Șeful VW a criticat problemele stațiilor de alimentare pentru mașini electrice

de Paul Cosma
Luni, 09.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Herbert Diess, șeful grupului Volkswagen s-a arătat nemulțumit de stațiile de încărcare găsite de-a lungul traseului făcut de el pentru a testa un exemplar ID.3 Pro S.

Mașinile electrice devin tot mai perfomante în privința autonomiei și a vitezei de încărcare, însă infrastructura dedicată acestora pare să rămână în urmă. Într-un comentariu pe Linkedin, șeful VW, Herbert Diess a criticat problemele stațiilor de încărcare pe care a încercat să le folosească în vacanța sa. 

Răspunzând unei postări a purtătorului de cuvând pentru divizia E-Mobility a Volkswagen AG, Andreas Gross, în care acesta povestea că a urmat traseul făcut de șeful său către Lago di Garda, apoi către lacul Constanța și Basel pentru a reveni la Berlin la bordul unui ID.3, Diess a avut o reacție neașteptată. 

“Tur excelent, bună experiență. Am fost acum la lacul Constanța, apoi la Lago di Garda. Acum cu un ID.3 Pro S. Cu autonomia sa foarte bună, dacă ai un stil de condus defensiv, precaut, poți ajunge de la lacul Constanța până la lacul Garda (circa 500 km prin munți) fără o încărcare intermediară. Chiar și în traficul aglomerat, de vacanță.

Dar: Prea puține puncte de încărcare în pasul Brenner! Doar patru.

Desigur, toată lumea oprește la acel centru comercial (unde se află stația de încărcare). Era ocupat. Așa că am continuat către Trento. Chiar și după criticile făcute anul trecut acolo nu există toalete, zonă de cafea, iar una dintre stații era defectă. Trist. Asta e orice, dar nu experiență premium de încărcare, Ionity,”a scris pe LinkedIn Herbert Diess. 

Jurnaliștii de la Automobilwoche notează că răspunsul celor de la Ionity – companie în care chiar grupul Volkswagen are o participație de 20% – a venit imediat. “Am reparat ieri stația defectă”, a scris Marcus Groll, directorul operațional al companiei ca răspuns la comentariul lui Diess. “Cât despre stația din Trento, acolo lucrăm cu partenerul nostru local, ENI, pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți,” a adăugat oficialul Ionity. 

Via economica.net

Comentarii (5)

  • Anonim
    Statiile de incarcare sunt frumoase dar lipsesc cu desavarsire . Ca cat se vand mai multe electrice cererea pentru incarcare va fi mai mare. Ori statiile sunt rare si in multe cazuri ocupate sau defecte .
    8 0
  • Pai și el ce credea ca sunt ca ciupercile după ploaie?
    10 1
  • Germanii se plâng ca nişte ipocriţi... cu lacrimi de crocodili...

    Tesla va investi 8 miliarde $ pentru încă 20.000 staţii de încărcare în SUA

    Germanii stau cu mâna întinsă şi nu investesc nimic.

    VW parcă erau acţionari în Ionity !
    10 6
  • Disonanta
    Exprimarea din titlu nu are logica cu ceea ce a spus neamtul. Cand spui "problemele statiilor de incarcare" in primul rand faci referire ca ar mai multe, dar in final de articol scrii ca de fapt este una si anume numarul lor mic.

    Apoi, "problemele statiilor" ar trebui sa fie ceva intrinsec statiilor, adica probleme de conectivitate, putere, viteza incarcare etc., nu numarul lor. Faptul ca ele sunt 4 nu este "problema lor", ele sunt sublime si functioneaza perfect, deci nu au nicio problema.

    Calitate minima la acest articol.
    4 2
  • Hahahaha :)))))))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru