Cum să îngropi Dieselgate: Volkswagen va lansa 30 de modele electrice şi maşini autonome în segmentele importante până în 2025

de Daniel Popescu
Vineri, 17.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen va oferi 30 de modele electrice până în 2025 şi maşini complet autonome la începutul deceniului viitor în toate segmentele importante.

Volkswagen a anunţat la sfârşitul acestei săptămâni o amplă strategie prin care vrea să lase în urma scandalul Dieselgate, care a afectat puternic imaginea companiei în cele 9 luni care au trecut de la izbucnirea acestuia.

Constructorul german va lansa nu mai puţin de 30 de modele electrice până în 2025 şi vrea să vândă 2-3 milioane de unităţi anual, pentru ca aceste modele să ajungă la circa un sfert din vânzările anuale ale grupului. "Ne aşteptăm ca până în 2025 să vindem două până la trei milioane de maşini pur electrice pe an", explică Matthias Mueller, CEO-ul grupului Volkswagen.

Urmareste Automarket
De asemenea, Volkswagen a decis să se adapteze la trendul sistemelor autonome, astfel că fiecare segment "relevant" în care activează va beneficia de cel puţin un model complet autonom după investiţii de mai multe miliarde de euro.
Lansările sunt programate la începutul deceniului următor. "Vom dezvolta expertiza necesară şi plănuim să angajăm circa 1.000 de specialişti software, pe lângă alte măsuri", a adăugat Muller.

Nu în ultimul rând, Volkswagen va înfiinţa o divizie pentru soluţii de mobilitate care va dezvolta şi cumpăra servicii de ride-sharing sau de utilizarea maşinilor autonome pe post de taxi-uri. Toate aceste măsuri se vor aplică tuturor celor 12 branduri din portofoliul Volkswagen, iar planurile pentru fiecare marcă în parte vor fi anunţate până la finalul acestui an.

Via Automotive News

Comentarii (19)

  • Avem Golf GTE avem Passat GTE , asta consider eu cu adevarat investitii .
    8 9
  • Brembo
    Inca o dovada ca oamenii au memorie scurta si tolereaza acest brand mincinos pe piata.Practic,scapa nevatamati de aceasta uriasa minciuna pe care au propagat-o atatia ani.
    20 20
  • Cu cat mai multi (producatori de electrice) cu atat mai bine. Din pacate, acum suntem inca la stadiul de vorbe.
    Tesla Model S e prea scumpa, restul nu sunt practice pentru calatorii lungi. In cativa ani sper sa avem alternative serioase pe piata.
    10 3
  • Hai ma lasati-o odata VW va lansa, VW va face, VW va drege etc. Deocamdata VW face masini cu un raport pret/calitate foarte mare si asta conteaza acum!!! Sau mai clar spus: au facut masini bune, vor face masini electrice dar acum FAC masini proaste.
    11 13
  • Galip Khan
    Cum sa ingropi Dieselgate ? Raspuns : Inchidem definitiv firma VW si ne axam pe productia de carnaciori afumati.
    11 9
  • Iar a venit trollerul :)) hai cu unghia
    6 2
  • @Brembo
    Dar de scandalul Takata de amintim ? De cel mai mare recall ever de 65 mil masini? Dar de cate victime ( morti) a facut?
    Facand o paralela , eu propun sa ne cumparam doar masini fara nici un airbag. Macar murim mandri.
    Deja pe mine sincer ma plictisesc astfel de comentarii.
    Pe celalalt il inteleg e troller obsedat cu un neuron per nara.
    6 5
  • @@Brembo
    Daca discuti de Takata vorbesti clar de morti directi: cam 10-11.
    Daca discuti de poluare (care nu se poate cuantifica) cam 2 milioane de oameni mor ANUAL !!!
    Deci despre ce vorbim noi aici cu scandalul Takata ? 0,00000000001 procente :))
    Hai du-te si mai da o tura cu bicicleta, ca aia nu polueaza.
    6 5
  • Corect ar fi fost un titlu de genul: "Cum sa distragi atentia de la scandalul Dieselgate"
    Daca VW erau asa buni si constienti, ar fi investit in electrificare sau hibride.
    In schimb ei au investit in aspect si minciuni (cumparat titluri de gen masina anului...).
    Se pare ca ei continua cu pacaleli, insa partea proasta e ca romanii ii si cred. Prin Vestul Europei se pare ca treburile se misca in directia buna. E cazul sa emigrez ca in Romania mai greu deschide lumea ochii.
    5 6
  • Mihai V
    Problema este un pic mai complicata. Intr-adevar, vw ar putea fi inchisa daca ar fi data in judecata. Numai ca Merkel nu isi permite asa ceva. Nu realizati cate locuri de munca s-ar pierde?
    Apoi, nu vedeti cat de obtuzi suntem? Majoritatea secondurilor aduse e vw.... Numai noi putem sa credem ca vw este sinonim cu calitatea... E vorba de (in)cultura auto. Cand toti iti spun ca fiabilitatea este in alte tari! Chiar si americanii au deschis ochii. Noi nu. NOI STIM. Indiferent de domeniu...
    2 3
  • http://www.motor1.com/news/64049/got-an-old-bike-stay-out-of-paris/
    0 0
  • Alooo, Takata produce airbaguri, nu masini, airbaguri care s-au mantat inclusiv pe VW. Hai sa spunem acum si de hexi farma ca sa ne aflam in treaba,dar aici e vorba de alta discutie parca.Pentru cine are dubii sa citeasca aici: https://www.google.ro/search?q=takata&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=6t9kV4_lCIbvUt6ruegN
    2 1
  • Scuze, aici e linnk-ul
    http://www.consumerreports.org/cro/news/2016/05/everything-you-need-to-know-about-the-takata-air-bag-recall/index.htm
    2 1
  • Si inca ceva, daca intrati pe linkul de mai sus, cautati modelul masinii si scrieti VIN-ul o sa vedeti daca masina voastra are recall pentru aceste airbaguri. La Opel, GM functioneaza.
    2 1
  • Dacat sa stergeti comentarii, mai bine publicati un articol cu site-ul de recall de la takata sa poata verifica toata lumea masinile, Din comentarii vedem ca multi nu au habar ca aceste airbaguri au fost montate si pe VW, Ford, Mercedes, BMW si altele, iar la multimea de masi sh din Romania prin aceasta stire poate salvati niste vieti
    3 2
  • @Brembo
    Dar vai ce ecologisti am devenit noi romanii deodata.
    De aia care isi scot filtrul DPF de pe masini ce mai zici? Chestie voita si practicata tot mai des.
    Gandire tipica sa aruncam cu pietre ca daia mor 2 mil de la poluare, vw e de vina :))
    Takata e ok , am inteles .
    6 4
  • Pentru fani Vw:https://www.yahoo.com/news/vw-diesel-owners-lost-1-500-value-cars-154000398.html
    Cam în asta investiți :)
    3 4
  • O reactie normala, este un handis aici de zice si de 2.0 tsi , nu prea intelege cat de inapt e.
    Vali sa stii ca la o analiza mai ampla iti poti da seama ca absolut toate dieselurile au inceput sa piarda din valoare, vw fiind tartor mai mult, dar toti au furat.
    2 4
  • @@vali

    "Analiza ampla"? Serios? Si cum vei face tu analiza asta ampla? Cum vei demonstra ca TOTI au furat? Te arunci aiurea si cred ca de vina este varsta frageda. Cu invective adolescentine gen "handicapat" nu starnesti decat amuzament. Ce-ti trebuie tie este credibilitate. Du-te si plimba ursu' pustiule.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru