Prețuri Volkswagen Golf R în România: start de la 41.700 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 23.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunțat lista de prețuri a noului Golf R. Hot hatch-ul cu 320 de cai putere pornește la noi în țară de la 41.667 de euro.

În urmă cu câteva zile, un oficial Peugeot declara că noua generație 308 nu va primi o versiune sportivă pentru că piață hot hatch-urilor este în declin. Chiar și așa, Grupul Volkswagen oferă încă astfel de modele.

Noua generație Golf, a opta, a debutat în octombrie 2019 și un an mai târziu, producătorul din Wolfsburg, a publicat primele informații și imagini cu noul Golf R. Odată cu lansarea acestui model, hatchback-ul compact de performanță devine cel mai puternic Golf din istorie.

Totul mulțumită unui motor de 2.0 litri TSI care dezvoltă 320 de cai putere (+27) și 420 Nm cuplu între 2.100 rpm și 5.350 rpm.

Echipat cu o transmisie automată DSG și tracțiune integrală, noul Volkswagen Golf R atinge 100 de km/h în 4.7 secunde.

Hot hatch-ul producătorului din Wolfsburg poate fi comandat și în România, unde pornește de la 41.667 de euro cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL VOLKSWAGEN GOLF R
2.0 TSI DSG, 4Motion 320 CP
420 Nm
41.677

Echiparea standard include, printre altele, jante "Jerez" cu diametrul de 18 inch, faruri LED Plus, blocuri optice spate LED, geamuri spate și lunetă cu tentă fumurie și carcare oglinzi exterioare în crom.

La interior regăsim sistemul Digital Cockpit Pro, iluminare ambientală 30 de culori, inserții decorative Gri Carbon, pedale din oțel inoxidabil, scaune față sport cu reglaj manual pe înălțime, tapițerie din stofă cu părțile laterale interioare în microfibră și volan multifunțional, sport, îmbrăcat în piele.

Lista cu sisteme de siguranță include Adative Cruise Control, blocare electronică a diferențialului, detector de oboseală, Multi Collision Brake, Front Assist și City Emergency Brake cu monitorizare pietoni și cicliști, Park Pilot, Travel Assist, Lane Assist și Emergency Assist.

Noul VOLKSWAGEN GOLF R vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Golf R
2.0 TSI
320 7.0 4.7 41.667
Audi S3 Sportback
2.0 TFSI
310 7.4 4.8 44.433
Cupra Leon
2.0 TSI EVO
300 7.6 5.7 40.817
Mercedes-AMG A35
2.0 Turbo
306 7.4 4.7 49.430

BMW M135i
2.0 Turbo

306 6.3 4.8 49.028

Honda Civic Type-R
2.0 VTEC

320 7.8 5.8 42.850

Renault Megane R.S Trophy
1.8 TCe

300 8.1 5.7 36.850
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (42)

  • Ieftin ca braga -- și n-o zic la bășcălie, că la nemți e ”ab 49.260 Euro” (Stand: Februar 2021).
    Și cred că mai e loc de ceva negocieri la dilăr... fiindcă nu mai sunt mulți ”dilii” amatori de hiper-GTI-uri.
    E-n orice caz una din puținele ocazii în care VW merită felicitări pentru ținerea steagului sus pe felia hot-hatches.

    Nu mai pierd vremea cu critica rațiunii impure :-) a afirmațiilor de genul ”din cauza normelor drastice de emisii segmentul e-n criză”...
    ...Cănd de fapt din cauza birocratițelor și politroacelor habarniste UE care ELE au adoptat aberațiile astea e TOTUL în criză.
    68 9
  • Multa masina de .. relativ putini bani ! Pacat de suspensia reglabila care nu mai e standard (dar se poate pune optional la vreo 800 de Euro (si de gama saraca de culori: doar trei la numar: alb, albastru, negru). La pozitive as trece disponibilitatea cutiei DSG in standard si scaunele fata remarcabile. Volanul si bordul ... discutabile, mie imi placeau mai multe cele din generatia 7,5. Dealerul cu care am vorbit mi-ar fi lasat 5,75% din pret argumentand ca 6% e toata marja lui.
    40 3
  • Seriff
    Arata bine, 320 cp suna bine, ma bucur ca inca se mai fabrica asa ceva, sper sa le mai faca pana face Edikkk greva in fata fabricii.
    35 5
  • Edikkk
    Maşină extrem de poluantă !!! uzată moral de nouă !

    Un dinozaur care papă dinozaur juice şi scuipă gaze arse de la flăcările poluante


    Vrei să te lauzi cu o maşină sport și să fii şi în temă cu secolul XX anii 202x?

    Cumperi o Audi e-tron, un Porsche Taycan, un Tesla plaid, un Jaguar electric

    nu un mare poluator vândut ca eco-flex, green line, blue tec sau alte MINCIUNI gogonate !

    În ziua de azi, cine este vedetă şi conduce termică mai alea gen R line, ST, GT line este comparat cu cei care încă împuşcă elefanţi în Africa !
    6 69
  • profu lu edikkk
    De câte ori ți-am spus că suntem în secolul XXI, băiete?
    Prea multă școală online strică ce-i drept, dar cred că te-a tras la cap și curentul (electric) de la fotovoltaicele căzute-n piscină.
    52 6
  • @Edi KK, normal, in ultimul exemplu dat de tine, este comparat si etichetat doar de catre aia spalati pe creier.

    Cum de va suportati sa fiti asa propagandisti?
    35 5
  • Ion Rîmaru
    @ necioplitul Edikk. Incerc sa mi te imaginez,tanar pana in 35 de ani,posibil conducator de Polo manual desi sunt sceptic ca ai permis,fara prietena(aici bag mana-n foc),grasut,maruntel de inaltime,inceput de calvitie frontala,posibil ochelari,privirea-ti seamana fix cu a lu' Sartre(singura asemanare cu el),de loc de undeva din provincie,fara prieteni,nefumator si neconsumator de alcool,venituri sub medie,posibil sa stergi calculatoarele de praf pe la o corporatie sau ceva pe la buget,asta daca inca nu te tin babalacii in spinare.Ba, tu ma compari pe mine ca si cand as vana un animal salbatic doar pentru ca invart covrigul unei masini termice? Eu iubitor de animale si antivanator convins. Nu iti e un pic rusine? Auzi la tine mostra de inteligenta,vrei ceva sport,iti iei Taycan,Tesla si Jaguar!Mai ai si alte sfaturi la fel de inteligente,penibilule?
    34 8
  • Seriff
    @Edikk: ''Maşină extrem de poluantă !!! uzată moral de nouă !

    Un dinozaur care papă dinozaur juice şi scuipă gaze arse de la flăcările poluante''

    Nu stiu de unde le scoti, dar le zici bine, nu am mai ras de ceva timp asa:)))
    Nu cumva tu esti Greta? Ai putea sa ii scrii tu discursurile alea despre ursi polari ramasi fara zapada.
    33 4
  • Seriff
    On topic, lasand la o parte aberatiile lui E-dick, mi-ar fi placut ca masina sa fie disponibila si in cutie manuala 6+1, sa aiba omul de unde alege.
    35 4
  • Masina e remarcabila, nimic de zis. Segmentul hot-hatchurilor e pe duca din cauza ca preturile au ajuns extrem de sus si oricat de mult iti place ideea de masina sportiva, cand vezi ce alternative mai putin sportive ai la banii aia... te cam gandesti de 10 ori daca se justifica...

    @Snow: marja de 6% e reala. Am mai auzit-o din 2 surse diferite in afara de tine. Deci nu e o minciuna ce ti-a zis acel dealer.
    27 6
  • Calingura
    Matt Johnson (carwow) scotea 4.03 pana la 96km/ora cu masina asta. Ireal. Sigur are mai multi cai.
    20 22
  • Seriff
    @Pmc, da, din pacate sunt destul de scumpe, sunt exclusiv pentru pasionati, daca te uiti atent si Sh isi mentin pretul foarte sus, de exemplu un Type R din 2016 e in jur de 25.000, in timp ce un civic normal din acelasi an e 11.000, chiar si mai putin.
    La Megane Rs la fel, un Rs sh din 2015 e 15.000, un Megane normal 7000 si exemplele pot continua.
    23 5
  • @calingura
    De ce nu te semnezi asa si cand spurci pe aici cu injurii?
    20 12
  • netam-nissan
    Posibil să aibă cai supraunitari dle Calingura, dar cauza de motiv e mai degrabă 4WDul.
    La fel și Yaris GR scoate 4,6 secunde pe 0-60 mph adică vreo 4,8 pentru 0-100 kmh de-ai noștri, deci mult sub alea 5,5 s anunțate pentru 0-100 km/h.
    29 3
  • Edikkk
    când schimbările climatice afectează grav mediul şi deci toată flora şi fauna, ecosistemele, cu repercusiuni în a decima până la extincţie animale, păsari,....

    Credeţi că animalele sălbatice au aer condiţionat să facă faţă valurilor de căldură ??
    Acum ceva ani, mureau sute de oameni în Franţa.... dar prăpădul din sălbăticie l-a estimat, măsurat, documentat careva ?

    Faptul că votaţi negativ, nu schimbă nici măcar un milimetru adevărul despre aceasta.

    Aşa că.... aia mică, creier mai puţin...
    5 40
  • @edikk
    Pestii cand ii salvezi de la inec?
    21 7
  • profu' de logica
    ia zi mai Edik unde vezi tu valuri de caldura? Ce animale au murit sau sufera, ce plante s-au uscat, ca noi nu vedem nimica. Unde vezi tu prapad? Te vaiti de parca a trecut frontul rusesc pe aici!!!
    Extinctie? Poate doar neuronii tai au suferit de extinctie. Zi-ne si noua sa nu murim neimpacati.
    20 6
  • inexorabil
    Mie îmi pare rău (culmea, cu cât trece mai mult timp) de un singur lucru, recte de retragerea lui VW din WRC! – cică în mod argumentat: constrâns de costurile Dieselgate-ului.
    Dacă ar fi rămas, fără îndoială că ar fi depăşit recordul de şase titluri consecutive (la constructori) al Lanciei. Aşa însă, a ieşit VW şi a intrat Toyota. Dezolant…

    De fapt, civilizaţia euroamericană se comportă astăzi ca un fotbalist: îşi pune singură piedică în careu şi apoi cere insistent penalty.

    On topping: bolidul în speţă merită, în opinia mea, fiecare eurocent cerut! Apropo, doar ce am specificat deunăzi că, în sufletul meu, Audi scade, pe când VW…înfloreşte. Da, ştiu, să nu amestec mere cu pere, mai precis volumul cu “luxul” (după şocul de proporţii suferit în timp ce aruncam o privire repezită în habitaclul unui Panamera lăsat cu portiera şoferului deschisă, fără ezitare declar că n-aş lua A6/A7/A8 nici moca…), dar, dincolo de tinichelele/hibele care (e-)atârnă vizibil de coada “maşinii poporului”, recomand R-Line cu acea convingere entuziastă care numai de la pasionaţi poate izvorî…

    Axiomatic, M.A.I. au ajuns pe culmi (ale unui progres care nu se împărtăşeşte cu nimic din tainele…progresismului), deşi nu ne mai măgulesc cu fiabilitatea de altădată…Dar poate că (hm, este chiar un fapt sigur!) şi noi purtăm o vină: înotăm chiar în mijlocul apelor, dar credem (şi, totodată, pretindem) cu seninătate că noi am rămas uscaţi…Traducere liberă: nu concepem să auzim de “reducerea costurilor” (raţiunile fiind indiscutabil juste, mai ales că se axează pe imperativul la fel de indiscutabil al calităţii totale!) în primul rând în privinţa producătorilor pe care îi îndrăgim, dar, dacă, prin absurd, ar fi posibil, ne-am cumpăra maşinile vizate/visate la preţuri de aprozar, fără să clipim (in extenso, în vremurile actuale, nouă totul ni se pare scump, fiindcă, dintr-un singur salariu, noi vrem să finalizăm o mie de planuri deodată). Ba încă imaginaţi-vă următoarea fază invariabil hilară – să le ripostăm astfel dealerilor: “Cum, atât de puţin costă această splendoare? Nu se poate, domn’e, glumiţi! Nu cred că i-aţi făcut o evaluare realistă. Mă simt chiar jenat, aşa că, vă rog, acceptaţi acest supliment rezonabil pe care vi-l propun”.

    PS. Edicucule (cum să te uit taman pe matale?), se putea să nu-ţi tapetezi pe aici versul favorit (“uzată moral de nouă”) ?
    A, şi iniţial aveam senzaţia că mi-a pătruns o musculiţă în ochi, dar, holbându-mă mai bine, nici vorbă – ai pus tu virgulă între subiect şi predicat.

    PPS. Dar de ce nu devii tu profesor la “şcoala” online? Le-ai putea preda bieţilor (dar nu cu sens de "săraci") copii axioma păsări ≠ animale.
    28 7
  • @zernesteanu
    Honda aia are cativa ani de cand e scoasa,inca iese la noxe cu manuala,la banii aia ai frane brambo si elemente din carbon pe bune,prinde 280 si e full echipata,Vw e DE LA pretul ala si sa nu uitam fiabilitatea,Honda aia trece zburand pe langa tine cand stai frunos langa Golf asteptand platforma.
    13 8
  • @zarnesteanu
    V-au dat ceva sa beti la sedinta sau ati plecat de la barajul Hoover direct in Las Vegas la pacanele si bar? Compari o masina care se vinde din 2016 cu una care in 2021 doar a fost prezentata presei
    si inca nu se vinde oficial.
    11 6
  • Sunt mut de uimire. Cat de repede te-ai prins. Asa e draghe. La un baraj, se bea zi lumina, de la portarel la director, ca face bine la siguranta tuturor. La sedinte, ce mai ... fiecare aduce trascau din tara de origine si se face o degustare la liber. Cat te duce ficatu'.

    Acuma, sa nu te taie nici pe tine la ficati ce-am zis de gonga, ca poate nu e adevarat. Tu stii in adancul sufletului ca type r e imbatabila. Te poti lauda cu ea linistit. Si pe circuite si in tabele. Si pe strada, si cu baietii labar. Nimic nu va sta in cale. Nici tie, nici ei. Goangei. La cat e de laudata, a iesit ieri proastapa de pe plansa de desen. In inima ta ii bate pe toti, indiferent de marca si anul de fabricatie. Indiferent de realitate.

    PS De data asta ... typos ... au fost intentionate.
    12 5
  • @zarnesteanu
    Ma asteapt sa mai scada preturile la Mertanele la mana a treia ca apoi sa imi arati tu mie ce inseamna masinile japoneze.
    9 9
  • Nu tre' sa-ti arat nimic ca oricum n-ai ochi sa vezi ce e in fata ta. Lumea iluzorie din capul tau nu se pune.
    8 2
  • @Seriff
    Nu mi se pare ca isi mentin preturile. Normal ca un RS second hand e dublu fata de un megane normal si la civic type R la fel, avand in vedere ca luate de noi au costat dublu :))
    15 0
  • Seriff
    Da, corect, dar daca te uiti de exemplu la alte masini care au costat 40.000-50.000 euro, dar care nu sunt hot hatch, la alea scade grav pretul.
    13 2
  • cu mici exceptii (gen zarne, edik, calingura, dan_grc - useri cu opinii poate divergente, dar cu fond uman foarte bun, probat aici in nenumarate ocazii prin respectul aratat celorlalti) restul sunteti doar o gloata de barbari egoisti si iresponsabili, neadaptati si alienati social, cu zero compasiune, interesati doar de propriile placeri, fara sa realizati ca anumite alegeri de-ale voastre fac rau direct semenilor vostri, nu ursilor polari pe care ii tot invocati ca sa duceti discutia in derizoriu, sa o dati pe bascalie.

    mult trambitata sportivitate....ce sa faci cu ea? pe unde? in trafic? pe strada? voi uitati ca nu mai suntem in 1990? voi stiti cate masini circula acum pe strazi fata de acum 20-30 ani? raman uimit de cate tarate au unii in cap in loc de creier. mai era unu care se lauda ca el nu trece pe rosu si nu forteaza galbenul dar merge cu 120 prin orase si cei care merg cu 40 il incurca. In oras, repet, in oras... noaptea mintii....

    ma intreb cum au putut ajunge unii in halul asta de degradare morala, umana si a ratiunii, a capacitatii mentale de intelege mecanismul cauza-efect si de a prevedea??

    partea buna este ca astfel de oameni, desi foarte vocali si agresivi in vorbe, vor ramane mereu caractere mici si impotente la partea de decizii care se iau pentru ca omenirea sa progreseze. raman doar un foarte deranjant zgomot de fond si atat.
    11 28
  • io ti-am zis sa iti iei pastilele cu apa, ca uite ce patesti.
    O alta solutie pentru tine ar fi legalizarea prostitutiei. Am gasi pana la urma o grasa care sa te faca fericit astfel incat sa te linistesti si tu si sa nu-ti mai versi laturile imbibate cu ura pe aici.

    PS Si da, BMW e cea mai tare masina.
    25 6
  • Seriff
    @~~~~Altul panicat, probabil e genul care poarta 2 masti, una pentru covid, a doua pentru diesel.
    24 7
  • @12:10
    Chiulasa bengoasa,noroc ca te-ai trecut si cu nick-ul calingura(tot tu) in insiruirea ta iar noi nu ne-am prins.Stii tu cum e cu lauda de sine,ma rog,acum
    poti incepe iar cu laturile semnandu-te 2725251,@,~~~~~~.... Ca esti tare amuzant,tu si cu edikk,doi inteligenti culti nevoie mare.
    11 4
  • spre deosebire de tine, care ai certitudinea ca espero-ul tau ruginit e viitorul, eu nu sunt sigur ca BMW e cea mai tare masina, dar stiu sigur ca e acolo in top.

    3 masti port una peste alta, anti: covid, diesel si prosti.
    8 25
  • @ ~~~~
    Esti un om intelept,calingura! Iti multumim ca ai adus lumina si in mintile noastre intunecate,ca ne-ai aratat adevarata cale. Sper sa nu ne lasi,esti o comoara inspirationala!
    17 4
  • Pt~~~~
    Ai uitat de Fanel si de Chiuloasa Bengoasa!
    18 2
  • Seriff
    @~~~~ Nu am zis ca espero-ul meu e viitorul, nici nu am asa ceva, am logan dci din 2012, luata de noua din ro, chiar are o frunza pe care scrie eco pe luneta, masina pe care probabil din cauza ta si a altor ca tine voi fi nevoit sa o dau la remat fiindca va fi interzisa in curand, o masina cu care fac in medie 1100 km cu un plin care dureaza 2 minute, ceea ce despre orice electrica nu pot spune.
    23 2
  • @Seriff: din cauza mea? :) ma simt flatat ca imi acorzi atata putere, dar nu e cazul.

    replica cu espero nu era pentru tine.

    pentru tine era replica cu 3 masti, cu panicatul. panicat te vad pe tine ca iti interzic "astia" masina. vin sa te linistesc: nu e cazul de panica, nu o sa te oblige nimeni in urmatorii 10 ani sa iti duci masina la remat. garantat. cand vor aparea si la noi restrictii la diesel, deocamdata nu se stie cand, dar ar cam fi cazul ca aerul in orase e irespirabil deja, vor incepe cu centrul oraselor, unde e oricum de bun simt sa nu mergem cu masina si se va extinde concentic, dar lent. nu o sa zica nimeni in urmatorii 10 ani, bai Seriffe du-te si preda-ti masina la casat, ca nu mai ai voie sa mergi cu ea in concedii. garantat nu se va intampla asta.

    dar shift-ul tehnologic deja se intampla sub ochii nostri, iar tehnologia veche se va elimina progresiv, pentru ca va pierde lupta cu noile tehnologii. inclusiv problema duratei de incarcare se va rezolva. acum, anii astia, e momentul de frictiune maxima intre tehnologii, de asta atata valva, spaima pentru unii si speranta pentru altii.

    e nevoie de timp, niste ani intermediari, de tranzitie, ca tehnologia noua sa iasa la suprafata cu toata forta si sa convinga, pentru ca inca sunt foarte multi care inca nu sunt convinsi sau au anumite dubii.
    7 19
  • @ ~~~~
    Pe mine m-ai convins,inteleptule,acum hai sa taxam marii poluatori,ce zici? Incepem cu vapoarele si avioanele,le interzicem pe ele din start si apoi centralele pe carbuni,toate,fara nicio exceptie,vorbesc serios.Haide sa eliminam tehnogia veche cu adevarat poluatoare,sa nu mai prind nici macar o singura locomotiva diesel,un camion,nimic. In 10 ani crezi ca o sa eliminam treptat motoarele invechite?Hainde azi. Totusi, nu ti se pare ca avem o problemutza? Noi astia putini numeric si epilati pe picuoare din toata Europa,cu un picior in groapa si cu un viitor sumbru,ce ne facem cu China si India( jumatate din populatia globala) si cu ceilalti care nu dau doua parale pe poluare?Cu cei care isi vad de poluarea de zi cu zi. Ii convingem cu zaharelul sau cu batul? Avem capacitatea asta sau doar ne distrugem noi si mai mult ultimele ramasite de industrie? Calingura,eu stiu ca tu sari in sus daca ne apucam sa criticam Vestul sau corporatiile,ca ne faci putinisti,troli rusi si alte apelative,dar tu crezi ca Europa e miezul din dodoasca si mai are putere sa schimbe ceva? Pe pariu ca marota cu poluarea e facuta doar sa creasca taxele? Ca asta mai e singura putere pe care o mai au birocratii care conduc ue. Pe pariu ca in 10 ani treaba e foarte urat mirositoare pentru Europa si binenteles sefa ei,America? Inainte sa incep iar cu injuriile,iti rwcomand aa mergi in excursie in Asia si apoi sa vezi cat de micinsi neinsemnati am devenit noi europenii.
    19 7
  • mai tatraus, poliloghia ta este fara sens.

    despre ce poluare vorbesti tu acolo? mie nu-mi trece vaporul sau locomotiva pe la geam, dar pute ingrozitor de la coada de masini cu cate un pierde-vara la volan, care sta la semafor.

    poluarea aia ma intereseaza, cea concentrata in aglomerari urbane, nu ca merge nu stiu ce cargo pe ocean la 6000 km de orice asezare sau ca merg tirurile pe autostrazi.
    5 18
  • Unii mai stau si pe langa Barcelona,Trieste,Galati,Constanta...tu,tampit cocalar,muge in continuare aberatii pana nu mai poti,dobitocule.
    17 4
  • @@Calingura

    Am mai spus-o: farmecul internetului este sa te certi cu tot felul de oameni sau sa citesti comentarii. REstul este pentru eruditi.

    Asadar:

    1. nu ma loghez tot timpul din comodatitate. Mai exact din vina AutoMarket care nu reuseste sa te aduca dupa logare pe pagina unde erai inainte de logare. Absolut penibil si de neinteles. Ma indoiesc ca nu au bani si totusi platforma este ca si abandonata.

    2. Nu exclud total posibilitatea dar as vrea sa vad niste exemple cand am insultat pe cineva. Si aici, te rog, mare atentie: daca eu spun ca esti prost, cocalar, dieselar sau in orice alt fel si tu chiar esti, atunci nu te-am insultat. Daca o spun doar ca sa iti stric imaginea, atunci mai discutam.

    3. In ultimii ani nu am scris cu alt nume niciodata. Cu putina logica te-ai prinde ca nu am nevoie. Nu ma tem sa fiu controversat, nu ezit sa spun adevaruri dureroase, nu am timp sa imi cizelez discursul si oricum nu pot concura cu cativa colegi care stapanesc arta aranjarii cuvintelor infinit mai bine decat mine.
    5 15
  • Deja e un pic trista confuzia ta. Dacă ai fost abuzat de fel, nu extinde frustrările și neîncrederea ta asupra tuturor.

    Eu propun, și nu sunt primul, sa nu mai putem comenta decât cu cont. Și atunci va trebui sa iesi și tu la lumina și sa îți asumi cât de cât ce spui.
    4 13
  • @calingura
    Eu propun ca fiecare sa-si vada de treaba si sa i se respecte parerea chiar daca nu e corecta politic,iar despre comentatul logat,sper ca in viitor sa o poti face pe AM doar asa.
    10 2
  • Da, ziceam de 120 in oras. Ce are? Pe poduri si prin pasaje 100 e la ordinea zilei deja. Cat timp esti atent la ce se intampla in jur si nu incomodezi sau pui in pericol pe nimeni, poti sa mergi mai tare. Cu atat mai mult daca ai frane bune si o masina care e stabila.

    Fiecare e cu patima lui. Unii cu jocurile de noroc, unii cu bautura sau drogurile, altii cu condusul. Ca tot vorbeai de "caractere mici", pare ca mai degraba proiectezi sinele asupra celorlalti. Ce treaba ai tu, un veritabil model moral al societatii, care incurca pe toata lumea mergand cu 40 la ora, sa judeci pe cineva care fluidizeaza traficul si nu incurca pe nimeni? :))
    14 3
  • Ce faci cu ea ca e automata? Ce faci in depasire? Nu o simti , nu schimbi tu cand vrei!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru