Statistică teste Jerez: Ferrari, deficitară la viteza maximă pe liniile drepte

de Daniel Popescu
Marti, 10.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari este în continuare deficitară la viteza de top pe liniile drepte în comparaţie cu Mercedes, potrivit datelor din sesiunea de teste de la Jerez.

Esential 307.6 km/h este viteza maxima inregistrata de mercedes in testele de la Jerez
300.8 km/h este viteza maxima pe care a avut-o un monopost Ferrari in testele de la Jerez
Ferrari a demonstrat pe parcursul celor patru zile de teste din cadrul sesiunii de la Jerez că a îmbunătăţit vizibil performanţele motorului, inclusiv prin stabilirea celui mai bun timp al săptămânii.

Datele obţinute de publicaţia Autosport cu privire la vitezele de top ale echipelor sugerează însă că Ferrari nu a reuşit să recupereze deficitul de putere al motorului. Astfel, primele trei poziţii ale acestui top sunt ocupate de monoposturi cu motoare Mercedes, cu aproximativ 307 km/h.

Între timp, cel mai bun rezultat pentru Renault şi Ferrari a fost viteză maximă de circa 303 km/h, înregistrată în dreptul monoposturilor Toro Rosso (cu propulsie Renault) şi Sauber (cu motoare Ferrari).

Scuderia Ferrari apare abia pe locul şase în clasament cu o viteză maximă de numai 300.8 km/h în dreptul lui Kimi Raikkonen.

▶ Statisticile testelor de la Jerez: Ferrari cu viteza, Mercedes cu fiabilitatea

Datele trebuie însă privite cu precauţie, în special datorită faptului că viteza maximă a unui monopost în teste poate fi influenţată de numeroşi factori, printre care nivelul de carburant din rezervor, setările motorului sau nivelul de forţă de apăsare aerodinamică.

Următoarea sesiune de teste premergătoare noului sezon va avea loc în perioada 19-22 februarie pe circuitul de la Barcelona.

Via Autosport

Comentarii (6)

  • prostii..aduceti-va aminte cand in anii 2000, era Schumacher, la fel Mclaren Mercedes avea viteze de top mult mai bune decat Ferrari, insa McLaren era sub Ferrari..
    aceste teste nu sunt concludente, nu cred Ferrari a impins la maxim, iar Mercedes de asemenea, nu a fortat cat a putut..daca 7 km pe ora fac diferenta de 50 de cai putere, inseamna ca acesti 50 de cai sunt chiar nesemnificativi... 7 km/h...sa fim seriosi..
    10 11
  • Ha,ha,ha...
    In mod normal as face referinta la anii in care RBR au dominat fara a avea viteza de top,ceea ce poate fi luat in calcul si acum,insa nu uitati ca anul trecut,Mercedes si chiar Williams nu au avut adversari in general,nu numai pe liniile drepte.

    Eu tot sustin ca Mercedes va domina,poate doar Williams sa le mai puna probleme din cand in cand,sau cei motorizati de Renault daca vor reusii ca anul trecut sa faca ceva in ultimul moment....despre Ferrari....raman retinut,mi-e greu sa cred ca au reusit vre-o minune avand in vedere schimbarile din cadrul echipei,poate doar daca au facut ceva minuni cu motorul...dar si asta e cam greu,toti au lucrat in iarna asta...!
    11 1
  • Alta stire inapta. Speed trap-urile nu sunt toate pe liniile drepte. Daca te uiti pe autosport ii facuta o medie dinc are rezulta cei 7 km/h diferenta... Nici anul trecut Mercedes nu avea top speed (era undeva pe locul 4 in multe curse), de asemenea nici RB nu se baza pe viteza de varf in anii de glorie...
    14 1
  • Ion, la 300km/h diferenta de 7 km/h pe linia dreapta poate reprezenta la sfarsitul cursei un avans de 15-25 secunde depinde de circuit si bineinteles comportamentul masinilor sa fie asemanator pe toata configuratia circuitului. Este un avantaj enorm sa ai acest plus de viteza ce tie ti se pare banal.
    6 3
  • corect nu viteza de top e chiar asa importanda ci media videzei, dar cu toate ca sunt fan ferrari consider ca nu au nici o sansa, mercedes daca e adevarat ca au mai obtinut un spor de 50 de cai asta inseamna ca fata de anul trecut sunt la o diferenta de 100 cp fata de maotorul ferrari de anul trecut.
    Nu cred ca ferrari a putut sa scoata mai mult din motorul lor, deci sunt tot in minus cu minim 50 cp.
    bafta FERRARI
    cei mai buni sa castige
    2 1
  • Viteza de top pe liniile drepte este vitala acum, mai ales ca depasirile se fac in zona DRS.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru