Constructorul german urmează să dezvăluie în curând noua generație electrică a lui Cayenne. Am văzut deja cum arată exteriorul noului model ascuns sub camuflaj și am aflat și de noua tehnologie de încărcare prin inducție. Acum, Porsche ne arată interiorul noului model electric de performanță, care aduce cu sine numeroase noutăți în premieră.
CEL MAI MARE ECRAN MONTAT PE UN PORSCHE

Primul lucru care iese imediat în evidență este noul ecran central OLED curbat Flow Display cu diagonală de 14.25 inch. Acesta este cel mai mare ecran montat vreodată pe un model de serie Porsche. Noul model primește și un instrumetar digital în standard, precum și un ecran separat de 14.9 inch pentru pasagerul din față. Ecranul pasagerului va fi o dotare opțională. Mai mult, noul Cayenne Electric mai primește, în premieră, un Head-Up Display cu realitate augmentată.

O altă noutate adusă de Porsche Cayenne Electric este reprezentată de așa-numitele Mood Modes, prin care poți schimba atmosfera din habitaclu prin luminile ambientale, sunete și funcții ale scaunelor.
Plafonul de stică panoramic este glisant și este cel mai mare astfel de plafon montat pe un model de serie Porsche. Acesta primește funcția Variable Light Control pentru reglarea transparenței.COTIERE ÎNCĂLZITE ÎN PREMIERĂ

Porsche Cayenne Electric este primul model care va primi suprafețe încălzite în interior. Astfel, pe lângă scaunele încălzite, alte suprafețe de contact, precum cotierele și anumite porțiuni ale panourilor portierelor, sunt și acestea încălzite. Apropo de scaune, cele din spate sunt reglabile electric, alături de cele din față.
Clienții viitorului SUV electric vor putea să aleagă între nu mai puțin de 13 combinații de culori pentru interior, dar și între 4 pachete și 5 combinații pentru accente vizuale. În standard, noul model va avea tapițerie din piele, însă va fi disponibilă și opțiunea ecologică Race-Tex.

La final, noul Porsche Cayenne Electric va mai primi un asistent vocal bazat pe inteligența artificială, dar și Porsche Digital Key, prin care telefoanele și smartwatch-urile vor putea înlocui cheia mașinii.
via Porsche














I'm too old for this shit .
Stirile cu electrice nu sunt pentru tine.
Așa că spor la comentat despre cât de acri sunt strugurii. E interesant să știm ce gusturi rafinate aveți voi și cum mașina asta nu se ridică la pretențiile unei clientele selecte.
A, și nu uitați că Porsche are o durere masivă fix în cot, să zicem, despre ce cred unii care nu-și permit nici măcar un Macan SH.
Cu Macan sh ești doar un sarak care n-are bani de Macan nou, și râde cartierul de tine, fraiere.
Personal îmi place ca ecranul din spatele volanului să fie mare, la fel și cel central. Dacă tot folosesc un ecran măcar să fie ușor de citit și ușor de operat, fără să fiu nevoit să îmi iau putea mult timp ochii de la drum. Pe de altă parte, dacă HUD are realitate virtuală mă aștept să nu prea mai fie nevoie să mă uit la ecranul central prea des.
Ecranul pentru pasageri e un moft.
Altfel, Porsche și Audi integrează ecranele mult mai bine decât Mercedes. La fel și grafica, e mai ușoară pentru ochi. Mă repet, dar dacă tot am ecrane care emit lumină în ochii mei, măcar să minimizăm cantitatea de lumină.
Ecranul curbat e moft, putea la fel de bune să fie plat so înclinat, ca la alte mașini. Se vede în video e ca nenatural să miști degetul în sus, pe ecran.
1000cp, Lia a fost foarte impresionată :)
ps: nu ma lasa iq-ul sa cumpar masini noi!