Efortul lui Alonso de a-şi împinge monopostul, în zadar: "Nu m-au lăsat să revin pe circuit"

de Daniel Popescu
Sambata, 25.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso consideră că regula care i-a interzis să revină pe circuit în calificările din Ungaria după ce şi-a împins monopostul McLaren până la boxe este ciudată.

Esential 15 este locul de pe care va pleca Fernando Alonso in cursa de duminica
Fernando Alonso a suferit o defecţiune tehnică la motor în a doua parte a calificărilor din cadrul Marelui Premiu al Ungariei, iar monopostul McLaren s-a oprit chiar la intrarea în pitlane.

Dublul campion mondial a coborât din cockpit şi şi-a împins singur monopostul spre boxe înainte de a fi ajutat de comisarii de cursă şi, ulterior, de mecanicii McLaren. Spaniolul a făcut acest gest cu scopul de a reveni pe circuit în încercarea de a obţine promovarea în ultima parte a calificărilor, însă gestul său a fost inutil: regulamentul nu permite revenirea pe circuit dacă monopostul nu ajunge în garaj cu propria propulsie.

"Am fost norocos pentru că am primit ceva ajutor, dar când am ajuns în garaj mi-au spus că nu am permisiunea de a reveni. Regulamentul spune că monopostul trebuie să ajungă singur în garaj, aşa că efortul a fost în zadar.

Este un pic ciudat pentru că am văzut de atât de multe ori un monopost care soseşte în garaj cu macaraua şi începe sesiunea din nou", a declarat el.

Alonso a admis că defecţiunea tehnică a venit într-un moment complet nepotrivit, întrucât lupta pentru unul dintre cele mai bune rezultate în calificări din acest sezon.

"Pentru mine, problema la maşină a sosit în momentul nepotrivit. A fost ceva electric, un conector, motorul s-a oprit. Este păcat. Am fost destul de competitivi tot weekendul, mai mult sau mai puţin pe locul 10 în toate sesiunile de antrenamente, aşa că a fost un weekend bun pentru echipă", a adăugat el. 

Comentarii (19)

  • mai stiti cum faceam misto ca Alonso depaseste atat de tare conditia masinii incat coboara si o impinge si tot castiga cursa. Nush de ce la McLaren nu-i iese asta...
    9 6
  • Fernando Alonso: glorie şi decădere. Odinioară se lupta pentru titlul mondial, astăzi se bucură pentru un loc 10 obţinut într-o sesiune de antrenament.
    14 14
  • Un gest care merita aplaudat. Iar tribunele asta au si facut. Un campion ramane campion chiar si cand isi impinge masina.
    27 3
  • querty
    Decadere este atunci cand desi ai o masina performanta nu mai esti in stare sa faci nimic cu ea. Pentru acel pilot totul s-a terminat. Kimi Raikkonen, lasa-ne.
    14 10
  • Alice, unde stai in snagov? :)
    5 7
  • tot Ham este campionul
    6 12
  • Bogdan
    Eu nu cred ca Alonso a cantat ultimul sau cantec.
    15 3
  • serban
    @nikipercea Mai ai puțin și-i faci statuie, cu mașina aia ar fi fost campion și Marinescu ! Mai ușor cu laudele aiuristice, este în aceeași situație ca și Vettel acum doi ani, o mașină supertare și un coechipier mediocru. Trebuia să-și arate valoarea în ultimii 2-3 ani la McLaren !
    12 5
  • @McLaren_Honda - Întrebarea ta e cam ambiguă, trebuia să pui virgulă după "stai", că doar nu mă întrebi în care parte a comunei locuiesc, nu-i așa? :)
    Alice Vogans este un personaj dintr-un roman polițist scris de un autor român. :D
    6 3
  • Alice, se vede ca esti hoashka batrana :))))))))
    1 9
  • @Mihai - Corect, ai dreptate, un campion rămâne campion, chiar dacă regulamentul este o necunoscută pentru el. :)
    6 2
  • Serbane, daca nikipercea a spus un lucru simplu tu l-ai complicat in prostie, cred ca inca nu realizezi cum a recuperat hamilton punctele pentru cele doua titluri mondiale.dar na, atat poti.
    2 9
  • @mclada
    Ce puncte a recuperat ramilton? A facut rahat praf. Du-te mah si recupereaza-te
    5 3
  • @querty - Alonso ar trebui să facă o ședință de spiritism și să-i ceară ajutorul lui Richard al III-lea, poate îi face el rost de un armăsar, că acum pilotează o mârțoagă.
    7 7
  • serban
    @ MLaren_Honda Cred că trebuie să-ți recuperezi tu mințile de pe unde le-ai rătăcit, poate că le găsești la Massa în 2008. Ungaria și Singapore ale acelui an îți spun ceva, apropo de recuperări, că atâta a recuperat hamul tău pe "meritele" lui ? Te înțeleg că ești fanul lui, dar de aici și până la a fi dus cu pluta pentru asta, ar trebui să fie cale lungă și la tine nu este !
    6 3
  • serban
    cu masina aia nici Alonso nu castiga, indiferent daca coechipierul lui ar fi fost Hamilton sau Rosberg. Poate doar daca l-ar fi avut coechipier pe Marinescu
    0 8
  • Zici ca sunteti la gradinita. Automatismul asta este creat inca din primii ani de viata deci contrazicerile raman pana mori. Ce sa faci daca asa a fost scris hard disk ul. Problema e ca se sterge mai greu decat ne am inchipuit.:))
    In ultima perioada F1 pare o lupta intre constructori si mai putin intre piloti. S-a terminat de mult era in care aportul pilotului era cu adevarat important si putea castiga chiar daca avea si un monopost mai slab. Oricum Alonso ramane un campion si un profesionist ca si Button, Hamilon, Vettel si asa mai departe.
    10 2
  • O imagine care spune cam tot despre actuala situatie de la Mclaren-Honda. Credeam ca vor reusi ceva anul asta, macar catre final de an. Chiar e pacat sa vezi piloti foarte buni dar care nu au material competitional. Pana la urma spectacolul din F1 are de pierdut. Regulamentul ar trebui sa fie ajustat astfel incat aportul pilotului sa conteze mai mult in final. Asa cum spunea cineva mai sus acum doar performanta masinii conteaza.
    4 2
  • Stie cineva ce s-a inamplat cu Duna Tv de nu mai transmit F1? Nici calificari ieri nici cursa azi? Ms.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru