Lincoln Continental Concept prefaţează viitorul mărcii americane

de Sebastian Toma
Luni, 30.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Motor Company pregăteşte o nouă navă amiral pentru gama Lincoln. Aceasta se numeşte Continental Concept şi primeşte o versiune de serie în 2016.

Esential 2016 este anul în care va fi lansată o variantă de serie a modelului Continental inspirată de conceptul din imaginile alăturate.
Lincoln Continental Concept a fost prezentat oficial înainte de debutul public de la Salonul Auto de la New York. Modelul prefigurează viitoarea navă amiral a mărcii deţinute de Ford Motor Company şi îmbină tendinţele moderne de design cu elementele retro ale generaţiei Continental vândută în anii '60. Oficialii mărcii explică alegerea estetică prin nevoia de a fi diferiţi de concurenţă şi de a ieşi în evidenţă nu prin aspect, ci prin felul în care se simte şoferul la volanul acestui model. Mark Fields, CEO-ul şi Preşedintele Ford Motor Company, promite că noul model al mărcii Lincoln va depăşi în linişte aşteptările şi va asigura viitorul acestei mărci.

Varianta de serie a viitorului Continental nu va arăta identic cu acest concept, dar modelul care va fi lansat în 2016 va urma liniile dictate de acest exponat.

Printre lucrurile care ies în evidenţă la Continental Concept se numără mânerele portierelor care se retrag în uşi, jantele cu diametrul de 21 de inch realizate din aluminiu lustruit, grila frontală cromată şi posteriorul modern. La nivel mecanic, modelul are un motor EcoBoost V6 de 3.0 litri, care livrează resursele către puntea spate. Printre elementele tehnologice din dotarea acestui model se numără sistemul de frânare automată la detectarea unui impact iminent, chiar şi cu un pieton, sistem de asistenţă la parcare, sistem de camere video cu acoperie de 360 de grade pentru manevrele de parcare şi numeroase alte sisteme de asistenţă a şoferului.

Elementele din imagine nu sunt doar măsuţe rabatabile îmbrăcate în piele, ci şi genţi de voiaj detaşabile.

Urmareste Automarket
Interiorul lui Continental Concept se bucură de scaune faţă şi spate individuale reglabile pe 30 de direcţii, iluminare ambientală de culoare aurie, scaun pasager care poate fi lăsat complet pe spate, frigider special pentru răcirea şampaniei şi plafon panoramic din sticlă ”smart”.
Cu ajutorul tehnologiei SPD SmartGlass, plafonul poate să treacă de la transparent la fumuriu prin apăsarea unui buton, totul în timp ce blochează 99% din razele UV.

Via Lincoln

Comentarii (29)

  • petrush
    sigur nu e bentley ?
    20 7
  • @petrush
    Fix la bentley m-am gandit si eu inainte sa intru pe stire
    Oricum aerul pe care il inspira este de la Mercedes S-class Coupe (spatele si interiorul) , nu zic ca au copiat ci doar s-au inspirat
    7 7
  • American Guy
    Ce copy- paste oribil!
    10 20
  • Ivanoff
    Cu siguranta va fi peste banalul S class..
    10 37
  • chiar asa nene, pana si numele l-au luat de la Bentley ...
    6 15
  • @Tibi
    Primul Lincoln Continental a fost produs in 1939, primul Bentley Continental in 1952.

    Si eu sunt de acord ca la prima vedere va fi confundat destul de usor cu un Bentley.
    19 0
  • Ivanoff
    Se pare ca au intrat haisa fustratii S class , sa dea voturi negative. Dar probabil multi din cei care au dat n-au condus niciodata noul S class sa vada cat de tiganesc e. E am avut ocazia sa-l conduc la ''Porti Deschise'' la test drive. O masina infernala, cu plastice in loc de ''aluminiu'' , iar lemnul e fabricat in Romania , m-a umflat rasul cand am auzit de la dealer :))))
    7 29
  • @Ivanoff
    Tu cred ca nici in portbajaj la S nu ai stat, nu mai vorbim de condus. Nici nu cred ca ai condus altceva în afara de roaba. Nu ne mai plictisi cu aceste comentarii despre S-Class la orice. Dacă tot ne onorezi cu odioasa ta prezenta, măcar comentează la subiect.
    27 4
  • Bah mafia, n-ai condus si viitorul LS? Du-te omule si lasa-ne.
    21 1
  • Mai Ivanoff ne lasi? Suntem satui de comentariile si de "arogantele" tale. Una e sa comentezi ceva si alta e sa-ti expui frustrarile de fiecare data cand ai ocazia. Nu-ti place S-ul? E ok. E o chestiune de gusturi Nici mie nu-mi plac multe masini dar nu le porcesc de fiecare data cu rautate. Nu ai dat tu gaura la macaroana. Are cine sa aprecieza S-ul , stai linistit. Pentru cei ca tine, ciufuti si carcotasi inca nu s-a inventat masina. On topic/ Lincolnul asta e chiar frumos. O fi sau nu copy paste, nu conteaza.
    12 10
  • Ivanoff
    Pe cat punem pariu anonimule ? Ti-au platit parintii licenta la net si ai zis sa fii iar la subiect pe aici? Vezi ca maine ai scoala. Daca chiulesti, iar nu-ti vor mai plati parintii tai netul, ca sa aberezi pe AM.

    @MPT, amice mai bine du-te fa un test drive cu noul S , si dupa aceea vom avea un punct de plecare intr-o polemica ''amicala''. Altfel daca nu ai condus asa ceva, inseamna ca doar vb din auzite sau de pe net si asta chiar poate fi o problema. Dupa parerea mea masina e odioasa, atat ca design exterior cat si ca calitate interioara : aluminiul e un plastic gri, insonorizarea cel putin la diesel este execrabil de galagioasa. Iar fara Addblue nici macar testele RAR nu le-ar trece, performantele motorului sunt limitate, fiindca risca sa cedeze cutia. Asadar ''destepti'' nemtii, fac ceva care pe hartie pare performant dar in practica , acele performante sunt limitate de teama problemelor tehnice :)))))
    3 21
  • Testul l-am facut de mult si pot spune ca am ramas placut impresionat de senzatia pe care ti-o transmite. Toate materialele sunt placute la atingere. Totul e asezat acolo unde trebuie si asa cum trebuie. In sfarsit, nu vreau sa o lungesc prea mult, e o chestiune de gusturi la urma urmelor. Performantele sunt limitate de frica sa nu cedeze cutia? Nu inteleg. Pai 63-ul, 65-ul, 500-le ce sunt? Nu am inteles de ce ti-a venit sa razi cand ti-a spus dealerul ca lemnul e facut in Romania. Ai impresia ca in Romania nu sunt "meseriasi"? Tu esti un exempu graitor:)
    6 17
  • Ivanoff
    Ok, e impresia ta, kit ca faci reclama sau nu. Impresia mea ramane totusi neschimbata. Probabil experienta lunga pe care o am testand masini mereu isi spune cuvantul. Testez chiar si cate 6 masini pe zi cand am timp liber, iar asta o fac de placere, rareori de plictiseala. Materialele alea ''placute la atingere'' dau doar o impresie falsa, cand colo aluminiul e plastic, inclusiv gurile de ventilatie plastic care seamana cu aluminiul doar, led-urile alea de la bord e cea mai mare ursarie pe care am vzt-o vreodata la o masina. Ineleg sa ai cateva led-uri de intampinare la interior, hai la picioare, si la ''clante'' , dar sa imbrobodesti toata masina cu o mie una led-uri colorate,, la ce foloseste ? doar tiganie si atat ! Tableta aia ''chinezeasca'' nu isi prea are rostul acolo, parca sta ca nuca-n perete, iar intensitatea luminii te chioraste pe timp de noapte . Cat despre S63 si S65 , sunt niste motoare de prisos pt o limuzina casual, nici nu ar fi trebuit sa existe. O limuzina trebuie sa te transporte in deplin confort nu sa te ''brutalizeze'' prin acceleratii agresive .


    PS: stai linistit ca si Brabus S are limitari din cauza riscului mare de defectiune. Transmisia este slaba, nu tine datorita cuplului. S-a zis de multe ori treaba asta. Asadar ''inteligenti'' nemtii astia, fac transmisii care nu rezista :)))))
    2 17
  • Ivanoff
    Nu mai zic de faptul ca baietii de la Barbus cat si de la G-power au fst incapabili sa faca un sistem de racire NORMAL pentru un motor de 705cp....

    Readuc in discutie motorul de pe Hellcat SRT de 716cp.........

    Additional cooling measures include a low-temperature circuit with two air/coolant heat exchangers integrated into the supercharger housing. This setup is designed to keep air temperatures below 140 degrees Fahrenheit (60 degrees Celsius), under extreme ambient conditions, while enabling air flow of up to 30,000 liters per minute.

    So effective is this feature that engine power will not be de-rated due to cooling demands after 20 minutes of hard driving on a road course at an ambient temperature of 100 degrees Fahrenheit (37 degrees Celsius).

    Road tests included numerous high-speed runs in severe climate conditions and a strenuous 24-hour track testing program at the challenging Nelson Ledges in Ohio. Within the racing community, Nelson Ledges is infamous for its harsh surfaces. The 24-hour endurance testing confirms that the durability of the suspension, engine and brake systems will exceed SRT owners’ expectations for the road or track. In addition, the off-the-charts performance targets set for the supercharged 6.2-liter HEMI V-8 demanded still greater punishment. So engineers subjected the car to 100 consecutive drag starts.

    Even after such abuse, SRT engineers are not content. So every engine gets a 42-minute dynamometer shakedown before it is shipped for assembly in the vehicle.


    Asta pt cei care stiu engleza......... Asadar ''tari'' nemtii astia la inovatii :))))
    4 21
  • norton
    Foarte frumos!! Design curat si elegant,sper sa arate si masina de serie la fel de bine.
    5 0
  • asa ceva?
    Ivanoff=MPT, schizofrenia a atins cote maxime, bah mafia, pe bune, tu trebuie sa fii sub supraveghere, colegilor de salon sa le expui vastele tale cunostinte auto, dar si aia rad de tine.
    17 3
  • Este cineva pe acest site care a prins un test drive cu noul S? De la importator, nu din alta parte, de altfel nici redactia AM n-a reusit sa testeze actualul S, este evident faptul ca exista o disponibilitate destul de scazuta a importatorului de a oferi modele din clasele superioare, S, CLS, SL, variantele AMG, sau poate au ei ceva cu AM. Bun, unde vreau sa ajung? Pai avem aici doua persoane, nu una, care au testat actualul S, ce noroc pe ei, pacat ca nu s-au pus de acord, doar ca unul este simpaticul de @mafia, pe care sunt chiar invidios c-a testat S-ul, iar pe @MPT nu-l stiu de mult pe aici, dar care si el a testat clasa S, bravo baieti:).
    15 4
  • Ivanoff
    Bai Dan Grecule, tocmai ai intrat in TOP 1, adica ti-ai depasit premium de incompetent cu diploma. Una e sa oferi Test-Drive pt cateva zile sau chiar teste de anduranta pt cateva saptamani unor jurnalisti auto/bloggeri ( ce-or mai fi ), si alta e sa oferi pt 20-30 de minute test drive unei persoane care intra in postura de posibil cumparator sau client de S class. Eu cand merg la un Test-Drive intru in postura de eventual client, nu de alta dar trebuie sa te comporti diplomata cu dealerul ( sa nu zica ca ai venit doar sa te plimbi cu masina ). Ma dau cu vorba, ii fac pe plac, intru pe sub pielea lui, incep sa comunic detaliat argumente cu privire la achizitie, oferte, optiuni, samd, dupa care il sfatuiesc sa-mi ofere si un test drive, zis si facut . Intelegi cum sta treaba ? Se vede ca nu prea testezi masini. Delireaza in continuare !
    4 18
  • Ivanoff
    ps: Acum poti intra sub ''anonimat'' sa ma injuri ca un frustrat.
    4 12
  • @Ivanoff
    Daca chiar ai fi testat S-Class prietene ti-ai fi dat seama ca intensitatea display-urilor se poate regla. La fel si lumina ambientala, se poate regla sau dezactiva. Te cred în stare sa pozezi în fals client de S-Class pentru ca altfel oricum nu te-ai apropia de Mercedes, dar as vrea sa stiu si eu ce dealer a mers cu tine noaptea. Nici măcar nu stii sa minti. Mai sus spuneai ca ai fost la porti deschise, acum spui ca ai pacalit un dealer. Eu care chiar stau in Bucuresti si sunt abonat de 2 ani pe Facebook la Mercedes, nu am vazut nicio actiune cu porti deschise la S-Class. In schimb am urcat in el la Autoklass si nu am gasit niciun plastic. Si vezi ca acele cutii care nu rezistau la cuplu mare erau vechile 7G tronic de acum 10 ani. Din pacate unii dintre noi chiar mai cunosteam ceva despre masini, spre deosebire de tine care esti obsedat de S. La fel cum esti obsedat si de Moskwicz. Prietenii stiu de ce:))
    11 9
  • Ivanoff
    Superb ! Imi plac frustratii , sa intre cat mai multi !

    1. Daca ai fi citit corect comentariile mele, ai fis vazut ca nu am zis ca ''am condus noapte'' , asta era un argument spus de oameni care au testat masina mai mult ca mine, chiar si pe timp de noapte.

    2. Evenimentele de ''Porti deschise'' nu se anunta niciodata pe pg de ''feisbuc'', eu apar de mult timp in baza lor de date cu nr de telefon. Am fost contactat, iar dupa alte teste pe care le facusem, trecuse foarte mult timp, dealerii s-au mai schimbat intre timp , iar cel nou cand a accesat invitatia gasindu-mi nr de telefon in baza de date a considerat ca sunt posesor Mercedes , si am fost anuntat . Am acceptat invitatia !

    3. Nu a fost o pacaleala, ci un dialog civilizat care in mintea dealerului de la primele teste mai vechi, s-a rezumat posibil cu nemultumirea mea fata de modelele respective, cu impresia ca am refuzat sa cumpar.

    4. HA-HA-HA, esti foarte comic, e vb despre ''noua transmise'' 9G tronic ''aia jmekera'', citez din ce au zis baietii de la atelierul de tuning G Power AMG : ''Chiar şi aşa, modulul electronic G-POWER Bi-Tronik 5 V1, care sporeşte performanţele, se activează doar atunci când temperatura motorului este la nivelul optimal de lucru şi se dezactivează, dacă temperaturile de afară sunt extrem de mari (spre exemplu, vara), pentru a nu aduce daune motorului.''............. bayyy ce ''inteligenti'' nemtii astia :)))))

    Cam greu de cap unii...................delireaza in continuare !
    4 13
  • Ivanoff
    ps: Oricum e bine ca ai recunoscut si tu ca Marsadas Bantz inca mai pune pe unele modele o transmisie invechita si depasita. Ar fi cazul sarecunosti ca si motoarele diesel sunt depasite. Fara Addblue, nu trece nici testele RAR, iar Emisiile sunt ................ jale. Polueaza mai rau ca o troaca din anii 60''
    4 12
  • @Ivanoff
    1. Nu ai specificat nicaieri ca "altii" au testat masina pe timp de noapte. Si ca altii sa testeze masina pe timp de noapte, sa fie deranjati de intensitatea luminilor si sa nu realizeze ca se poate regla, ar insemna ca acei oameni sunt la acelasi nivel cu tine ceea ce este practic imposibil. Nici nu trebuie sa lucrezi in domeniu sau sa fii specialist pt a sti ca intensistatea luminilor e reglabila. La majoritatea masinilor chiar si low cost, acest lucru este posibil.
    2. Evenimentele de tip Porti deschise se anunta oriunde si permit accesul tuturor. Nu trebuie sa te imbraci cu hainele bune si sa te dai cu singurul parfum din casa pentru a crea o falsa impresie unui dealer. Pt masini ca S-Class nu se organizeaza astfel de evenimente.
    3. Nici o motorizare de pe S-Class nu este cuplata la noua cutie 9G-Tronic.
    4. "Insonorizarea cel putin la diesel este execrabil de galagioasa" - Cate clase ai si cu cine te-a invatat limba romana?
    Toate review-urile efectuate de jurnalisti de orice nationalitate declara aceasta masina incredibil de silentioasa. La 100 km/h se inregistreaza 62dB. S500 este chiar cel mai silentios automobil fabricat vreodata.

    http://www.bksv.com/NewsEvents/Waves/Articles/2014/In-search-of-the-worlds-quietest-car

    Nu mai discutam despre emisii si alte aberatii despre RAR, e clar ca esti depasit total.
    S-Class nu este perfect, nu exista atutomobilul perfect, dar daca tot gasesti defecte, macar spune ceva plauzibil.
    Si incearca sa nu ne mai plictisesti cu aceste texte despre S-Class peste tot. Esti penibil!
    6 5
  • Ivanoff
    1.''Amice'', imi pare rau sincer de tine ca vii cu un raspuns ''ostil'', dar cam delirezi. E clar asta ! Altfel ti-ai fi dat seama ca dracia aia de ''reglezi intensitatea'' in bord are cam orice coaja de masina nu numai S class, doar ca vezi tu cocosel, la S classe rahatul ala de display oricat de slab l-ai regla pe intensitate tot te CHIORESTE, intelegi si matale acum la ce m-am referit? E clar ca nu te duce capul. Chiar asa SA-TI dau MURA-N GURA ?

    2.La evenimentele de tip porti deschise, la modele precum S class permit accesul doar proprietarilor de Marsadas Bantz. Tu te-ai inscris vreodata la Porsche Road Tour ? Eu da . Din pacate si acolo , trebuia sa fii proprietar/client de Porsche pt a participa, iar cum eu nu activam in baza lor de date, am fost respins. Nu-i bai, am efectuat un test drive obisnuit, care l-a Porsche tine ceva mai mult, cam 45 de minute. Asa si la Mercedes !

    3.Ti-am mai pus, se vede ca delirezi. Esti slab pregatit cocosel in domeniul automobilistic : Ia de aici si matale

    http://www.worldcarfans.com/114070477721/mercedes-benz-to-offer-9g-tronic-on-s500-coupe-starting

    4.Jurnalistii sunt platiti pe bani sa afirme ori negative, ori pozitive. Daca nu te iei dupa ei, tine-o tot asa, crede in jurnalisti ........ Amice, La 100 km/h si un Logan poate inregistra nu 62dB chiar 50db ? Cum ? Simplu . Cu 500 Euro desfaci toata masina ( daca esti baiat destept ), si ii pui Silent Coat, peste tot : plafon, podea, portbagaj, usi, montanti, etc. Si i-a sa vezi , tu . Dar nu-i asta treaba , eu ma refeream ca vibratiile la relanti si troncanitul de diesel este execrabil. Intelegi ?

    Nu mi-ai zis dc crapa transmisia .Sa fie asta oare inconstienta nemtilor ? Mai, mai, mai, dar oricum niste ''genii'' sa faci motor de mare putere si sa-l limitezi din cauza fiabilitatii ft proaste
    1 8
  • @Ivanoff
    1. Ma copiezi. Display-ul se poate regla oricat de slab, problema e ca tu mai slab de atat nu poti fi reglat.
    2. Daca accesul este permis doar proprietarilor de S-Class, acel eveniment nu e de tipul "Porti deschise".
    3. E o stire in care se specifica ca va fi dotata versiunea S500 Coupe, nici ei nu stiu cand. In prezent e disponibila doar cutia 7G.
    4.Toti jurnalistii sunt platiti sa scrie impotriva ta!!!

    Transmisia veche 7G tronic(aparuta in 2003) nu putea sa sustina un cuplu imens, de aceea pentru versiunile AMG era disponibila cutia cu 5 rapoarte.

    Mi-am pierdut timpul prea mult cu tine. Nici macar nu poti sa-ti exprimi opinia fara sa ma copiezi.
    6 1
  • Ivanoff
    Te superi cam repede amice, si o dai in copilarii. Uite, nu vreau sa ne certam, nu am nimic cu persoana ta, iar daca dam la o parte pasiunile pentru o marca anume vom vedem ca toti suntem oameni de rand ( cu anumite expetii ) care ducem zi de zi lupte asemanatoare. E problema ta ce ai inteles din comentariile mele, dar nu ai inteles si esentialul. Voi incheia aici conversatia . Imi cer scuze ca am jignit mai sus, asa cum tu ar trebui sa faci la fel. Toate cele bune !
    2 4
  • @Ivanoff
    Imi cer si eu scuze. Toate cele bune si tie!
    2 1
  • Andrei
    Sa baneze cineva un bolnav mintal,frustrat si prost Marian Nedelcu respectiv Ivanoff.
    Lincolnul de mai sus seamana la partea din spate cu Saab 95,chiar daca are aceeasi denumire cu Bentley nu cred ca este atat de greu de distins,insa probabil pe internet von analiza cel mai bine acest Lincoln,in Ro nu am vazut decat un Navigator....
    @Ivanoff bolnavule la minte vezi ca la clasa S nu este cu "tabletica" are un bord prelungit pana spre partea centrala a masinii,vezi ca ai o imaginatie tare bogata Brabus e de acelasi calibru cu Ferrari la performante,si confort de limuzina.
    Probabil lasi comentarii negative anumitor masini cu buna stiinta,stiing ca vei atrage multe replici negative. Daca toti care intra iti vor da voturi pozitive si comentarii pe masura vei ramane fara replica,TOT UN BOLNAV RAMAI !
    1 1
  • @Ivanoff
    Mare dreptate aveti domnule Ivanoff,nici mie nu imi place deloc clasa S,desi nu stiu daca imi voi permite vreodata in viata mai mult de clasa C la mana a doua probabil, Mercedes foloseste niste materiale execrabile,cum de pot sa isi bata joc de toti politicienii care il folosesc,saracii politicieni,ne e mila de ei. Niste prosti folosesc cutii de viteze ZF,prostii adevarate,isi bat joc. Impartasestene si noua ce lemn ai vrea sa foloseasca la viitorul S SALCIE ori SALCAM.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru