Ford Mustang Mach-E nu mai este pe lista celor mai bune modele noi în Statele Unite

de Tiberiu Safta
Marti, 29.11.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit unui nou raport întocmit de publicația Consumer Reports, Ford Mustang Mach-E nu se mai află pe lista modelelor recomandate în Statele Unite. Crossover-ul electric ocupase anterior prima poziție în clasamentul celor mai bune mașini din 2022.

Pe piața din Statele Unite, Ford Mustang Mach-E trece printr-o perioadă dificilă. Reputația crossover-ului electric produs de Ovalul Albastru a scăzut după ce mai mulți clienți au raportat probleme tehnice. Unele dintre acestea au dus inclusiv la campanii de rechemare pentru Mustang Mach-E.

Acum, potrivit unui studiu nou realizat de publicația americană Consumer Reports, Ford Mustang Mach-E nu mai figurează deloc pe lista de modele noi recomandate. În acest studiu sunt raportate problemele de fiabilitate la modele noi din partea clienților.

Potrivit noului studiu, mai mulți clienți Mustang Mach-E au raportat probleme pe partea electrică, probleme la baterie și la încărcarea acesteia, precum și defecțiuni la ecranul central pentru sistemul multimedia.

Interesant este că Mustang Mach-E ocupase anterior prima poziție în clasamentul celor mai bune mașini electrice din acest an, lista fiind realizată de aceeași publicație. Astfel, Ford Mustang Mach-E devine primul și singurul model electric de până acum care nu mai este inclus pe lista celor mai bune modele noi.

via InsideEVs

Comentarii (12)

  • Seriff
    O mare gherla data de Ford, in primul rand cum sa pui numele Mustang, un nume legendar unui suv electric, abia se vand, vai de ele.
    21 12
  • Aşa este, total neinspirată utilizarea de Mustang....

    Mustang are o alură aparte, joasa, lungă, musculoasă..... dar maşinile electrice datorită packului de baterii arată mereu ca şi crossover, nu poţi face niciun sedan, darămite o sportivă Mustang

    Maşina destul de bună, dar nici Ford nu sunt uşă de biserică la capitolul fiabilitate
    10 7
  • Fix Or Repair Daily
    11 6
  • Clasicele se dezvolta de zeci de ani si încă sunt aspecte de îmbunătățit. Automobilul este cel mai probabil nivelul tehnologic la care planeta a ajuns pentru ca este utilizat in cele mai variate situați, zone climatice diverse (extreme uneori), si de către un număr foarte mare de utilizatori fiecare cu un impact mai mic sau mai mare in ceea ce privește funcționarea masini. Deci un număr extrem de mare de variabile.
    In concluzie prin trecerea rapida (pararea mea) la electrice se poate ajunge la o situație pe care unii am anticipat-o si anume probleme tehnice serioase care nu fac decât sa reducă popularitatea si dezirabilitaea unei masini electrice.
    La mustang Mach-E problemele la ecranul central sunt din cauza interferențelor care sunt “transferate” in cablul de date al ecranului. Înlocuirea cablului respectiv presupune demontarea a peste 20% din masina. Nu spun ca toate Electricele au probleme si nu toate componentele au fost dezvoltate de la zero, dar cu siguranța sunt multe aspecte de fiabilitate care nu pot fi identificate in faza de testare indiferent cât s-ar dorii. Pe de alta parte se pune presiune si pe costuri pe termenii de lansare si atunci lucrurile se complica. O mare parte din probleme nu sunt raportate nici de utilizatori si nici de producător, deci in realitate este si mai nasol iar prețul este plătit de către cel care a cumpărat masina indiferent ca vorbim de clasice sau electrice.
    15 3
  • Când ai să conduci un Mustang Mach-E GT care îi dă ceață unuia clasic atunci ai să înțelegi care este legătura de nume (Personal nu cred că vei putea). Şi oricât de puternică este behaiala ta dieselista, progresul vine încet dar sigur.
    5 6
  • De la o vârsta nu mai conduci ca sa “dai ceață” ci ca sa ajungi unde ai treaba, chef… dacă se poate intr-o masina care oferă mai mult decât un Logan de ce nu?
    Sper sa ieși din ceață cât mai repede si nevătămat.
    Electricele si mașinile diesel nu sunt comparabile nici ca performanțe nici ca preț nici in ceea ce privește condițiile de utilizare, fiecare își alege ceea ce are nevoie.
    PS sa crești mare si înțelept ca de ego si trufie ești plin nu-ți mai trebuie.
    6 3
  • @ Duțu
    Dacă vrei să faci un cor cu ăla fii fericit. Inepțiile tale emană o lipsă de plăcere pentru automobile încât mă întreb de ce insiști să elucubrezi pe aici( am înțeles că te interesează doar transportul din A în Beee) . Nu transmiți nimic deștept sau amuzant (mașinile electrice sunt diferite de cele diesel - noroc de tine că ne-ai luminat). Dar dacă vrei să vezi o lume în care emoțiile și senzațiile pe care le dau automobilele primează, uită-te un pic la 2 vloguri ale lui Andy pe you tube, și cu ajutorul Celui de sus poate vei înțelege ceva.
    2 4
  • Cu nebunii este ok… cu prostii mai greu. N-ai cum sa pricepi ideea ca nu ești nebun.
    Era vorba de teribilism si de trufie.
    Sunt chiar mai pasionat si implicat dacat ai reușit tu sa înțelegi… doar ca respect si pe cei pentru care mașina nu este simbol al masculinității, reușitei financiare sau nu se identifica cu un obiect… si sunt mulți, cei mai mulți!!!
    Dacă tu ești luminat foarte bine (deșii se scurge răutatea si invidia din tine), ce a spus colegul “din ceata” nu are treaba cu realitatea.
    Postez cu același “nume”, este foarte simplu sa sari peste dacă ți-ai putea coordona degetele si ochii.
    Dacă tu ai face la fel fi sigur ca nu as pune in discuție părerile tale a 2-a oară.
    Dar cum nu ai nici bun simț, este mai greu sa-mi dau seama care spălat pe creier ești.
    3 0
  • @dutzu
    bai baiatule, daca nu mai vrei sa dai ceata inseamna ca nu prea ai dat niciodata cu adevarat. nu e ca si cum la 40 de ani iti vine ideea sa fii prost, impotent, bolnav..ca e mai comod/mai putina energie consumata.

    eu dau ceata si la 3 dimineata in pustiu la greieri, si la 70 de ani voi da, fiindca asta am codat in gene, creierul imi functioneaza optim la viteza...
    1 3
  • @dutzu
    si nu imi trebuie sute de cai sau firma, iti depasesc "bolidul dizal sport masiv" si cu un carucior de kaufland. daca ii pun si un motor electric iti dau warp..
    1 2
  • Asta-i tot ce poți? Slab de tot… de aceea ești unde ești, la ce viteze sunt astăzi pe străzi, creierul tău nu funcționează deloc. Tu n-ai cum sa-ți dai seama ca ești la semafor… totul roșu.
    PS n-am diesel (doar in concediu in România, ca trag rulota cu maxim 110/h), in rest Volvo cu T6, si BMW M235i… ca nu-ți merge creierul peste 300 CP fiecare… ;)
    Exprimarea masculinității la volan… este clar semn de impotenta generalizată.
    Sper sa dai peste un inept mai mare ca tine (nu-i greu ca sunteți toți mai mulți) si sa va arătați “potenta”… ca eu unul îți fac loc cu zâmbetul pe buze (era mai greu cu ceva ani in urma.. dar sa rezolvat prin autodezvoltare)
    Vezi ce nasol este când ești all in?
    3 1
  • Seriff
    Nu ma intereseaza ca ''ii da ceata'', am condus electrice, inclusiv Tesla, in afara de acceleratia instanta nu impresioneaza cu nimic, sunt plictisitoare, degeaba ''ii da ceata'', daca sta 5 ore sa se incarce, sunt mega plictisitoare, sunt doar niste jucarii pentru bogatii care au 3 masini si stau la casa.
    Si nu e nici un progres, este un regres, masini mai scumpe si mai slabe, autonomie mica, pret mare, nu renteaza.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru