BMW M2 va fi produs şi va debuta în toamna lui 2015

de Bogdan Mirică
Vineri, 25.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW lucrează în prezent la un succesor pentru vechiul Seria 1 M. Acesta se va numi M2 şi va sosi pe piaţă abia în toamna lui 2015. Sub capotă va ascunde aproximativ 380 de cai putere.

Chiar dacă actualul M235i este o adevărată rachetă de mici dimensiuni, BMW nu îşi poate scoate din minte ideea unui succesor adevărat pentru Seria 1 M Coupe, modelul considerat de mulţi ca fiind cel mai apropiat de legendarul M3 E30.

Nu e de mirare că inginerii bavarezi îşi doresc inevitabil un M2, la care, de altfel, lucrează de zor. O dovedesc recente fotografii spion şi mai multe surse din interiorul companiei, care anunţă să producţia va fi demarată anul viitor. Mai exact, unităţile pentru Europa vor ieşi de pe linia de asamblare în noiembrie 2015, urmând ca cele pentru Statele Unite să fie gata în martie 2016. Botezat cu numele de cod F87 sau „pyrat 2” (vechiul Seria 1 M Coupe a fost botezat „pyrat”),

BMW M2 va suferi o serie de schimbări estetice, capabile să îl diferenţieze de actualul M235i. Asta înseamnă extensii generoase pentru pasajele aripilor, jante mai mari, un eleron montat pe portbagaj şi un kit aerodinamic complex, capabil să îmbunătăţească apăsarea la viteze mari.

Esential 380 de cai putere ar urma să se afle sub caroseria viitorului BMW M2.
Garda la sol va fi redusă considerabil, iar în spatele jantelor se va ascunde un nou sistem de frânare, trădat doar de o serie de etrieri albaştri.
Spatele va fi dominat de un deflector din fibră de carbon şi de o evacuare cu patru terminaţii.

De altfel, BMW va face uz intens de fibră de carbon, având în vedere că poate produce cu costuri reduse acest material uşor. El va ajuta şi la reducerea masei totale, M2 urmând să fie ceva mai uşor decât M235i.

Mai uşor, dar mai puternic, pentru că motorul cu şase cilindri în linie, de 3.0 litri, va fi recalibrat pentru a livra între 370 şi 380 de cai putere. Resursele vor fi transmise punţii spate cu ajutorul unei cutii manuale cu şase trepte sau prin intermediul celebrului dublu ambreiaj.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru