Lansarea noii generații Insignia le prilejuiește celor de la Opel o modificare de viziune care include simplificarea logo-ului și apariția unui nou mesaj de marcă care promite acces ușor la tehnologii de ultimă oră pentru toți clienții mărcii.
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
2017 se dovedește a fi un an plin de convulsii și schimbări în ceea ce privește marca Opel. Constructorul german a anunțat în primăvara acestui an că va fi cumpărat de PSA Peugeot-Citroen într-una dintre cele mai interesante mutări din industria auto a ultimilor ani. Ei bine, cu schimbarea de proprietar în derulare, Opel anunță oficial, odată cu lansarea noii generații Insignia, că își schimbă motto-ul, logo-ul și orientarea business-ului.
Noul mesaj pe care Opel îl va transmite lumii auto este "Viitorul aparține tuturor", scopul declarat al brandului german fiind cel de a democratiza accesul la tehnologiile de ultimă oră din industrie.
O schimbare interesantă este cea a logo-ului mărcii. Nu vorbim de modificări radicale, "fulgerul în cerc" fiind în continuare motivul regăsit în ADN-ul mărcii, însă acesta se simplifică radical. Dispar texturile metalice și inscripția OPEL de pe partea superioară a cercului, noul logo prezentându-se în materialele de comunicare Opel ca o versiune 2D a celui vechi.
Noua generația Insignia, care tocmai se lansează în România, va fi prima mașină din noua eră Opel care afișează logo-ul simplificat, pe grila modelului german urmând să fie regăsit însă într-o versiune 3D.
Păcat...Mare păcat că Opel va deveni și mai șters și mai nesemnificativ. Acum de confirmă ceea ce am anticipat într-o altă postare și anume că Opel în structura francezilor își va schimba radical poziționarea pe piața.
Infiniti a anunțat că vrea să construiască 5 modele noi în următorii 5 cinci ani în China, cea mai mare piață auto din lume. Primul dintre ele va fi SUV-ul QX50. (20.04)
Grupul Daimler este gata să furnizeze motoare Mercedes celor de la Volvo și ar vrea să cumpere o mică parte din acțiunile constructorului suedez. Presa germană scrie despre posibilitatea cooperării dintre Mercedes-Benz și brandul Volvo deținut de chinezii de la Geely. (20.04)
Grupul francez Peugeot-Citroen este pe punctul să dea afară 800 de angajați ai unei fabrici Opel, spre nemulțumirea autorităților germane, în fața cărora a promis că nu va face acest lucru. Cancelarul Angela Merkel a spus că guvernul nu va rămâne indiferent și va încerca să protejeze angajații. (19.04)
Comentarii (2)