Noul Mercedes-AMG EQE debutează cu până la 687 CP și 533 kilometri autonomie

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 16.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Mercedes-AMG EQE. Acesta este disponibil în două versiuni și are o autonomie maximă de până la 533 de kilometri.

Mercedes-Benz a lansat primul AMG cu zero emisii, din istorie, în toamna anului trecut. Este vorba despre modelul EQS 53 4Matic. Ei bine, acum a venit momentul să facem cunoștință cu al doilea, disponibil în două versiuni: EQE 43 4Matic și EQE 53 4Matic+.

PÂNĂ LA 533 KILOMETRI AUTONOMIE

Ambele sunt echipate cu două motoare electric și tracțiune integrală. Primul dispune de 476 CP și 858 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.2 secunde și o viteză maximă, limitată electronic, la 210 CP.

Un acumulator litiu-ion de 90.6 kWh completează pachetul și oferă o autonomie cuprinsă între 462 și 533 de kilometri, în ciclul WLTP. Noul Mercedes-AMG EQE poate fi încărcat la stații cu puteri de până la 170 kW, astfel că pentru o autonomie de 180 kilometri trebuie să aștepți 15 minute.

Dacă tot suntem la acest capitol, trebuie menționat că Mercedes-AMG EQE are o funcție de întrerupere a încărcării, dar și una care încălzește/răcește acumulatorul în timpul condusului, pentru a avea o temperatură optimă atunci când trebuie încărcat.

687 CP CU PACHETUL AMG DYNAMIC PLUS

Trecând la versiunea de top, EQE 53 4Matic+, acesta dispune de 626 CP și 950 Nm.

În cazul său, repriza 0-100 km/h durează 3.5 secunde, iar viteza maximă ajunge la 220 km/h. Cu o singură încărcare, modelul german parcurge între 444 și 518 kilometri.

Clienții au, desigur, la dispoziție pachetul AMG Dynamic Plus, care crește puterea acestuia din urmă la 687 CP și 1.000 Nm. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 3.3 secunde, iar viteza maximă este de 240 km/h.

Trebuie menționat că aceste performanțe sunt obținute numai dacă sunt activate modurile de condus Sport+ și Race Start.

În Sport, sistemul de propulsie este la 90% din performanță, iar modul Slippery o înjumătățește. Modul Comfort prioritizează autonomia, astfel că scade performanțele sistemului cu 15-20%.

Modelul german mai vine echipat cu suspensia AMG Ride Control+, sistem de direcție integrală și un sistem de frânare performant, cu discuri de 415 mm și șase pistoane pe puntea față. Sistemul de frânare AMG ceramic este opțional.

În ceea ce privește departamentul estetic, Mercedes-AMG EQE poate fi recunoscut ușor după elementele sportive, specifice AMG, jantele cu diametrul de până la 21 de inch, scaunele sport îmbrăcate în piele ecologică Artico (cea Nappa este opțională), pedalele AMG și volanul teșit în partea de jos.

Sistemul MBUX Hyperscreen este opțional.

via Mercedes-Benz

Comentarii (10)

  • De menționat că are și opțiunea de sunet motor clasic AMG, cu trei variante de setare: echilibrat, sport sau puternic.
    6 3
  • Care-i fata si care-i spatele? La ecranul ala din bord merge optional si Irina Margareta Nistor!
    11 7
  • Edikkk
    deci se poate

    banii sunt singura problemă rămasă
    5 17
  • Impresionanta masina. Mai ales din punctul de vedere al greutatii. 2.525 de kilograme pentru versiunea electrica a lui Mercedes-AMG E 63? In ritmul acesta, problema lipsei statiilor de incarcare va fi inlocuita de o problema a calitatii drumurilor.
    10 3
  • Bine punctat, Tatraurs.
    Profilul lateral este oricum copiat dupa Tesla model S.
    7 1
  • Halal luxuriant -- încărcarea la 22 kW AC e opțională ! (serie pe Twingo electric de ex...)
    Pe tema stilului amorf-strict-funcțional n-are rost să fiu iar de-a surda... vorbete. :-)
    În rest, subscriu la opinia lui Edikk -- banii-s unica mică problemă a BEV-urilor.
    La fel ca a unui boschetar din zona mea, mort recent săracu -- n-avea nicio problemă, doar banii îi lipseau. :-P

    P.S.: Hai băbăieți cu palme roșii fără număr, ca să vă meritați banii. :-)
    20 2
  • Am citit ceva halucinant si amuzant in acelasi timp,Mercedes cere bani ca sa-ti activeze din soft directia spate,platesti abonament pe an. :)))) Idiocracy
    Mercedes Charging $575 Per Year In Germany For 10-Degree Rear Steering On EQS
    The electric sedan already has the necessary hardware for this feature, but it's blocked by the software.
    10 1
  • @Tatraurs. Ce atâta mirare? Este o opțiune și ca orice opțiune, costă. Unde se duce mia, se duce și suta și, mai mult ca sigur, suma asta nu va fi o piedică pentru proprietari.
    3 11
  • Seriff
    De ce AM mi-a sters comentariul in care am spus ca e limitata la 210, ce nu e asa? Comunisti mai sunteti, penibil.
    10 7
  • Marius
    EQE nici măcar nu este la vânzare și ei lansează varianta AMG...
    10 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru