelor uluitoare, tributare nu doar unor puteri și abilități fantastice, ci și unor idei de design răpitor estetic. Unii însă se dovedesc incapabili să privească înapoi în timp dacă nu cu sensibilitate, atunci "măcar" cu pioșenie...Iar pe snobi, adică pe închinătorii la "actualitate", nu-i poți scoate din tranșeele convingerilor absolute. De fapt, nici nu merită osteneala.
    6 6
  • @Kiro, in materie de masini americane, eu zic ca @alpine77 stie ce vorbeste, poate cel mai bine dintre noi toti.

    Opinii personale: Sunt super gelos pe acoperisul hard, retractabil in timp super decent, si in timpul mersului la viteze mai mult decat rezonabile. La a mea stau pe loc, si beau si o cafea pana isi trage acoperisul.

    Pe langa asta, chiar si versiunea coupe are acoperisul detasabil (il poti baga in portbagaj) si devine un targa. Deci decapotabila devine un pic redundanta, dar e foarte bine ca ai de unde alege.

    Referitor la design, eu il gasesc absolut superb, in and out. Singurul lucru care imi lipseste sunt stopurile quatro rotunde, gen Ferrari. Pentru mine era un element estetic absolut superb.

    In rest, motorul, transmisia, tinuta de drum totul pare la superlativ, iar primele impresii pe internet sunt covarsitor pozitive. Sunetul e ok, dar dupa ce te-ai spurcat la un AMG sau 911, e greu sa gasesti ceva mai bun. Una peste alta, fata de generatiile anterioare e un salt enorm calitativ si vizual, mai ales la interior. Sunt duse plasticaraia ieftina, finisaje jenante, si ergonomia discutabila. Motorul e enorm si are un potential urias de tunning. Din pacate se pare ca nu au inca nimic asistat electric. Cred ca asta i-ar imbunatati performantele cu cel putin 50%. 502 PC din 6.2L naturally aspirated e un motor care lucreaza lejer, la standardele din 2019.

    Una peste alta, cred ca e a doua oara cand zic ca, daca as avea bani, as pune un acont pentru un Corevette. Macar odata in viata mertia sa-ti cumperi una.
    7 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru