Feedback

Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford

Publicat Marti, 09.04.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 8
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 1
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 2
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 3
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 4
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 5
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 6
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 7
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale Ford - Poza 8
Ford a prezentat la Salonul de Vehicule Comerciale din Birmingham noul Transit Courier. Modelul preia limbajul de design al gamei Ford şi completează oferta de vehicule comerciale a mărcii americane.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Transit Courier, noul membru al gamei de vehicule comerciale a producătorului american, a debutat astăzi la Birmingham, în cadrul unei expoziţii dedicate acestui tip de vehicule. Noul Transit Courier reprezintă un vehicul comercial de segment C, care preia partea frontală a noii game Ford şi aplică toate calităţile acestor modele în acest segment. Potrivit celor de la Ford, Transit Courier vine cu cel mai mare spaţiu de încărcare din segment, alături de costuri reduse de întreţinere şi exploatare, completate de un nivel ridicat de dotări de siguranţă, aceste caracteristici fiind înglobate într-un pachet compact şi accesibil.

Transit Courier este cel mai mic membru al gamei de vehicule comerciale de la Ford şi însoţeşte modelele Transit, Transit Connect şi Transit Custom în planurile de viitor ale mărcii americane. Volumul de încărcare al noului model comercial de la Ford este de 2.3 metri cubi (SAE). Lungimea vehiculului în sine este de 4.16 metri, pe când spaţiul de încărcare are o lungime de 1.62 metri. Modelul promite agilitate şi manevrabilitate demne de o compactă, menite să completeze capacităţile sale de încărcare, Transit Courier fiind capabil să găzduiască un europalet în spaţiul său de încărcare, care are o sarcină maximă autorizată de 660 kilograme.

Urmareste Automarket
Marca din Michigan a ajuns să ofere cea mai extinsă gamă de vehicule comerciale de până acum, toate purtând numele Transit. Noul membru al gamei va intra la vânzare în primăvara anului 2014. Gama reînnoită de vehicule comerciale a celor de la Ford este completată de noua versiune Van a lui Fiesta şi de versiunea cu plafon extins a lui Transit Connect, prezentată în premieră la salonul de la Birmingham. Cei de la Ford se aşteaptă ca noul Transit Courier să ajute la atingerea ţintei de creştere a vânzărilor, fiind preconizată o creştere de   peste 50 procente până în 2016.

Via Ford


Comentarii (8)

  • Aston Martin Van !
    15 1
  • Daca imaginea nr. 7 arata ceea ce cred eu, atunci pot spune ca masinuta asta este singura din clasa ei care poate incarca un palet de marfa transversal. De altfel, Ford este, cred, singurul constructor de van-uri care a facut eforturi ca in toate masinile sale de marfa sa se poata incarca paleti, in modul transversal (pe lat).

    Citroen si mai nou Fiat, cu toate declinarile de marca aferente, abia cu ultimele generatii de vanuri mici au facut acest lucru.

    Abia astept sa vad masina pe viu si sa o conduc. Transit Custom isi merita toti banii. Dupa a mea parere, este cel mai reusit van in momentul de fata.

    Well done, Ford!
    6 1
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • antonny
    @MRC ......Dar ce faci cand sarcina maxima e de 660 kilograme iar paletul are minim 700 kg si ajunge pana la 1200 kg ???
    3 0
  • @antonny: treci la modelul superior din gama; sau daca nici acela nu te aranjeaza....treci la urmatorul; personal, iti pot spune ca am transportat si paleti de 120 de kg dar care nu au incaput in masina din cauza inaltimii :) (si a trebuit ca o parte din marfa sa o bag in masina, manual) dar si paleti cu inaltimea de 90-100 de cm dar cu greutate de aproape 1 tona. Depinde de activitatea pe care o desfasori si cum stii sa-ti alegi masina potrivita.

    Firmele civilizate, atunci cand pregatesc marfa pentru un client, o pregatesc pe un palet si la fel de civilizat ar fi sa livreze cu palet cu tot (de aici si incantarea mea legata de posibilitatea de a incarca in Transit Courier un palet transversal).
    3 0
  • antonny
    corect @MRC ....asa e frumos marfa sa fie pe palet si lasata la beneficiar tot pe palet ...
    1 0
  • lorinczi.thomas
    "L-au reciclat si p-asta"

    Inainte imi placea Transit Connect (atunci imi placeau masinile patrate), acum imi place si mai mult...
    ...pacat de interior, nu este intelept sa incarci bordul unui van cu butoane, Mai ales ca este asa umflat, parca un Airbag s-ar zbate sa iasa din el.

    Am profitat de SAM pentru a intreba un reprezentant Ford asupra interioarelor astea dezastruoase: cica "THOUCHSCRINELE SE ZGARIE SI SE STRICA USUREL!".
    Daca acel reprezentant citeste acest forum, il rog sa imi insire o parere despre cazul asisderea.
    0 0
  • lorinczi.thomas
    @MRC
    Ai carat marfa grea in duba dar nu a incaput:)
    0 0
  • fordul nou va fi mai performant ca mercedes benz citan pentru ca la mercedes numa caroseria ai nemtesc resul frantuzesc si motorul cel mai inportant.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru