Feedback

Dacia: "Prioritățile noastre sunt infrastructura și lupta împotriva invaziei de mașini second-hand în România"

Publicat Vineri, 18.10.2019
de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Comenteaza 16
Dacia: "Prioritățile noastre sunt infrastructura și lupta împotriva invaziei de mașini second-hand în România" - Poza 1
Christophe Dridi, directorul general Automobile Dacia şi Groupe Renault România, consideră că infrastructura rutieră și "lupta împotriva invaziei de mașini second-hand pe străzi" reprezintă prioritățile mărcii de la Mioveni.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia face presiuni de ani de zile pentru ca autoritățile să construiască autostrada Pitești - Sibiu, care i-ar permite să exporte semnificativ mai ușor spre țările Europei de Vest mașinile produse la Mioveni.

Pentru moment, această autostradă există doar în stadiu de proiect, iar constructorul face doar lucrări pregătitoare pentru deschiderea șantierului. În schimb, autoritățile nu au aprobat încă proiectul tehnic și nu au emis autorizația de construcție.

"Autostrada Piteşti-Sibiu este extrem de importantă şi trebuie să ne axăm pe dezvoltarea sa. Facem mereu presiuni peste presiuni pentru Piteşti-Sibiu. Pentru dezvoltarea industriei auto avem nevoie de [...] infrastructură rutieră, [...] căi ferate, [...] infrastructură maritimă", a precizat Christophe Dridi, directorul general Automobile Dacia şi Groupe Renault România.

Pe de altă parte, a doua prioritate pentru Dacia este reprezentată de numărul ridicat de mașini second-hand înmatriculate în România, pe care Dridi îl compară cu o "invazie".

"A doua prioritate este lupta împotriva invaziei maşinilor cumpărate la mâna a doua în România. Maşinile second-hand au invadat străzile din România", a adăugat el.

Poziția lui Dridi pe acest subiect este determinată de faptul că vânzările Dacia pe piața din România sunt afectate de concurența puternică reprezentată de mașinile second-hand aduse preponderent din Vestul Europei. 

Înmatriculările de mașini second-hand au crescut semnificativ în România în prima parte a anului 2017, după eliminarea timbrului de mediu.

La vremea respectivă se înmatriculau 5 mașini second-hand la fiecare mașină nouă, însă ulterior vânzările de mașini second-hand au început să scadă. În primele opt luni ale anului, pe piața din România s-au înmatriculat aproape 294.000 de mașini second-hand și aproape 131.000 de mașini noi.

Via InCont


Comentarii (16)

  • Dridi boy, cu masini dacia care ruginesc dupa 2 ani, masini fara dotari, fara siguranta si scumpe.............. e greu sa te bati cu una second din afara, care nu a ruginit dupa 2 ani, mai dotata si mai sigura, plus IEFTINA !

    ps - am o Supernova riginita, e pe moarte, si nu-mi permit nici macar un sandero/logan sh :( dar mi-as permite una sh din "afara" !
    14 25
  • Scrooge
    cam delicata asta cu lupta impotriva invaziei SH....suntem intr-o piata libera UE de care beneficiaza si ei din plin....atat timp cat un SH respecta normele de siguranta si poluare la fel ca o Dacie noua sa impui tu privat asta e cam abuz si dorinta de monopol. Inteleg si faza cu salarii, taxe, economie alba.....dar repet daca piata e libera atunci liber sa fie fara conditionari private.

    PS...nu am cumparat niciodata o masina SH adusa din exterior.
    19 5
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Pe langa impotrul SH si autostrada, mai poate lupta si impotriva incalzirei globale, rezultatul va fi acelasi!
    13 2
  • Andrei
    Numai la profit se gandesc jegosii si cum sa dea salarii mai mici!! Hai sictir!!
    9 3
  • Ce faza ! Eram convins ca prioritatile Dacia sunt: inovatia tehnologica, atragerea talentelor, marirea capacitatii de productie, cresterea vanzarilor, scaderea costurilor, cresterea calitatii ...
    21 1
  • Matache
    Tind sa felicit Dacia pentru aceasta prioritate. Consider ca este ceva de foarte bun simt sa scapam de cazanele germane cu DPF off ( ca altfel nu ar putea depasii nici biciclete fara ) care circla pe drumurile publice trecand ITP-ul cu jumate de porc. Clar o Dacie noua este superioara la siguranta fata de un hoit german cu paijșpe cordoane de sudura pe structura de rezistenta deja coapta de rugina. Evident, in cazul unui impact cu o Dacie noua vs un Bemveu E6j-eci sau E9j-eci, victimele vor fi cele colaterale.
    7 10
  • Invazionistul
    Bă Driduică!
    Am cumpărat si eu o Dacie sh adusă de-afară. Se cheamă că am contribuit la invazie, este că-s nesimţit?
    11 3
  • Domnul Dridi inca asteapta o noua taxa, singura solutie prin care Dacia ar fi avantajata, de altfel toate taxele, sub diferite denumiri, au fost puse pentru protejarea Daciei, altfel nu are cum sa lupte cu piata sh.
    15 4
  • Taxa de înmatriculare a pus-o Moliceanu în interesul găștii lui de importatori, care și acum plânge după ea și cere ba impozit ba alte măgării în loc, vedeți văicărelile periodice ale lui Valmar ot APIA. A profitat și uzina Dacia de ea dar mai mult a fost folosită ca paravan în acea dispută.
    Mai ales că se vede clar ce mare ra*at e piața internă, Dacia oricum exportă aproape tot.
    De fapt, mai mult îi ajută programul rabla, deși cum a observat mister Kiro și-au ajustat hoțește politica de prețuri ca să profite, în detrimentul celor ce cumpără fără voucher.
    Musiu ăsta filozof rămânea dacă vorbea doar de infrastructură și forța de muncă disponibilă.
    6 3
  • Prima prioritate ar trebui să fie stârpirea GIO gen psd & sateliții, dacă vrei să realizezi ceva.
    7 7
  • Marius Filipescu
    Evident, Dacia nici nu ar avea cum sa lupte cu piata auto SH, din doua considerente : cocalarii vor lux nenica : Bemve cu pele turtita de curul unui imigrant de prin Germania si mult fum pe evacuare sa para ca a bagat selectorul in modul sport. Al doilea considerent : motorul daca nu ramane in pana macar o data pai aia nu e masina sa stai doar sa ii bagi doar ulei si atat.
    13 8
  • Trebuie sa fii idiot ca Manager General al unei fabrici Auto sa recunosti public ca principalul competitior pt. produsul tau este piata sh .
    Principala lui preocupare se pare ca este ..pomana !
    14 4
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Mai Matache, ai auzit de doamna care si-a cumparat un Logan second cu 130.000 km la bord, cu 2700 euro, dar a constatat apoi ca are peste 600.000 km ? Samsarii smenuiesc acum si Dacia, au inceput sa se uite si la japoneze, asa ce se mai cauta pe la noi, Toyota, Mazda, Honda, de ce se intampla asta ? Pentru ca multi nu-si permit masini noi, in acest caz Dacia.
    13 1
  • Matache
    Vorbesti de cazuri izolate, cazurile enumerate de mine sunt multiple . Capisci ?
    1 8
  • Daca ai Dacia noua inteleg, daca nu, taci din gura, mananci maro.
    13 2
  • Spui dacia, tragi apa. Profitul merge la francezi, nu la romani, e firma frantuzeasca. Salariile vor sa fie tot mai mici...

    PS: O spun in calitate de fost posesor de logan nou, iar in familie in trecut am avut numai dacii noi!
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru