BMW i5 va fi un sedan complet electric așteptat să rivalizeze cu Tesla Model S în 2019

de Bogdan Mirică
Luni, 10.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW are în plan lansarea unui nou model în gama i. Acesta se va numi i5 și va beneficia de două motoare electrice. Va exista și o versiune hibridă, echipată cu un motor pe benzină cu patru cilindri.

După ce i3 a depășit așteptările comerciale inițiale, iar supercarul i8 s-a dovedit a fi o apariție neobișnuită care a atras un capital de imagine serios pentru constructorul bavarez, BMW are în plan o nouă extindere a gamei sale de vehicule prietenoase cu mediul.

BMW i ar urma să introducă într-un viitor apropiat un alt model cu propulsie alternativă. Harald Krueger, șeful BMW, a confirmat această informație pentru ediția de duminică a prestigiosului ziar german Frankfurter Allgemeine. Krueger a declarat că un al treilea model ar avea sens și ar urma să fie poziționat deasupra lui i3, dar sub i8 și botezat i5.

Mașina va fi una spațioasă și va dispune de proporțiile unui sedan, asigurând loc pentru patru pasageri adulți și bagajele lor. Data de intrare în producție pe linia uzinei din Lepzig este fixată undeva în anul 2019.

Esential 2019 este anul în care ar urm să debuteze noul model electric al gamei BMW i.
1.5 tone este limita de greutate pe care o vor ținti inginerii germani.
Chiar dacă debutul pare departe, planurile germanilor sunt bine conturate.
Viitorul i5 ar urma să beneficieze de o arhitectură pur electrică, suficient de puternică pentru a poziționa modelul german în directă competiție cu Tesla Model S. Bavarezul va folosi două motoare electrice, unul poziționat pe axa spate, cu 235 de cai putere, și celălalt pe axa frontală, cu 135 de cai.

Asemeni actualului i3, BMW va oferi și o versiune hibrid alimentată la priză, care să se adreseze celor care privesc cu scepticism autonomia unui automobil electric. Această variantă ar urma să beneficieze de același motor electric pe axa spate, ajutat de unul convenținal, cu patru cilindri, amplasat clasic.

Pentru a putea păstra spiritul sportiv al mărcii, inginerii germani vor încerca să obțină o masă maximă de 1.5 tone. Se vor folosi de structura din fibră de carbon folosită și de celelalte modele BMW i.

via automotivenews (înreg.)

Comentarii (2)

  • O laie, in 2019 Tesla va lansa Model S facelift cu autonomie dubla.
    3 2
  • gorgica
    @


    lorinczi.thomas

    Visezi cai verzi pe pereti !
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru