Volkswagen deschide comenzile pentru noul Golf GTI facelift: start de la 44.500 de euro în Germania

de Tiberiu Safta
Miercuri, 15.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a deschis oficial comenzile pentru noul Golf GTI facelift, versiunea de performanță a lui Golf. Pe piața din Germania, noul Golf GTI pornește de la 44.500 de euro.

Constructorul german a anunțat deschiderea comenzilor pentru noul Golf GTI facelift, versiunea hot-hatch a compactei de la Wolfsburg. Noul model primește un motor care dezvoltă 265 de cai putere, fiind mai puternic cu 20 de cai putere față de precedentul Golf GTI. Astfel, noua versiune actualizată accelerează acum de la 0 la 100 de km/h în 5.9 secunde și atinge o viteză maximă de 250 de km/h. Motorul este cuplat la o cutie automată DSG cu 7 trepte.

Alături de motorul mai puternic, noul Golf GTI facelift primește și un design exterior ușor revizuit. Principalele noutăți constau în farurile noi LED Plus în standard și sigla Volkswagen iluminată. Opțional, sunt disponibile și farurile LED Matrix IQ.LIGHT. Inclusiv stopurile LED primesc acum o semnătură luminoasă nouă. În standard, noul Golf GTI facelift primește jante de 17 inch, însă clienții pot alege și jante mai mari, de 19 inch.

În habitaclu, noul Golf GTI facelift vine dotat cu Digital Cockpit Pro pentru instrumentarul digital, precum și cu un ecran multimedia de 12.9 inch.

Comenzile tactile pentru reglarea temperaturii sunt acum iluminate, iar asistentul vocal integrează acum și ChatGPT. În standard, noul model primește scaune sport cu cusături roșii și cu sigla GTI brodată pe spătare. Asemenea cusături sunt prezente și la volan, la consola centrală și la covoare.

Pe piața din Germania, noul Volkswagen Golf GTI facelift pornește de la 44.505 euro.

via Volkswagen

Comentarii (7)

  • un dinozaur
    cu cateva optiuni se duce in 50000.. Doamne Fereste, nostalgii pt prosti
    11 2
  • Robert
    VW a luat-o razna cu designul interior. Pe vremuri faceau unele dintre cele mai ergonomice interioare. Acum, parca si-au propus sa faca lucrurile cat mai complicate. Sigur , cam toate mărcile fac asta, dar parca de la VW m-as astepta la mult mai mult.
    9 0
  • Seriff
    @14:35, aa, dar mizeria de Tesla cu 300 km autonomie si interior de Solenza la 50.000 nu e scumpa?
    6 5
  • andrei
    nu imi place tesla in interior si nici ca masina, dar nici de solenza nu e interiorul. sa nu fim hateri de dragul de a fi hateri. faza e ca mizeria aia face suta mult mai bine ca un gti, pt cine e ahtiat dupa asa ceva.

    nu stiu ce va mirati asa, toate masinile sunt f scumpe de noi. un seria 3 cu 2l motor mild hybrid si ceva optiuni sare lejer de 60k.
    2 4
  • Seriff
    @Andrei degeaba face suta, nu e totul doar despre 0-100, cu Gti-ul te duci oriunde fara grija incarcarii, poti merge linisit la drum lung, am fost in weekend la mare, am vazut Tesla de sute de cai pe prima banda cu 100 la ora depasita de camioane de frica sa nu ramana fara baterie.
    Nu poti compara un aspirator electric cu un hot hatch veritabil.
    Sa nu mai zic la revanzare, Golful Gti isi tine super bine pretul si se vinde repede, Tesla Sh iesita din garantie nu o sa cumpere nimeni, practic ramai cu ea pe viata.
    9 2
  • ///COR/// 33'
    Cel mai reusit Golf de pana acum. Inca nu s-a obisnuit lumea cu el. Dar clar e o evolutie cap - coada.
    Tableta putin cam mare pt. bordul ala dar aia e. Asa fac toti le supradimensioneaza aiurea.
    1 1
  • auto_fan
    Ca fost posesor de GTI 7 (cumparat de nou), sunt extrem de dezamagit de G8. Si de design - mai ales cel interior, si de ergonomie, si de calitatea mai slaba a materialelor. De unde Golful se batea cu marcile premium si era un etalon in clasa lui la calitatea interioarelor si ergonomie, acum a ajuns mediocru in cel mai bun caz. Luasem in considerare la un moment dat un G8 R, dar sentimentul era ca as face un downgrade. Pacat!
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru