MG pregătește un rival direct pentru Dacia Spring. Lansarea, la finalul lui 2025

de Tiberiu Safta
Luni, 11.03.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
MG Motor a dezvăluit că are în dezvoltare un model electric de oraș care va fi un viitor rival pentru Dacia Spring și Citroen e-C3. Noul model ar putea purta numele MG2 și ar urma să fie lansat la finele lui 2025.

Constructorul britanico-chinez va lansa, în viitorul nu foarte îndepărtat, un nou model electric. Acesta va fi un model încadrat în segmentul mașinilor de oraș și va fi un rival pentru Dacia Spring și Citroen e-C3. Un oficial al mărcii a confirmat pentru publicația Auto Express că MG are în dezvoltare un asemenea model.

Din primele informații, care sunt limitate în acest moment, noul model ar putea fi botezat MG2. Acesta ar urma să fie lansat la finalul anului viitor. De asemenea, noul model ar putea avea un preț de achiziție de circa 20.000 de lire sterline.

via Auto Express

Comentarii (7)

  • MG pregateste sa lanseze un rival pentru un model care s-ar putea sa dispara intrre timp.
    BYD are dejaun rival pentru clasa asta. Se cheama printre altele Dolphin Mini si porneste pe la 23k$ pe piata din Brazilia si tot pe la acelasi pret se gaseste si in Australia.
    Intrebarea majora este de ce aceiasi masina se gaseste la jumatate de pret pe piata din China fata de restul lumii si e valabil la multe alte modele.
    Nu am gasit pe nicaieri o analiza a fenomenului. Peste tot sunt doar constatari.
    7 3
  • Marinica
    Nu-i graba, daca vine BYD Seagull chiar nu mai are rost sa se strofoace concurenta(RIP).
    4 0
  • pai fiindca mai sunt taxe import , transport, taxa valoare adaugate si cate or mai fi . Asta nu ca dubleaza pretul, dar cu 50% mai mare sigur e
    3 0
  • BYD Seagull e acelasi cu BYD Dolphin Mini. Un Matiz electric care a cam aparut pe la 23k$ pe mai multe piete. Nu exceleaza cu nimic la nivel de baterie avand 30 sau 36 kwh. Springul are 26kwh si autonomiile sunt discutate si rasdiscutate. Avem deja in curtea noastra la 23k eur Citroen e-c3 cu baterie de 44kwh.
    Si tot in curtea noastra, pentru comparatie, la 23k avem Octavia 1.0 tsi chiar daca e "un picutz" mai mare.
    3 1
  • BYD Seagull e acelasi cu BYD Dolphin Mini. Un Matiz electric care a cam aparut pe la 23k$ pe mai multe piete. Nu exceleaza cu nimic la nivel de baterie avand 30 sau 36 kwh. Springul are 26kwh si autonomiile sunt discutate si rasdiscutate. Avem deja in curtea noastra la 23k eur Citroen e-c3 cu baterie de 44kwh.
    Si tot in curtea noastra, pentru comparatie, la 23k avem Octavia 1.0 tsi chiar daca e "un picutz" mai mare.
    2 0
  • Vad ca esti cat de cat interesat, ec3 la 23300 este chel, varianta care va merita luata in seama va fi 28900.. simtitor mai scump.
    R5e lafel, 25000 cel mai slab, cu baterie de 40, cel cu baterie de 52 si cu dotari de top va sari sigur de 30000.
    Asa ca va fi loc garantat pentru Seagull dotat full la 20 si ceva, baterie lfp, lucru de care renault nu a prea auzit.
    2 3
  • @Alex
    Nu neg ce zici dar mi se pare greu spre imposibil de pus optiuni de 5500 eur pe o masina de oras si un brand de buget doar ca s-o faci cat de cat acceptabila.
    Cert este ca e-c3 are la 23k euro baterie de 44kwh iar BYD Seagull are la 23k$ probabil baterie de 36kwh. Spring are la 23k eur baterie de 26kwh.
    Schimbari majore vor veni spre sfarsitul anului cand se va incinge razboiul preturilor bateriilor.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru