”Oamenii m-au întrebat dacă insistenţa mea de a nu vinde mai mult de 7.000 de unităţi pe an va dăuna mărcii Ferrari, dar eu nu cred asta. M-au întrebat şi despre o berlină sau un SUV, iau eu i-am trimis la Maserati”, explică Luca di Montezemolo. În ceea ce priveşte noul Porsche 918 Spyder, Montezemolo nu îl vede ca o problemă, acesta spunând că respectă marca Porsche şi că aceasta este cea mai importantă marcă pe piaţa modelelor sport după Ferrari. ”În ultimii 20 de ani, când cineva a încercat să intre pe segmentul nostru, i-am întâmpinat cu braţele deschise”, completează şeful Ferrari.
Între timp, Maserati a anunţat deja intrarea pe un nou segment alături de Ghibli şi intenţia de a lansa un SUV, prefigurat de conceptul Kubang. Din fericire pentru concernul Fiat, având ambele mărci în portofoliu, grupul va putea beneficia atât de pe urma clienţilor de SUV-uri şi de coupe-uri cu patru uşi, cât şi de clienţii tradiţionalişti, care doreau să adere la o marcă ale căror modele evită tendinţele globale.Via Autocar










ps. Ma mir ca au ales Porsche....Lamborghini era mai aproape.
Tare- mi-a placut asta
Te cred si eu ca isi permit luxul de a fabrica doar masini sport. Maserati la care ne trimit ei e marca aceluiasi grup si avand la fel de mult prestigiu (ma rog...) ca Porsche sau Ferrari rezulta clar ca nu mai e nevoie sa manjeasca si scuderia rosie.