Feedback

Volkswagen vrea ca noua platformă MEB să fie folosită și de rivali: “Sperăm să devină un standard nu doar pentru grupul VW”

Publicat Joi, 31.01.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 5
Volkswagen vrea ca noua platformă MEB să fie folosită și de rivali: “Sperăm să devină un standard nu doar pentru grupul VW” - Poza 1
Platforma modulară MEB, dedicată mașinilor electrice din Grupul Volkswagen, ar putea fi împrumutată și altor companii rivale. În acest sens, nemții poartă negocieri avansate cu alți competitori și speră ca MEB “să devină un standard nu doar pentru grupul VW”.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Platforma pe care inginerii Volkswagen vor dezvolta viitoarele modele electrice ale mărcii va fi împrumutată în viitor și de brandurile-surori ale grupului: Seat și Skoda

Primul model Volkswagen care își va baza dedesubturile tehnice pe noua platformă va fi versiunea de serie a conceptului ID, prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris din toamna anului 2016.

Nemții vor să își atragă rivalii să folosească și ei aceeași platformă MEB, potrivit presei din Germania care citează oficiali VW. Volkswagen are deja negocieri avansate cu companii rivale, în acest sens.

“Vrem ca platforma MEB să devină un standard nu doar pentru grupul Volkswagen, a spus Michael Jost, directorul de strategie al brandului VW.

Ford ar putea deveni primul constructor care să folosească platforma MEB, ținând cont și de parteneriatul anunțat cu Volkswagen.

Primul model electric pe platforma MEB, hatchback-ul ID, urmează să intre în producție până la sfârșitul acestui an, cu vânzări programate la începutul lui 2020.

Via Automotive News


Comentarii (5)

  • cu alte cuvinte vor sa vanda platforma, biznisul imbracandu-l fain frumos in ideea de "standard"

    cumva e de bun simt sa-ti reduci costurile dar asta arata (a cata oara si in pofida unora) ca Dieselgate a avut ceva repercursiuni.

    probabil ca Ford va primul "beneficiar" extern al marinimiei si minunii ingineresti de la VAG
    5 8
  • andrei
    poate vrei sa zici repercusiuni, nu repercursiuni.

    faptul ca vand platforma nu inseamna ca masinile vor fi identice. pot avea interiorul cu totul diferit si asta ma intereseaza mult mai mult decat platforma.
    vad ca e un trend insa, si bmw+mercedes au in plan asemenea idei. nu vad insa ce e rau in asta. goana dupa profit nu se opreste si e firesc sa gaseasca diverse cai. nu e ca si cum oamenii sunt obligati sa cumpere.
    5 3
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • @andrei ...corecta corectia :)

    n-am zis ca masinile vor fi identice, observam ca exista o foame de bani in pofida parerii ca acest concern nu (prea) a simtit suturile in posterior.

    dar una este dezvoltare comuna alta sa iesi in piata cu marfa pe taraba cu pretentia (dupa mine nesimtita) sa vrea sa devina standard. Poate ca traducerea sau o preluare inadecvata a informatiei dar m-as fi asteptat ,onor sef de la strategie, sa spuna: ne-am dori, ne-ar place, etc

    PS sarind de la una alta, dar tot in dom. electricelor: Musk a mai pus la dispozitie, gratis, miile de patente detinute?
    PS2 seamana foarte mult ca aruncam si noi momeli in public sa facem valuri
    3 6
  • Nici macar nu au lansat-o si vor deja s-o vada si la altii.. sa ma ierte dar astia nu-s normali.. vorbe-n vant sau in vanturi de dragul iesitului in presa.
    Parerea mea, ca de obicei in cazul VAG EV: o mare voma, bleah!
    11 4
  • Rămân uimit ce ușor/simplist/ subiectiv abordează astăzi unele persoane subiecte importante în viitorului lumii auto, doar pentru faptul că provin de la un anumit concern auto.
    Legat de Modular Elektrobaukasten va primi jante între 18 - 21 inch deci un rol semnificativ ( pentru cine deține cunoștințe ) iar această platformă a fost proiectată pentru a permite si încărcarea prin inducție. Cel mai important element este aflat de la Frank WELSCH care a precizat că " vom oferi mobilitate electrică pentru toată lumea, pur si simplu" deci un preț final de produs mai accesibil ( de exemplu la clasa compactă aproximativ 25.000 euro ) - acea este ideea de "standard"
    Referitor la lansare încă puțintică răbdare, dar unii știu deja elementele definitorii de la exemplarele de preserie ( aflate în probe în Africa de Sud de ceva vreme ) iar reacțiile au fost pozitive.
    Faptul că vor să vândă platforma este un triplu avantaj
    - pentru ei ca si reducere de costuri si investiții în viitor
    - pentru cine o cumpără, reducere de costuri cu dezvoltarea unei platforme de la 0 fără a pierde identitatea, deoarece mașinile nu trebuie să fie identice
    - pentru noi toți că vor fi prețuri mai mici, deci o adresabilitatea mai largă de clienți, probabil mai mulți posesori de electrice ( pentru Ford ✋ cerească )
    Restul ... părerea fiecăruia....si atât
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru