Feedback

Record doborât: prototipul electric Volkswagen ID R a stabilit un nou timp de referință al traseului de la Goodwood

Publicat Luni, 08.07.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 0
Record doborât: prototipul electric Volkswagen ID R a stabilit un nou timp de referință al traseului de la Goodwood - Poza 1
Record doborât: prototipul electric Volkswagen ID R a stabilit un nou timp de referință al traseului de la Goodwood - Poza 2
Record doborât: prototipul electric Volkswagen ID R a stabilit un nou timp de referință al traseului de la Goodwood - Poza 3
Record doborât: prototipul electric Volkswagen ID R a stabilit un nou timp de referință al traseului de la Goodwood - Poza 4
Volkswagen ID R a stabilit un nou record all-time la Goodwood. Prototipul electric dezvoltat de nemți a avut nevoie de 39.9 secunde pentru a parcurge traseul de pe domeniul Lordului March.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În 2018, prototipul electric Volkswagen ID R a reușit să stabilească un nou record all-time pe traseul de viteză în coastă de la Pikes Peak, Colorado, SUA. Tot anul trecut, Volkswagen ID R a stabilit un nou timp de referință pentru vehiculele electrice pe traseul de la Goodwood.

Dar reprezentanții producătorului german nu s-au mulțumit doar cu atât. Cu o versiune modificată a lui ID R, nemții au "atacat" anul acesta recordul all-time de la Goodwood.

Pilotul Romain Dumas s-a aflat la comenzile lui ID R, iar francezul a reușit să parcurgă traseul (1.86 de kilometri) în 39.9 secunde și să stabilească un nou record all-time. Vechiul timp de referință de la Goodwood a fost stabilit în urmă cu 20 de ani de Nick Heidfeld. În 1999, pilotul german parcurgea traseul de la Goodwood cu un monopost McLaren-Mercedes MP4/13 în 41.6 secunde.

"Sunt foarte mândru că am reușit să stabilesc un nou timp de referință la Goodwood alături de ID R", a declarat la final Romain Dumas.

Anul acesta, prototipul ID R a venit într-o configurație nouă. Nemții au mizat pe un pachet aerodinamic nou și pe o serie de îmbunătățiri aduse la nivelul software-ului care gestionează sistemul electric de propulsie. Totodată, vehiculul electric a fost pregătit pentru un sprint: o baterie mai mică decât cea utilizată în trecut și o masă totală care nu a trecut de 1.000 de kilograme.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru