Noul Mercedes-AMG C63 S E Performance debutează cu 680 CP și motor plug-in hybrid

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 21.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele detalii și imagini cu noul model de performanță C63 S E Performance. Așa cum bine știi, acesta renunță la motorul V8 în favoarea unui sistem de propulsie plug-in hybrid cu propulsor de 2.0 litri.

Campania de promovare a noului Mercedes-AMG C63 S E Performance a ajuns la final. Germanii tocmai au publicat primele imagini și informații despre noul lor model de performanță care va fi disponibil atât în versiune sedan cât și break.

Pe lângă un nume nou și destul de lung, modelul producătorului din Stuttgart vine cu multe noutăți. Cea mai notabilă este, desigur, sistemul de propulsie plug-in hybrid care are la bază un motor termic de 2.0 litri, cu patru cilindri.

Așadar, unitatea V8 a fost retrasă de pe C63 S, dar specificațiile tehnice îi vor face pe fani să uite acest detaliu.

TEHNOLOGIE DIN FORMULA 1

Unitatea termică, cu turbină controlată electronic (tehnologie împrumutată din Formula 1), dezvoltă singură 476 de cai putere și 545 Nm. Vorbim despre cel mai puternic motor cu patru cilindri, de producție, din lume.

Acesteia i-a fost alăturat un motor electric, montat pe puntea spate. Unitatea dezvoltă la rândul ei 204 CP.

În total, noul Mercedes-AMG C63 S E Performance dispune de 680 CP și 1.020 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.4 secunde și o viteză maximă de 250 km/h.

Aceasta poate fi crescută până la 280 de km/h.

Desigur, acest sistem de propulsie plug-in hybrid vine și cu un dezavantaj. Masa proprie a mașinii a crescut de la 1.680 de kilograme la 2.036 de kilograme. Aici a contribuit și sistemul de tracțiune integrală 4Matic+.

Din pachet mai face parte și o baterie de 6.1 kWh. În modul full electric, C63 S E Performance poate atinge maxim 125 km/h și are o autonomie de până la 13 kilometri.

Transmisia este una automată AMG Speedshift MCT cu ambreiaje umede.

Tot la capitolul tehnic trebuie menționat sistemul de direcție integrală, frânele cu o serie de componente carbon ceramice, amortizoarele adaptive și arcurile din oțel. Comportamentul mașinii poate fi configurat cu ajutorul selectorului AMG Dynamics și a modurilor de rulare Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Battery Hold și Slippery.

Din punct de vedere estetic, noul Mercedes-AMG C63 S E Performance propune o grilă frontală Panamericana, aripi față evazate (lățimea părții frontale a crescut cu 76 mm), embleme Turbo E Performance, jante de 19 inch sau de 20 de inch, opționale, un difuzor de aer agresiv și terminații trapezoidale pentru sistemul de evacuare.

Pentru interior, constructorul din Stuttgart a pregătit o grafică specifică pentru instrumentarul de bord digital și pentru sistemul multimedia, o gamă diversificată de tapițierii, inclusiv din piele, și cusături contrastante.

Clienții pot opta pentru scaunele AMG opționale.

Lansarea pe piață a noului Mercedes-AMG C63 S E Performance este programată pentru începutul anului 2023.

via Mercedes-AMG

Comentarii (10)

  • un c63 de 2 tone, cat un GLE. mda...
    9 6
  • Robert
    V8 rules! Prevad ca in 2-3 ani, daca nu mai devreme, fie definitiv, fie cu titlul de "celebration" sau "Black Edition", vor reveni si ei la V8. Nu exista viitor pentru motoarele electrice la autoturisme iar la vehiculele comerciale, nici atat! Poate hidrogen dar, nu mai devreme de 2030 pentru productia de masa, desi ma indoiesc.

    Eu am 5 autoturisme, cel mai mic e un Cosworth de 2 litri si cel mai mare, un Hemi de 6.4.

    Am condus si Tesla si BMW electrice. OK, acceleratie super! Dar in rest, vax!

    Veti vedea ca am dreptate, chiar daca acum ma injurati!
    11 1
  • 700 de cai in segmentu asta e deja nebunie curata..acu vreo 10 ani se lansa Lambo Aventador cu 700 hp si era ceva wow...si acuma ai aceasi putere si sincer probabil performante mai bune ca multe supercaruri adevarate pe un 'C-Klasse'
    11 4
  • Da, și are un 2L
    4 3
  • Mircea Badea
    ca sa fie mai f1 trebuia un 1.6v..
    2 2
  • 680 CP pentru 10 secunde. 2.111 kilograme pentru eternitate. :)))
    6 1
  • Ce sens are plugin hibrid pentru o baterie de 6kWh?... Cu bateria aia, la greutatea aia, mergi 20 de km. Puteau face hibrid simplu, nu plugin. Nu inteleg chestia asta, poate ar trebui explicat in articol
    2 0
  • Flu flu
    Bateria aia mică folosește doar pentru accelerație
    3 0
  • @PMC
    ... până în 13 km, nici macar 20... :)))
    Probabil o baterie cu autonomie mai mare ar fi crescut considerabil greutatea.
    2 0
  • Mircea Badea
    Mulți oameni merg 13 km pe zi...sau mai puțin...sau macar dus... totuși cam multa greutate...e și Mercedes, mult mai rezistent decât mizeriile de suv-uri
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru