Feedback

Șeful Mercedes despre lupta cu emisiile: “Clienții încă au încredere în motoarele diesel”

Publicat Luni, 02.04.2018
de Petre Barac
Comenteaza 8
Șeful Mercedes despre lupta cu emisiile: “Clienții încă au încredere în motoarele diesel” - Poza 1
Clienții își arată în continuare încrederea în mașinile diesel, fapt dovedit și de vânzările semnificative ale acestor motoare, a afirmat Dieter Zetsche, șeful Mercedes-Benz.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cu toate că au apărut o mulțime de păreri care susțin că era diesel se apropie de final, există voci avizate care spun că aceste motoare vor juca un rol crucial în reducerea emiisilor de NOx sau de CO2.

Printre ele se numără și Dieter Zetsche, șeful Mercedes-Benz. Potrivit acestuia, constructorul german a vândut anul trecut mai multe motoare diesel decât în 2016.

“Cred că nu este în beneficiul societății să ignore beneficiile privind reducerea emisiilor de CO2 pe care motoarele diesel le oferă. Vorbim mult despre NOx, dar cred că emisiile de CO2 reprezintă cea mai mare problemă. La început de an, am observat o ușoară scădere a vânzărilor diesel, dar clienții arată în continuare încredere. Mai mult de 50% dintre clienții noștri au ales diesel, fiind mult mai deschiși către oportunități decât o arată abordările populiste ale politicienilor,” a declarat Dieter Zetsche.

În luna februarie, Curtea Administrativă Federală din Leipzig a decis că legea germană le permite administratorilor orașelor să interzică accesul mașinilor diesel în interiorul acestora. 

Conform dispoziției, orașele germane vor putea lua măsuri drastice independent de regulamentele naționale în vigoare. În cazul în care orașele vor decide să pună în aplicare decizia Curții, interdicția trebuie făcută gradual, în funcție de normele de emisii ale motoarelor.

Decizia considerată istorică de presa germană a pus pe jar autoritățile și industria auto. Noul ministru de Finanțe a spus că Germania trebuie să depună toate eforturile pentru ca interzicerea motoarelor diesel să nu aibă loc.

Via Autocar


Comentarii (8)

  • incredibil ce criminal. auzi la el, co2 de la masini e mai periculos decat nox si pm. deci confirma ca nu mai e nici mercedes ce era odata..
    18 12
  • criminal ignorant
    Il doare pe el la basca de restul lumii. Ce, credeti ca asta merge pe jos ca sa inhaleze noxele emise de diesel ? Sau credeti ca el locuieste intr-o zona sufocata de trafic ?
    Pe el il intereseaza sa faca bani, cat mai multi.
    15 9
  • Marian: salut am si eu o intrebare,am un mercedes clk si dupa 2000 de ture cand... Raspunde
  • Idiot nu e, înseamnă că minte cu bună știință.

    CO2 e mai periculos decât NOx?
    Să-i spună cineva mustăciosului că CO2-ul nu este o noxă ci un poluant cu efect de seră

    Atunci să nu mai inspire (areul pe care-l respirăm conține 0,4% CO2) și să nu mai expire (Prin oxidarea internă se emite ca în orice ardere CO2 și apă), să nu mai emită CO2-ul din plămâni că ne intoxică. Și să nu mai bem apă minerală și nici bere, că ne otrăvește. Bulele alea sunt formate din CO2, care în opinia mahărului neamț este mai periculos decât oxizi de azot, oxizi care în contact cu umiditatea din aer formează acid azotic și acid azotos.
    Care acizi în combinație cu particulele de cenușă și praf din aer sunt o bombă chimică, atât prin acțiunea acizilor directă asupra mucoaselor cât și prin efectul de dizolvare (mineralizare) a metalelor grele din particulele solide de cenușă și praf, metale care se absorb astfel mai ușor în organsim. Bomba asta chimică se numește smog, smog care ne omoară direct.

    Vreți să vedeți un efect real al acestei bombe chimice? S-a întâmplat în Anglia.
    http://www.bbc.com/news/av/stories-42357608/death-by-smog-london-s-fatal-four-day-pea-souper

    Iar mincinosul uită să spună că și motoarele diesel emit CO2, doar ard și ele hidrocarburi. Numai că la motoare cu puteri comparabile, dieselul emite mai puțin (nu cu mult).

    Asta nu mai e confuzie și nici minciună e propagandă criminală.
    24 5
  • Bogdan
    Voi nu vedeti imaginea de ansamblu. Da, la nivel de sosea Nox-ul ne afecteaza mai tare si imediat. La nivel planetar, CO2 ne afecteaza si el, iar schimbarile climatice le vom resimti innclusiv si pe pielea noastra. Numai ca asa suntem noi, daca ne e bine azi, e ok, ce se intampla maine, peste un an, peste 10, ce se va intampla cu copii nostri are mai putina importanta.
    7 8
  • @bogdan
    cu cat crezi tu ca reduc co2 dieselurile care sunt in cap acum la vanzari? cu 0,5% din poluarea totala a omului cu co2? sau mai putin?

    tu ai idee ce vorbesti azi?
    3 2
  • are importanta cu cat se reduce?

    important e sa se inceapa de undeva si sa existe vointa...nu s-au facut decat cativa pasi concreti luati la nivel micro pentru ca, s-a dovedit, deciziile politice la nivel intertari nu fac cat o ceapa degerata in ochii unor malformati congenital de tipul Trump si sleahta lui de followers.

    Dieter Zetsche vorbeste 100% ca un businessman.

    Domnule Petre Barac...political discussions suggest ineptii politicianiste

    "More than 50% of our sales are diesels. They are more open to the options than the political discussions suggest."
    5 2
  • pfffffuaaaaa....cati experiti in mediu si ecologisti, are tarisoara asta!
    Eu am dizal si mi se barlaie!!
    4 3
  • vlad.tepes
    un lucru este sigur. inca minim 10 ani masinile diesel nu vor disparea. in Romania avem atat de putine statii de incarcare incat masinile electrice mai au mult de asteptat pana sa fie o varianta serioasa .http://servicii-funerare-bucuresti-nonstop.ro
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru