Şeful Ferrari: ”Nu vom face berline, SUV-uri sau maşini electrice”

de Sebastian Toma
Marti, 14.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a afirmat că nu vor face SUV-uri, berline sau maşini electrice în perioada în care el se va afla la conducerea companiei.

Porsche este cea mai importantă marcă pe piaţa modelelor sport, după Ferrari.

Luca di Montezemolo.
Preşedinte Ferrari
Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a infirmat toate zvonurile care vizau lansarea unui SUV sau a unei berline. Mai mult decât atât, Montezemolo a explicat că Ferrari nu va construi niciodată o maşină mai mică sau mai ieftină, iar vehiculele electrice sunt şi ele excluse. În schimb, Ferrari va miza pe istorie, exclusivitate şi expertiză. Italienii vor construi numeroase modele în viitor, dar acestea îşi vor păstra poziţia pe piaţă şi vor continua în direcţia lansată de predecesoarele lor în raport cu istoria Ferrari. Marca din Maranello face o declaraţie puternică pentru susţinerea valorilor sale, diferită de raţiunile comerciale la care aderează majoritatea producătorilor de automobile exclusiviste.

”Oamenii m-au întrebat dacă insistenţa mea de a nu vinde mai mult de 7.000 de unităţi pe an va dăuna mărcii Ferrari, dar eu nu cred asta.

M-au întrebat şi despre o berlină sau un SUV, iau eu i-am trimis la Maserati, explică Luca di Montezemolo. În ceea ce priveşte noul Porsche 918 Spyder, Montezemolo nu îl vede ca o problemă, acesta spunând că respectă marca Porsche şi că aceasta este cea mai importantă marcă pe piaţa modelelor sport după Ferrari. ”În ultimii 20 de ani, când cineva a încercat să intre pe segmentul nostru, i-am întâmpinat cu braţele deschise”, completează şeful Ferrari.

Urmareste Automarket
Între timp, Maserati a anunţat deja intrarea pe un nou segment alături de Ghibli şi intenţia de a lansa un SUV, prefigurat de conceptul Kubang.
Din fericire pentru concernul Fiat, având ambele mărci în portofoliu, grupul va putea beneficia atât de pe urma clienţilor de SUV-uri şi de coupe-uri cu patru uşi, cât şi de clienţii tradiţionalişti, care doreau să adere la o marcă ale căror modele evită tendinţele globale.

Via Autocar

Comentarii (7)

  • Adrian
    E bine si nu prea....sunt multi care isi doresc un Ferrari si au bani de el dar vor cu 4 usi sau SUV. Asa ca pierd niste clienti importanti. E bine pana la urma ca ramane o marca pura.
    ps. Ma mir ca au ales Porsche....Lamborghini era mai aproape.
    5 27
  • @hadriane
    "Aia multi" sa-si cumpere Volkswagen-uri resapate. Am auzit ca dau si un "stick'cu manele sa si-l bage in partea dorsala si sa cante pe vocea lui Guta si Salam.
    27 11
  • Ferrari - o lectie pentru VAG
    20 10
  • real value
    ”În ultimii 20 de ani, când cineva a încercat să intre pe segmentul nostru, i-am întâmpinat cu braţele deschise”, completează şeful Ferrari.

    Tare- mi-a placut asta
    9 1
  • hahaha
    ”Nu vom face berline, SUV-uri sau maşini electrice”....sigur ,pana va ia vag si va transforma in dube sau masini de spalat .
    11 8
  • Voi aveti timp sa credeti ce spune nea Luca?

    Te cred si eu ca isi permit luxul de a fabrica doar masini sport. Maserati la care ne trimit ei e marca aceluiasi grup si avand la fel de mult prestigiu (ma rog...) ca Porsche sau Ferrari rezulta clar ca nu mai e nevoie sa manjeasca si scuderia rosie.
    6 4
  • Jos pălăria și respect Ferrari
    9 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru