Feedback

DrivetestVolkswagen Passat facelift

Passat 2.0 TDI diesel 150 CP, DSG, Highline
4.2
Test drive Volkswagen Passat facelift zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 22.11.2019
Obligatoriu

Într-o lume tot mai scindată când vine vorba despre alegerea unui motor diesel sau benzină, lansarea națională a faceliftului primit de Volkswagen Passat nici că putea să pice mai bine. Am avut ocazia de a testa mai întâi un benzinar de 150 de cai putere și abia apoi clasicul diesel 2.0 TDI cu aceleași resurse. Asta ne dovedește încă o dată că Volkswagen are o gamă extrem de cuprinzătoare, în care vei găsi ușor ceva pe gustul tău.

Dacă despre noul Passat 1.5 TSI de 150 de cai putere am vorbit într-un test anterior, zic să nu rămân dator și să vă povestesc cum a fost și cu omologul său diesel. Cu bune și cu rele. Iar apoi decideți voi singuri pentru ce versiune merită să depuneți avansul.

Volkswagen Passat facelift
Passat 2.0 TDI diesel 150 CP, DSG, Highline

  • Pret de pornire 21.355 €
  • Pret model testat 42.947 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Chiar și după un Dieselgate răsunător, al cărui ecou a ajuns, poate, și în galaxia vecină, Volkswagen nu se leapădă de propulsorul 2.0 TDI. E așezat la loc de cinste în gama lui Passat chiar și după facelift. N-ai cum să-l scoți. E ca și cum le-ai scoate românilor carnea de porc și șoriciul din frigidere chiar înainte de Crăciun.

Și, după trei zile petrecute alături de el, nici nu văd de ce ar trebui să-l aruncăm așa ușor la coșul de gunoi al industriei auto. Este un propulsor care muncește mult, consumă puțin, are emisii record și se achită cu brio de tot ce îi ceri. Un fel de „cel mai bun prieten al omului iubitor de Volkswagen”.

În cazul versiunii testate pe Passat, agregatul cu patru cilindri beneficiază de 150 de cai și de un cuplu motor de 360 Nm. Este livrat de la 1600 de rotații, ceea ce face ca șoferul să-l perceapă elastic, gata de resurse generoase, chiar dacă plaja de cuplu maxim se oprește pe la 2700 rpm. E un motor sârguincios, care livrează bine cam din orice poziție, chiar dacă dincolo de 2500 rpm trădează un sunet specific. Nu e deranjant, însă este suficient să te facă să-ți dorești benzina dacă ai o ureche prea fină.

Livrarea puterii se face liniar, uniform și plăcut. Ai resurse suficiente pentru depășiri pe drumurile noastre naționale și ceva mai mult elan la viteze de autostradă. Aici, benzina mai gâfâie.

Resursele motorului sunt administrate de aceeași cutie dumnezeiască DSG, cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Răspunde excelent la retrogradări, este liniară și face din Passat, chiar și alături de diesel, o alegere destul de rafinată. Ea este disponibilă și cu un set de padele aflate în spatele volanului, capabile să ofere retrogradări după bunul plac al șoferului. Deși cred că vor fi puține situații în care cineva le va folosi.

Consum

Avantajul dieselului în fața TSI-ului ar trebui să fie consumul. Totuși, prăpastia uriașă pe care o resimțeam în urmă cu un deceniu pare că se estompează odată cu noile tehnologii de reducere a consumului și pe versiunile benzină. Am observat asta în cadrul celor două teste cu Passat. Vă spuneam în testul anterior că benzina de 150 de cai a înregistrat un consum curpins între 9.5 și 10 litri/100 de km în București.

Dieselul 2.0 TDI m-a răsplătit cu o valoare cuprinsă între 8 și 8.5 litri/100 de km, într-un București la fel de aglomerat. Prin urmare, diferența ar fi de cel mult doi litri pe o distanță de 100 de kilometri. De altfel, valoarea de consum WLTP a benzinarului (6.3 litri) nu este cu mult mai mare decât cea a dieselului, 5.1 litri.

În regim NEDC, Volkswagen Passat 2.0 TDI cu 150 de cai putere promite un mixt de 4 litri/100 de kilometri. În lumea reală, nici măcar consumul obținut în extraurban nu se apropie de promisiunea asta. În afara Bucureștiului am reușit un 6.2 litri/100 de km.

Dacă ne uităm în segment și ne raportăm la valorile NEDC, Ford Mondeo consumă 4.4 litri în regim mediu. Nici Mazda6 nu este mai eficient cu cei 4.5 litri/100 km pentru dieselul său de 2.2 litri. Cu aceeași valoare se laudă și Opel Insignia. Peugeot 508 nu este nici el mai eficient decât Passat, oferind o valoare de 4.6 litri/100 km. Culmea, înfrângerea, la mustață, vine din interior, de la fratele de concern Skoda Superb, care promite 3.9 litri.

Când vine vorba de emisii, Passat se laudă și cu o rată a emisiilor de numai 106 g/km, mult mai bună decât a celorlalte mașini din segment. Cu o singură excepție: din nou Skoda Superb facelift (103 g/km).

Performanţe

Diferența dintre accelerările lui 2.0 TDI și 1.5 TSI par insesizabile pe hârtie. Și s-ar putea să pară insesizabile și în realitate. Poate doar pofta cu care pleacă benzina de pe loc (cu tot cu ruperea aderenței) să îți sugereze cine e mai rapid în duelul acesta. De la 0 la 100 de km/h benzina are nevoie de 8.7 secunde, iar dieselul de 8.9 secunde.

Dacă ne uităm în segment, vedem că Passat se răzbună pe Skoda Superb facelift, care e mai lent cu aproape jumătate de secundă. Peugeot 508 recuperează însă și el în duelul cu Passat și promite o accelerare mult mai bună, în doar 8.4 secunde. E drept, are 160 de cai putere și un cuplu de 400 Nm. Opel Insignia are un timp de accelerare similar cu Passat, iar Ford Mondeo și Mazda6 rămân clar în urmă.

Interior

A existat încă o diferență notabilă între Passat-ul benzină și cel diesel: echiparea. Iar asta se va simți cel mai tare la capitolul Preț. Dar ajung eu și acolo. Până atunci trebuie să vă spun că un Passat în echiparea Highline vine cu aceleași materiale de calitate, cu același plastic moale oriunde pui mâna, chiar și în cazul torpedoului. Și aici am descoperit câteva finisaje perfectibile, dar parcă nu așa de multe ca pe cel benzină. Nu pot spune dacă a fost vorba doar de o diferență punctuală de execuție între exemplare.

Bineînțeles, toate celelalte caracteristici ale habitaclului sunt similare: spațiile de depozitare sunt în continuare bine gândite și generoase. Avem suporturi mai mari pentru pahare pe consola centrală, o cotieră nu foarte adâncă, un torpedou încăpător și mult spațiu la nivelul portierelor. Spațiul pentru telefonul mobil nu e printre cele mai practice găsite în ultima vreme, dar păstrează bine telefonul pentru că beneficiază de o zonă aderentă.

Inutil să vă mai spun că pe locurile din spate se stă foarte bine, cu suficient loc la nivelul picioarelor și al capului. Cu toate acestea, trebuie să precizez că în Superb o să primești ceva mai mult loc la picioare.

Portbagajul promite o capacitate de 586 de litri, ușor mai mic decât cel al lui Superb, dar cu peste 100 de litri mai mare decât a lui Peugeot 508. E valabil și pentru Opel Insignia și pentru Mazda6, care au valori apropiate de francez. Doar Ford Mondeo se apropie de Passat cu 550 de litri.

Preţ de achiziţie

Dieselul a reprezentat o alegere mai piperată decât benzina. Cel puțin în cazul gamei Volkswagen. Passat nu face excepție. Versiunea 2.0 TDI testată de mine, cu automată DSG și cu nivelul de echipare de top, adică Highline, pleacă de la 32.100 de euro. Este destul de mult, mai ales dacă stai să te gândești că la această valoare se poate adăuga o listă de opționale generoasă.

În cazul exemplarului testat de mine, numărul generos de opționale, cum ar fi sistemul multimedia de top, asistentul pentru parcare, farurile Matrix LED și alarma, au dus valoarea finală la 43.000 de euro. Dacă mă întrebați pe mine, e o valoare foarte piperată pentru un sedan cu numai 150 de cai putere.

Dar haideți să aruncăm un ochi și în segment. Surprinzător, Skoda Superb, supus și el recent unui facelift, e chiar mai scump decât Passat. Versiunea de 150 de cai putere cu DSG și nivel de echipare Style pornește de la 34.000 de euro. Peugeot 508 are un preț foarte apropiat de cel al lui Passat. Versiunea diesel de 2.0 litri și 160 de cai putere, cu automată și echipare GT pleacă de la 31.900 de euro.

Mazda6 și motorul său de 2.2 litri, cu 150 de cai putere și echipare Revolution, pleacă de la 32.300 de euro. Opel Insignia pare a fi chilipirul segmentului, pentru că motorul diesel de 170 de cai putere, cu automată și echipare Exclusive, pleacă de la 29.600 de euro. Asta dacă nu vă face cu ochiul un Ford Mondeo de 150 CP, cu automată și echipare Titanium, la 29.700 de euro.

Siguranţă

Actuala generație Volkswagen Passat a fost testată de EuroNCAP în anul 2014 și a obținut cinci stele, garantând un nivel de protecție de 85% pentru adulți și 87% pentru copii. Odată cu faceliftul, lista sistemelor de siguranță oferite standard a devenit mai lungă.

De asemenea, au fost operate o serie de îmbunătățiri care îi oferă mașinii ăsteia o rulare autonomă de nivel doi. Mă refer aici la noua cameră frontală, care citește mai bine informațiile din exterior. De asemenea, a fost îmbunătățit și răspunsul frânării automate. Bineînțeles, Passat vine cu frânare automată de urgență și recunoașterea pietonilor.

Au mai fost adăugate un pilot adaptiv care poate menține și banda de rulare, cu condiția ca mâna ta să se afle pe volan. Problema este că el se activează automat la fiecare pornire a mașinii, așa că, dacă nu-ți place să tragă cineva de volan la fiecare drum pe care îl faci, trebuie să-l dezactivezi de fiecare dată. Sistemul de menținere a benzii lucrează împreună cu navigația și cu semnele de circulație și poate încetini când te apropii de o curbă sau când se schimbă limita de viteză. În momentul în care volanul nu mai simte mâna șoferului, mașina emite un semnal acustic și apoi efectuează o frânare scurtă, dar bruscă, pentru a-l trezi pe cel de la volan. Dacă nici așa nu primește reacție, sistemul poate opri complet mașina.

Nu lipsește monitorizarea unghiului mort și a stării de oboseală a șoferului. Opțional, Volkswagen oferă și un sistem care acționează asupra frânării atunci când faci o manevră de evitare a unui obstacol.

Ţinută de drum

În testul versiunii benzină v-am povestit despre comportamentul destul de perfectibil al suspensiei atunci când vine vorba de antifonare. În cazul versiunii diesel, deși vorbim despre o valoare finală de 43.000 de euro pentru exemplarul meu, pe lista de opționale nu există amortizoare adaptive. Ar fi fost soluția eficientă pentru o rulare mult mai rafinată și cu mai multe fețe pentru sedanul nostru popular.

Altfel, lucrurile rămân la fel ca și în cazul benzinei. Filtrează bine orice groapă, reușind să te facă să plutești. O trăsătură foarte importantă pe drumurile din România. Cu toate acestea, există gropi foarte adânci sau limitatoare de viteză care mai smulg câteva semne de slăbiciune la nivelul antifonării. O să mai auzi unele zgomote neplăcute.

Pentru cei care se gândesc să meargă sportiv cu noul Passat facelift, am o recomandare: Arteon. Passat se înclină destul de mult pe viraje, iar direcția, deși oferă un minim de precizie, nu transmite informații despre suprafața de rulare. Cu toate abuzurile la care a fost supus, Passat a dovedit că poate păstra bine aderența.

Vizibilitate

Deși este o mașină destul de lungă, depășind 4.7 metri, Passat nu pune mari probleme de vizibilitate pentru că oferă oglinzi proporționate bine, iar montanții față și spate nu incomodează foarte tare.

Cu toate acestea, luneta este destul de aplecată și s-ar putea să nu fie pe placul unora. Din fericire, există o cameră de marșarier cu o grafică decentă. Opțional, clienții pot primi și un asistent la parcare, gata să vă ajute să strecurați mașina cu spatele sau lateral. Senzorii de parcare sunt foarte insistenți și bine plasați.

Pe timp de noapte v-aș recomanda din inimă sistemul de lumini Matrix LED, denumit IQ.Light, care vine cu 44 de LED-uri în interiorul unui singur far. Acestea se aprind sau se sting pentru a oferi vizibilitate excelentă, dar și pentru a nu-i orbi pe ceilalți participanți la trafic.

Tehnologie

Și în testul anterior am vorbit despre nivelul tehnologic avansat al noului Passat. Faceliftul vine cu o serie de îmbunătățiri binevenite pentru sistemul multimedia și cu o conexiune la internet oferită standard și gratuită vreme de un an. Pe versiunea mea însă, conexiunea este gratuită vreme de 3 ani. Această conexiune la internet permite descărcarea unor versiuni mai noi de soft pentru sistemul multimedia. Prezența funcției App-Connect le permite pasagerilor să beneficieze de Android Auto și Apple CarPlay.

Exemplarul meu de test a fost echipat cu sistemul Discover Pro, adică de top, oglindit pe un ecran de 9.2 inch, capabil să redea imagini JPEG și imaginile camerei spate. Instinctul a fost să plâng după rotița de volum a sistemului Discover Media. Am constatat însă rapid că butoanele de volum se mișcă fantastic de bine. De altfel, simțul tactil este excelent, iar procesorul lucrează foarte bine. Două atribute pe care le găsești rar în acest segment.

Sistemul multimedia Discover Pro vine împreună cu un instrumentar de bord digital. Acesta din urmă are o grafică îmbunătățită și o utilizare la fel de simplă.

Pe lista de opționale s-au mai regăsit deschiderea și pornirea fără cheie (cu un răspuns de proximitate foarte bun), climatizarea pe trei zone, masajul pentru scaunul șoferului, reglarea lombară acționată electric, încărcare prin inducție pentru telefonul mobil și iluminare ambientală în 30 de nuanțe.

Am apreciat tare mult instalarea farurilor LED Matrix. Deși costă peste 2000 de euro, ele fac din noapte zi și se mișcă excelent. Cele 44 de LED-uri se sting sau se aprind foarte bine, după cum spuneam și în capitolul anterior. Optarea pentru acest tip de faruri aduce și semnalizare dinamică, un artificiu interesant, regăsit doar în segmentul premium.

Design

Să așezi noul Passat lângă Peugeot 508 e ca și cum i-ai așeza la masă, unul lângă celălalt, pe Arnold Schwarzenegger și Alain Delon. E clar cine bate cu pumnul în masă și cine știe să mănânce cu furculiță și cuțit. Passat mimează o ușoară emoție doar cu cele trei noi culori de caroserie aduse de facelift, toate vii și plăcute. Nu e și cazul mașinii mele de test, care a venit în nuanța gri mangan.

A fost modificat ușor și designul jantelor, care pleacă de 17 inch și ajung până la 19 inch. Pe mașina mea de test jantele s-au numit Dartford, au avut dimensiunea de 18 inch și au costat în plus 750 de euro.

Lista modificărilor estetice pentru Passat este destul de succintă. Avem un spoiler frontal ușor redesenat, o grilă ceva mai mare și o nouă semnătură LED în interiorul farurilor și stopurilor. Bineînțeles, așa cum spuneam și mai sus, există și o semnalizare dinamică.

Nu ne-a placut

  • Caracterul gutural al motorului diesel
  • Ruliu pe viraje
  • Preț piperat
Date tehnice - Volkswagen Passat facelift Passat 2.0 TDI diesel 150 CP, DSG, Highline
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1.968
Lungime mm
4775
Putere maxima CP (rpm)
150 (3500)
Latime mm
1832
Cuplu maxim Nm (rpm)
340 (1600)
Inaltime mm
1498
Viteza maxima km/h
220
Greutate kg
1550
Acceleratie 0-100 km/h s
8.9
Ampatament mm
2786
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
60
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
586
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Passat facelift

Ultimele teste

Comentarii (19)

  • Pret pornire: 21.355 €; pret model testat: 42.947 €.
    E 2 in 1??
    In rest, toate bune si frumoase... clientii se inghesuie.

    PS: Frumos descris, in stil propriu deja consacrat. Felicitari!
    36 6
  • Anonim
    Diferenta de pret intre varianta chel line si top plus optionale este caracteristica WV . Poti sa iti configurezi masina cum vrei dar costa aspru optionalele . Ce gasesc aiurea este lipsa aerului conditionat automat chiar pe versiunea de top trebuie sa bagi 145 de euro sa ai climatizare pe 3 zone . In rest masina se va vinde bine in Romania . 1.5 TSI pare din punctul meu de vedere prima alegere ca motorizare . Avantajele diesel par putine plus propaganda cu dieselul cel nociv nu prea mai fac atractiva varianta diesel .
    31 8
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • @c ai 1 la pret de 2 (doua). In rest trist si monoton acest model cu facelift, la fel ca benzinaru' de altfel...
    19 16
  • liniile acestei masini sunt simple si curate fara alte zorzoane, pentru cei care prefera acest stil, e chiar frumos, pentru ceilalti o uratenie probabil, dar una peste alta in clasa sa medie de volum e peste restu ceilalti.....
    20 11
  • someone
    nu e repros ceea ce voi scrie, sau critica la adresa masinii, insa daca dsg-ul lui passat e cutie " dumnezeiasca", atunci zf-ul cu 8 trepte de pe bmw cum este?
    21 3
  • @someone
    E draceasca, draconica, diabolica, anticrista, schimba in draci... mai vrei?
    16 6
  • Nouă, dar deja UZATĂ MORAL !

    Tehnologic este un dinozaur.

    Nu aş da banii pe aşa ceva nici să....
    14 26
  • Frumoasa masina, echiparea Highline cu tapiterie de piele + alcantara face toti banii ! La fel farurile si stopurile. As fi vrut sa aflu daca gazele de ardere sunt sau nu tratate cu Adblue. La generatia anterioara, motorul de 150 CP diesel, desi Euro 6, n-avea Adblue. Cele de puteri mai mari 190 CP, 240 CP merg cu Adblue. Pe care din perspectiva proprietarului il percep ca pe o complicatie + cost suplimentar.
    7 1
  • someone
    @@someone: la termenii astia chiar nu m-am gandit :)))) da, mai vreau
    7 3
  • Andrei
    @AM:masina avea supensie normala sau suspensie sport? Suspensia normala este moale la VW/Skoda, iar ruliul este pe masura.
    Passat-ul asta vinde singur aproape cat tot restul concurentei la un loc. 508 se vinde in Romania? Eu nu am vazut niciunul :)))
    16 7
  • Comparativ prefer Mazda 6,fara sa clipesc motivele se cunosc ....de la design ,preturi si dotari ,pana la tehnologie Mazda ii da clasa acestui horn...
    29 19
  • la exterior e plictiseala totala. la interior arata binisor. Pretul?? Astronomic
    24 5
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Go go go go go go go Diesel! :D
    10 12
  • Costel
    D-le Bogdan Mirica ,

    lumea nu-i scindata intre Diesel / Otto , acest pseudoconflict ii intretinut artificial numai de acea parte insignifianta a norodului care prin educatia potrivita is cu speranta sa dispara cat mai curand cu putinta si care implicit ca manifesta incertitudine inca in alegerea optima a unui propulsor, indoiala generata musai de o mixtura de superficialiate & ignoranta in dobandirea din surse credibile a informatiilor vitale care sa le zadarniceasca decizia ideala care evident ca impune motorul cu aprindere prin compresie in clasa medie si nu numai dar releva pe de alta parte fara putere de tagada doza covarsitoare de eficienta , tenacitate si fertilitate deopotriva a AM in educatia auto care-i suficient de precara in Romania chiar si in ziua de azi , propavaduirea prin sutele/miile de drive-teste a cifrei cetanice a combustibilului cu satisfactiile de netagaduit care sosesc neintarziat pentru viitorii posesori facandu-ma sa inchei cu multumirile cuvenite care apar odata cu convingerea personala a faptului ca parti pris-ul va ramane la stadiul de abstract si de acum incolo atat pentru dvs dar si pentru AM atunci cand atuurile diesel si care evident ca nu-s deloc putine se vor cere nereliefate la elevatia binemeritata tocmai de un trend vremelnic al ultimilor ani si pe care perioada imediat urmatoare is ferm convins ca nu-l va putea cataloga decat malitios si incontestabil perfid in ceea ce priveste binefacerile irefutabile ale inventiei lui Rudolf Diesel
    6 4
  • Gogu Carbid
    @AM: de ce stergeti comentariul?
    Al doilea test Passat FL in 2 saptamani. Plateste bine Volkswagen?
    7 2
  • Mda..cel putin ciudat un al 2-lea test in 2 saptamani cu un model la final de generatie. Facelift e mult spus , eu as spune ca nu e nici macar o cosmetizare , iar la interior am o puternica impresie ca au redus calitatea. Tre sa ai o problema sa dai atatia bani (43.000 euro) pe acest model acum, este depasit clar . Benzinarul poate ar merge pe la 25.000 euro , dar acest diesel ( fara a ma referi direct la motor care este unul la fel de bun cum a fost intotdeauna) nu merita.
    @AM : fara suparare, dar de "astia" de la Toyota ati auzit ? E un producator maricel de prin Asia , vind si ei pe ici ,pe colo , cat pot. Cica au (re)adus de ceva vreme in Europa un model..Camry parca, tot in clasa medie concureza , bine...nu e la nivelul Passatului , dar totusi ..as fi vrut si eu sa vad p-aici un test , chiar daca au ramas inapoiati pe tehnologie , au doar hybrid in oferta !!! Aaa...si "astia" de la Toyota mai au si un model prin clasa compacta ..Corolla ..sau ceva de genu asta ! Va puteti interesa ? Poate gasiti sa faceti ceva teste !? Multumesc pt. intelegere !
    12 1
  • Eugen BRS
    Oricat de mult si-ar dori o parte dintre noi, vw ramane the best atunci cand vorbesti de Golf si de Passat. Uimitor castiga si teste in zona de Tiguan, si chiar invinge traditionalii producatori de masini de clasa mica cu Polo.

    In orice clasa ar fi ofera mai mult decat restul in segmentul lor ...doar cei din zona premium pot mai bine...asta e purul adevar, chiar si pentru iubitorii de Mazda/Toyota

    Am auzit toti de Toyota, arata bine Corrola, Camry mai putin pentru nivelul segmentului din care face parte...sunt tari pe hybride, adevarat!!!

    Acum toti producatorii au in oferta si alternative electrice/ disesel hybrid, benzina hybrid si in plus... mai ofera si sprtivitate ...feeling placere in conducere…

    Succes tutoror!
    5 5
  • @Eugen: asa e, ai perfecta dreptate, VW ramane un producator de top si cele 2 modele pe care le pomenesti sunt fara niciun fel de exagerare niste masini formidabile prin prisma calitatii, fiabilitatii si mai ales a placerii in utlizare.

    Unde am eu o problema e cand e vb de preturi. Sa se agunga la peste 40.000 de eur pt un Passat dotat si in echipare de top e totusi... absurd de scump... Or fi catalizatoarele scumpe si normele de poluare tembele impuse de UE cresc pretul final, stim asta, dar totusi, chiar asa?!
    6 4
  • Eugen BRS
    …asa e PMC, sunt scumpe, dar full si cu dotari folosite de cateva ori pe an sau niciodata. Sunt producatori care ofera in standard sau la bani mai putini anumite dotari, dar in schimb nu ofera aceeasi tinuta, confort etc. Undeva apare diferenta…..
    In plus sa fim sinceri cam toti dealerii fac discounturi substantiale cand e vorba de flota/clienti traditionali etc.

    Acum daca 40.000 eur sunt singuri bani ai familiei si nu mai ai altii cel putin dublu sumei...se poate cumpara o masina noua de 15-18.000 eur sau SH la acelasi nivel daca dorinta e mare...

    Asa e 40.000 eur sunt bani, chiar si pentru cetatenii altor tari:)
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru