Efectul Q30: noua compactă Infiniti a crescut vânzările europene ale mărcii cu 75%

de Mircea Meşter
Joi, 04.02.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Luna ianuarie 2016 este, de departe, cea mai bună din întreaga istorie a mărcii Infiniti în Europa. brandul care s-a retras din România în 2013 a vândut aproape dublu față de anul trecut cu ajutorul lansării compactei Q30.

Marca Infiniti, divizia premium a celor de la Nissan, se află în formă maximă în Europa. După lansarea noului Q30, un model compact care are rolul de a se lupta pe piață împotriva "greilor" BMW Seria 1, Audi A3 și Mercedes Clasa A, vânzările mărcii japoneze au decolat pe cele mai importante piețe pe care activează în Europa.

Astfel, Infiniti a terminat luna ianuarie cu vânzări aproape duble în Europa de Vest față de aceeași lună a anului anterior, în timp ce la nivel global creșterea a fost de sub 1% (15.600 de mașini). Per total, luna ianuarie 2016 a fost cea mai bună din istoria mărcii Infiniti atât pe piețe din Europa, cât și la nivel mondial.

Evident, creșterile europene sunt facilitate de faptul că volumele de vânzări de până la lansarea lui Q30 nu au fost niciodată foarte ridicate. De exemplu, Infiniti a vândut în ianuarie în Europa ceva mai mult de 800 de mașini, iar asta în condițiile în care vânzările au crescut cu 75%. Motoarele acestei creșteri au fost principalele piețe europene, acolo unde Infiniti a înregistrat vârfuri absolute de vânzări: +72% în Marea Britanie, +112% în Franța, +81% în Italia și +54% în Germania.

În România, marca Infiniti nu mai este prezentă pe piață de la sfârșitul lui 2013.

Japonezii au fost reprezentați timp de 4 ani de grupul Autoitalia, însă vânzările slabe au făcut ca brandul Infiniti să se retragă definitiv din țara noastră

"Infiniti a avut un start excelent de an, pentru că am început livrările lui Q30 către dealeri și clienți. Noul nostru model a fost primit foarte bine de observatorii din industrie și de clienți", declară Francois de Bouille, vicepreședinte Infiniti pe Europa, Orientul Mojlociu și Africa. "Infiniti se află în acest moment în mihjlocul unei ofensive majore la nivelul produselor. Pe măsură ce vom lansa noul QX30 (n.r. un viitor crossover compact de talia lui BMW X1 și Audi Q3 introdus de conceptul cu același nume) și vom înnoi restul modelelor din gamă mai târziu în cursul acestui an, ne așteptăm ca inerția vânzărilor să continue pe parcursul următoarelor luni", continuă oficialul mărcii japoneze.

via Infiniti

Comentarii (6)

  • Singura masina de la japonezi care merita cumparata in defavoarea celor nemtesti. E peste concurenta !
    18 20
  • rafinament
    Sunt si alte modele japoneze ce merita atentia oamenilor, dar Infiniti are un farmec aparte
    21 2
  • exterior si interior absolut superb; bravo lor!!!
    12 2
  • @scorpi - crezi ca este peste donatorul sau de platforma/motoare/tehnologie? :) Din cate stiu, rata sinuciderilor e destul de scazuta in Germania, cu atat mai putin in domeniul auto. :)
    12 7
  • Intr-adevar scorpion, un japonez peste concurenta datorita faptului ca este un a klasse redesenat
    16 16
  • Colaborarea a facut o treaba buna.Practic fiecare s-a ''spalat de pacate'' in aceasta alinata . Felicitari.

    Infiniti Q30 arata fantastic de bine, sper ca aceasta marca va incepe din nou vanzarea si pe piata din RO cum a fost odata.
    18 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru