Primele imagini și detalii referitoare la Mercedes-Benz Clasa E facelift: versiuni mild-hybrid și plug-in hybrid, interior îmbunătățit și tehnologii de conducere semi-autonomă

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 22.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Câteva prototipuri camuflate ale viitorului Mercedes-Benz Clasa E facelift au fost expuse în Las Vegas. Nemții au anunțat că modelul de clasă mare va fi prezentat în scurt timp, debutul comercial fiind programat pentru vara acestui an. Viitorul Clasa E facelift va miza pe motorizări mild-hybrid și plug-in hybrid și va beneficia de tehnologii noi de conducere semi-autonomă.

Mercedes-Benz pregătește lansarea versiunii Clasa E facelift. Modelul va fi prezentat în scurt timp, debutul comercial urmând să aibă loc în vara acestui an. La fel ca până acum, Clasa E facelift va fi disponibil în versiuni sedan, break, coupe, cabrio și All Terrain.

Pentru a îndulci așteptarea fanilor, Mercedes-Benz a publicat o serie de imagini cu viitorul Clasa E facelift. Prototipurile prezente la evenimentul din Las Vegas au fost acoperite complet în camuflaj, însă reprezentanții companiei au compensat cu o serie de informații generoase despre noile tehnologii pregătite pentru Clasa E facelift.

Viitorul model de clasă mare va putea fi echipat cu versiunea îmbunătățită a sistemului Active Distance Assist Distronic care va permite o rulare semi-autonomă în anumite condiții de trafic. Acesta se va baza atât pe informațiile primite din partea senzorilor amplasați la nivelul caroseriei, dar și pe datele oferite de sistemul Real Time Traffic Information (RTTI, informații despre trafic în timp real), astfel încât sistemul să acționeze și mai rapid.

Pe lista tehnologiilor de siguranță se află următoarele: Active Traffic Jam Assist, Active Steering Assist, Active Brake Assist, Active Blind Sport Assist, Parking Package 360°.

La interior, viitorul Clasa E va fi echipat cu următoarele: noul volan cu zone tactile pentru controlul informațiilor afișate pe cele două ecrane de la interior, instrumentarul digital de bord în versiune de 10.25 (standard) sau 12.3 inch, ecranul central în versiune de 10.25 (standard) sau 12.3 inch, sistemul Energizing cu funcția Energizing Coach și noul sistem de infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Reprezentanții Mercedes-Benz spun că în gama Clasa E facelift vor exista șapte variante plug-in hybrid și o serie de versiuni mild-hybrid.

Odată cu lansarea lui Clasa E facelift, producătorul german introduce motorizarea pe benzină M254 de 2.0 litri.

Aceasta va intega un sistem mild-hybrid EQ Boost la 48V. Versiunea de top a motorului va oferi 268 de cai putere, în timp ce sistemul EQ Boost va genera un plus de 20 CP în anumite condiții. Conform reprezentanților Mercedes-Benz, noul motor de 2.0 litri a fost dezvoltat special pentru a respecta normele Euro7.

Motorul cu șase cilindri M256 va fi disponibil și el într-o configurație cu sistem EQ Boost. Varianta de top a acestuia va dezvolta 362 de cai putere (+20 CP mulțumită EQ Boost).

De asemenea, oficialii Mercedes-Benz spun că viitorul Clasa E va fi disponibil și într-o versiune plug-in hybrid diesel+electric capabilă să ofere o autonomie electrică de peste 100 de kilometri. Nemții spun că această variantă dispune de o baterie de 31.2 kWh, însă va fi disponibilă doar pe Clasa E facelift cu ampatament mărit, versiune destinată exclusiv pieței din China.

Via | Motor1 | Autocar

Comentarii (9)

  • netam-nissan
    frumoase mereu mertanele cu lux mult sa arati ca esti barosan nu meltean.
    desi prea se iau dupa mode si ei cu prizele de aer tot mai mari plus ca cam seamana toate mic-mare. din fatza parca au oreion unele mai sport.
    21 1
  • Un motor nou diesel 2.0, pentru Euro7 ? Parca nu mai dezvoltau motoare noi.
    12 8
  • someone
    @ dan: motorul de 2.0 euro7 e benzina si banuiesc ca doar impreuna cu eq respecta norma asta
    5 0
  • https://www.popularmechanics.com/cars/car-technology/a22778642/straight-six-engine-return/

    M254 (L4) si M256 (benz...ina 6 in linie) au aceeasi cilindree unitara de 0,5 l si alternator-starter integrat
    Unii stiu, altii vor descoperi ca nu bavarezii au inventat inline-six-urile.
    13 2
  • Da, am citit gresit, era vorba de benzina.

    @astra

    Bavarezii au fost cei mai constanti in folosirea motoarelor 6 in linie, n-au renuntat niciodata la ele.
    11 2
  • inexorabil
    Păi na, @nissan. De pildă, pe mine, raportându-mă la specificul auto de astăzi, doar S-Klasse mă mai poate impresiona din tabăra daimleristă (şi dintre autoturisme) şi încă doar cu semnătură AMG sau interferând cu sub-brandul Maybach (dar, chiar şi aşa, tot am împotrivă cuiul esteticii interioare, care pune accentul pe hiperstandardizarea digitală). În rest (de gamă), vedere la…ocean.

    Una peste alta, odihneşte-te în pace, MB!
    3 1
  • @dan, n-am urmarit foarte indeaproape, dar motoru diesel de 2.0L e destul de nou si cred c-or sa-l mai tina multi ani de-acum incolo. Pentru cine vrea economie la sange (sunt si din astia :):)), diesel-electric o sa fie ideal. Mai ales cu autonomie electrica de 100km, chiar nu vad de ce te-ai mai baga la o full electrica. Ma rog, pana se pun bateriile la punct.

    N-am inteles niciodatat goana asta dupa masini camuflate. Mi se pare aiurea sa incerci sa speculezi ce e sub folie. Prefer sa astept lansarea oficiala, cu poze de calitate, complete, si eventual niste pareri de oameni avizati care stiu la ce sa se uite. Pe mine unul, nu prea ma prind astia de la marketing cu carligele lor.
    3 0
  • cred ca o sa aiba mare succes cu aceasta noua generatie de motoare mild hybrid si plug in hybrid. la interior e Mercedes, n-are cum sa arate rau.
    4 0
  • Scrooge
    neinspirata amplasarea prizei de incarcare pe spoilerul spate.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru