Prețuri noul Ford Mustang în România: start de la 55.900 de euro

de Alexandru Monenciu
Joi, 01.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Ford Mustang poate fi comandată în România. Disponibil exclusiv cu motor V8, celebrul muscle car american pornește, la noi în țară, de la 55.900 de euro.

Ford Mustang, cel mai vândut automobil sport din lume, a primit o nouă generație în toamna anului 2022. Acum, celebrul muscle car american poate fi comandat în România, atât în variantă Fastback cât și Convertible.

Vestea bună este că indiferent de alegerea făcută, primești un motor V8 de 5.0 litri. Unitatea a fost îmbunătățită, dar Ford tot nu este pregătit să dezvăluie cifrele de performanță. Reprezentanții companiei au precizat, totuși, că cel de la volan are la dispoziție 6 moduri de rulare, adică Normal, Sport, Slippery, Drag, Individual și Track.

Noua generație Ford Mustang mizează pe un design exterior ușor revizuit, dar cea mai mare noutate este interiorul mai tehnologizat ca oricând. Printre altele, regăsim aici un instrumentar de bord complet digital, cu ecran de 12.4 inch, ecran central de 13.2 inch și sistemul multimedia SYNC 4 cu motor grafic Unreal Engine.

Noul Ford Mustang pornește în România de la 55.900 de euro, cu TVA inclus.

Atât vor trebui să plătească clienții din țara noastră pentru versiunea GT Fastback 5.0 V8. Pot alege fie o transmisie manuală cu 6 trepte, fie una automată cu 10 rapoarte.

De asemenea, pachetul de performanță este standard și include frâne Brembo, jante de 19 inch și diferențial cu alunecare limitată.

via Ford

Comentarii (14)

  • Octavian
    Pretul nu e neaparat mare raportat la ce preturi am vazut in ultima vreme. Ceea ce ar trebui sa sperie ar fi taxele pt acel V8.
    10 1
  • Probabil cel mai accesibil V8 de pe piața din România.
    11 1
  • Seriff
    Eu sunt curios cat costa taxele pentru un motor similar in vest.
    6 2
  • Am condus generația anterioară, cutie automată, pe un traseu București - Brașov și retur și a fost un vis. Cei 5.000 cmc se simt și te ajută atunci când e nevoie iar sunetul motorului e o adevărată simfonie! Pe urcare la Timișul de Sus dacă ciupeai un pic accelerația se ducea rachetă fără să gâfâie. Iar dacă nu-i dai blană și mergi cu 10 peste, să zicem, consumul e cel declarat de producător 11,3. Am făcut o simulare de impozit la Sectorul 4 și aici doare... Cam 8.500 lei impozit. Dar la 5.000 cmc nu poți să ai pretenții de 60 de lei!
    12 0
  • Andrei
    Motorul potrivit, pretul potrivit, designul nepotrivit.
    Discutiile despre impozit la un motor de 5 litri sunt amuzante.
    3 8
  • oricine
    Grea alegere. Dacă mai pui ceva poți să îți iei chiar și un Hyundai Santa Fe.
    1 3
  • ///COR/// 33'
    Ultimul Mustang care era ce trebuie a fost Mustang Mach 1 1971. A fost ultimul Mustang adevarat. Nimic nu mi-a mai placut dupa ca design. Daca isi pastra linia clasica cum a facut Porsche cu 911 , astazi Mustang putea concura cu 911. Pacat.
    6 4
  • Impozitul anual pt acest motor este de 9825 lei. Daca platesti integral pana la 31 Martie e 'doar' 8843 lei. 818 lei pe luna doar sa tii masina in garajul propriu .. sau sa mergi cu ea. Oneros. Sunt multe tari din lume (printre care SUA si Cehia) unde nu exista impozit auto. Nici la noi nu a fost intotdeauna asa ... in 2006 plateam la 3246 cmc doar 70 de lei pe an impozit. Acum pt acceasi masina (cu 18 ani mai veche !) ar trebui sa platesc ... 6681 lei !! De 100 de ori mai mult ! Socialistii de caviar au pedepsit exemplar burghejii !
    4 3
  • Seriff
    @snow mi se pare o bataie de joc sa platesti mai mult doar fiindca ai un motor de la 3000 cmc in sus, e doar o japca, banii aia unde se duc?
    Fiindca e clar ca nu se face nimic cu ei, platesti degeaba, dar ce a muncit statul cu omul ca sa isi ia masina?
    2 3
  • e ieftina cu un motiv, cine stie, cunoaste.
    in fapt, mai platesti inca o data pretul ei, in reparatii. de impozite, ce sa mai zic...
    salutari @GeoS BV daca esti pe receptie.

    oare si la generatia asta ne taiem la maini in tablele portbagajului?
    3 2
  • Nu ma intereseaza astfel de motoare si mi se par chiar depasite gen cai aia se pot scoate si din capacitati motor mai mici, nu zic neaparat 2 litrii dar lejer undeva intre 2 si 3 litrii. Pe sufletul meu sunt cu adevarat motoarele cu 6 cilindrii in L sau V. Pana ajung eu ...daca ajung vreo-data... sa am un 6-cil, lasa-ti-ma sa fiu superfericit cu cei 4 in linie de 2000 cmc la care impozitul m-a costa 225 lei pe an, consum mai mult decat rezon si placere si utilitate maxima oriunde oricand. Sper sa am parte de el cat mai mult timp si sa nu vad impozite obscene la motoare de 2 litrii. Si cu voia dvs da, e vb de un motor BMW.
    2 5
  • @Avram
    nici nu era nevoie sa precizezi, ne-am dat toti seama ca esti soferache de bmw, numai dupa ortografia ta impecabila
    8 3
  • @zagado
    orice benzinar se duce racheta daca il turezi la maxim.

    mai bun corvetul!
    0 0
  • @@zagado - Am spus că am ciupit un pic acceleraţia nu că l-am turat la maxim.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru