Feedback

Presă: dezvoltarea diviziei low-cost Volkswagen întâmpină probleme

Publicat Vineri, 28.02.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 42
Presă: dezvoltarea diviziei low-cost Volkswagen întâmpină probleme - Poza 1
Divizia low-cost pregătită de Volkswagen pentru a rivaliza Dacia întâmpină probleme de implementare, titrează englezii de la Autocar citând surse din cadrul corporaţiei germane.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Group întâmpină probleme în dezvoltarea diviziei sale low-cost, susţin englezii de la Autocar. Potrivit publicaţiei britanice, care citează surse din cadrul Volkswagen, divizia low-cost are probleme de a se încadra într-o plajă accesibilă de preţ, fiind restricţionată chiar de propriile standarde interne ale Volkswagen privind calitatea fabricaţiei. Sursele din cadrul mărcii germane spun că modelele low-cost nu au reuşit încă să atingă ţintele de buget pentru a fi accesibile în acelaşi timp cu respectarea standardelor ”necesare” de calitate şi siguranţă folosite de concernul din Wolfsburg.

OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia

Versiunea sedan a lui Polo este propunerea actuală a Volkswagen pentru pieţele emergente, cum este Rusia.

În cel mai rău caz, proiectul low-cost de la Volkswagen ar putea fi anulat cu totul, dacă inginerii nu reuşesc să găsească o soluţie eficientă care să împace şi standardele de calitate şi siguranţă, şi cerinţele de cost. Aceleaşi surse din cadrul Volkswagen spun că inginerii mărcii sunt impresionaţi de rezultatele obţinute de competitorii lor pe această nişă.

Volkswagen va prezenta decizia privind divizia low-cost în termen de 12 luni

Urmareste Automarket
Eventuala gamă low-cost de la Volkswagen ar putea fi orientată atât înspre pieţele emergente, cât şi pentru piaţa din Europa, aflată în scădere. La fel ca rivalii de la PSA Peugeot-Citroen, cei de la Volkswagen sunt aşteptaţi să ofere o berlină încadrată din punct de vedere al dimensiunilor între clasa mică şi clasa compactă, iar cel mai bun exemplu în acest sens ar fi Volkswagen Santana, un sedan comercializat pe piaţa din China.

Via Autocar


Comentarii (42)

  • Ei saracii sunt varza cu fiabilitatea la modelele astea super scumpe, nu vreau sa ma gandesc cum or sa fie modelele low cost.
    La 50000 km or sa schimbe saracii romani motorul cum faceau la vechile dacii.
    41 29
  • Low cost-ul nu este asa de usor de facut cum cred uni? legatura cost - profit
    24 7
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • Se pare ca nu pot ghici reteta Loganului. Cum sa faci o masina fiabila in bani putini ? Si cum sa mai castigi profit la ea ?
    Dar Skoda Rapid, Seat Toledo sunt masini premium si nu stiu eu ? Trezirea !
    35 11
  • modelele mentionate de tine ,au preturi premium..
    33 10
  • implmentare....-) :-) alcool
    9 0
  • De 3 ori DA! pentru Renault:
    1.motoare F1 performante-campioni mondiali
    2.grupul Renault-Nissan-modele de performanta
    -Nissan 370 Z
    -Nissan GT-R
    3. Dacia Logan,Sandero,Duster-low-cost

    PS: reteta gasita din 2004!!!!
    Felicitari Renault.
    36 25
  • ciudat...

    s-au obisnuit baietii astia de la VW sa ofere modele cu un pret destul de rezonabil. Dar chele si cu optionale la pret de aur curat.

    dar la divizia asta, ce o tot clocesc de ceva vreme tot le da, dupa ce trag linia la sfarsit: high-price si..... low-profit

    back to drawing guys.....
    37 8
  • Fiabilitatea e f. buna,avand in vedere ca e compensate de multe alte calitati,in special de tinuta de drum care e cea mai importanta.Degeaba Toyota e mai fiabila daca te simti ca intr-o caruta pe drum.VW are cea mai buna tinuta de drum,in afara de masinile premium.La drum intins asta te face sa te simti rege.
    5 22
  • erata:compensata
    4 4
  • Asta nu reusesc sa priceapa romanii.
    Or fi ele mai ieftine VW fata de alte masini dar versiunile ieftine sunt cele de baza la care ai noroc daca au AC.
    17 7
  • Azazel
    Citind comentariile anterioare nu pot spune decat ca voi va pricepeti la masini. Skoda Rapid pret premium? Atunci Golf are pret de Bentey.
    Ps: logan nu e masina aia ieftina si care nu are caroseria galvarizata, care are una din cele mai slabe sigurante de pe piata, care are un confort mediu si o tinuta de drum medie? Va bateti cu pumnul in piept degeaba. Se vinde Dacia bine, nimic de reprosat. Dar nu se vinde neaparat datorita fiabilitatii si calitatii ei, ci pentru ca e f accesibila si are dotari bune.
    A naiba concurenta, trebuie sa vina cei de la Renault sa-i invete meserie!
    23 21
  • dar vw nu este marca low cost?ca si constructie si finisari ma refer
    10 10
  • Remus: Wolswagan Saran 2010 motor 1900 Raspunde
  • acestor hapsani nu le iese profitul scontat, de-asta s-au si blocat .
    O lacomie mai mare ca la constructorii mari de masini nu cred ca o sa mai vezi!
    18 7
  • @azazel:ai avut cumva logan sa comentezi desppre fiabilitate??!!sau ai auzit si tu la coltu blocului ceva despre o marca care cica ar fi pe aci prin romania? de ce drac vb voi astia despre ceva ce nu cunoasteti??!!de aia kk-tu asta de tara e plin de specialisti care stiu de toate si ne mere la toti superbine..asa ca fost posesor de logan.pt cultura ta supervasta, e super tare la fiabilitate si costuri masina aia,daca o folosesti 50-80000 pe an si la dotari si la optiuni e o buda....stiai ca loganu are volanu patrat???...ia du-te tu de cumpara una si sa ne spui si noua cam ce puncte tari are masina aia!!
    13 7
  • Azazel
    Defapt ce vrei tu sa spui, ca e Logan deci clar e bun? Apoi domne draga da-mi voi sa-ti spun ca in 2007 mi-am luat Logan nou si am dat pe el cam 9500... nu mai tin minte exact cat. In cei 3 ani cat l-am tinut a mers brici, in sensul ca nu m-a lasat in drum. Mi-a picat in schimb sonda lambda si pompa de servodirectie. Greierii erau zilnic la datorie. Nu erau nervosi, dar erau acolo. Si se oprea unul, incepea altul. Astfel ca am dat masina dupa 3 ani si aprox 40000. Am luat-o cu mai bine de 9000 si dupa 3 ani am luat pe ea 4500. Ce zici, e bine? Ah, ca sa nu mai spun ca aveam rugina in aripa dreapta-spate dupa nici 2 ani si evident ca cei de la dacia s-au facut ca ploua. Deci sorry, logan e bun sa-ti faci treaba cu el pana la un punct. Nu e neaparat o masina rea daca accepti niste greieri, o rugina, o piesa care mai pica prea devreme... defapt dai sub 10000 de euro.... sa zic mersi ca nu m-a lasat in drum. Da, aici am fost multumit. In rest... am avut si nu-mi mai trebuie. A urmat octavia 2 sh. Intre noi fie vorba, alta viata fata de logan. Cel putin eu sunt multumit pana acum... in cei aprox 30000 de km peste cei 70000 pe care ii avea cand am cumparat-o.
    19 6
  • Clasament Top 25 marci auto in Europa in luna ianuarie 2014 :
    Ford 67.043
    Peugeot 61.411
    Renault 59.155
    Opel/Vauxhall 55.279
    Audi 54.394
    Citroën 50.222
    BMW 48.943
    Mercedes 46.004
    Fiat 45.725
    Toyota 44.497
    Skoda 42.866
    Nissan 32.813
    Hyundai 31.148
    Dacia 28.519
    Kia 24.646
    SEAT 21.665
    Volvo 16.741
    Mazda 14.295
    Suzuki 12.412
    Chevrolet 11.000
    Land Rover 9.563
    Honda 9.373
    MINI 9.221
    Lancia/Chysler 6.883
    Clasament Top 10 modele vandute in Europa in luna ianuarie 2014 :
    VW Polo 22.783
    Ford Fiesta 22.389
    Renault Clio 21.011
    Peugeot 208 18.492
    Skoda Octavia 16.967
    Ford Focus 16.154
    Audi A3 15.600
    Opel/Vauxhall Corsa 14.187
    BMW Serie3 13.967
    4 4
  • @azazel:frate alea nu- s pprobleme ce ai avut tu....sa vedem :vw golf picat turbosuflanta la 45000 ,passat-ul unei cliente sau cum sa calatoresti cu 40l de ulei de motor in portbagaj pt completare ...normal ca la un moment dat saraca femeie une mai mult din greseala intr-o seara si apoi bubuie capac joja si capota,robleme injectoare(la reprezentanta vw "nu stii sa conduci d-na)...asa,golful unei prietene axu cu came iesit prin capac(drept ii ca asta avea fenomenalul rulaj de 110000km,eu am facit 135000 cu logan fara nicio problema)..astea-s 3 masini care bag mina in foc pt veridicitatea faptelor....cunosc multe povestioare despre vw ,dar nu am avut tangente cu propietarii si, am zis, hai sa nu exagerez(stii tu cum ii ,legendele se rostogolesc si devin catastrofe)...ASTEA-S PROBLEME!! crede-ma
    ps:poate din masinile din ex date au fost achizitionate noi
    11 10
  • Clasament Top 25 marci auto in Europa in 2014 : VW 122.649
    Ford 67.043
    Peugeot 61.411
    Renault 59.155
    Opel/Vauxhall 55.279
    Audi 54.394
    Citroën 50.222
    BMW 48.943
    Mercedes 46.004
    Fiat 45.725
    Toyota 44.497
    Skoda 42.866
    Nissan 32.813
    Hyundai 31.148
    Dacia 28.519
    Kia 24.646
    SEAT 21.665
    Volvo 16.741
    Mazda 14.295
    Suzuki 12.412
    Chevrolet 11.000
    Land Rover 9.563
    Honda 9.373
    MINI 9.221
    Lancia/Chysler 6.883 Potrivit Nikkei, Honda va anunta in acest an ca modelul Accord european nu va avea urmas . Cat crezi ca va dura pana cand Honda se va retrage total din Europa ? Din 2007, Honda nu a mai inregistrat profit in Europa iar vanzarile ..... vorbesc de la sine .
    4 4
  • @kk:de acord cu tine...dar toti sint(sintem asa)...e alegerea noastra tacita!!!!
    4 1
  • prea rapid,prea furios,eu merg
    @pfiu inca un exemplu de frustrat cu logan
    3 6
  • Andrei
    Solutia: Sa vina in Romania sa construiasca masini. Ii asteptam.
    11 0
  • Azazel
    Inteleg ce spui. Dar crede-ma ca atunci cand cumperi o masina bazandu-te pe faptul ca e fiabila... pe principiul ca s-a vazut si dupa nici 3 ani iti pica niste piese care in mod normal pica la peste 100000 de km, plus ca mai apare si niste rugina zau ca iti vine sa-ti bagi picioarele! Practic am vrut o masina care inainte de toate sa mearga... o masina simpla care sa ma plimbe. Am vandut-o dupa 3 ani si am luat pe ea 4500 de euro. Si aici am pierdut f mult, pentru ca in general Dacia are valoare la revanzare slaba. Am simtit-o pe pielea mea.
    Nu zic, masina nu m-a lasat in drum. Nu ii reprosez tinuta de drum la peste 100-120 km/h cand parca esti cu barca, nu ii reprosez cutia de viteze care nu e setata nici pentru consum, nici pentru reprize mai bune... nu ii reprosez nici insonorizarea slaba, nici plasticul ala de pe bord care sa recunoastem ca pute intr-un mare fel vara cand masina sta cateva ore in soare. Nici de siguranta nu ii reprosez nimic, din fericire nu a fost nevoie sa o probez. Ii reprosez insa ca s-a stricat prea devreme. Atata tot. Iar asta m-a facut sa nu mai a incredere in ea si sa o vand. Si cam asa e treaba si cu aceasta stire. Eu cred ca oricine constructor poate sa faca un low cost. Are cunostintele necesare. Numai ca un low cost inseamna si unele compromisuri pe care nu toti vor sa le faca.
    Si scuza-ma, dar Octavia nu se compara cu Logan in privinta a ceea ce am spus mai sus. Plus ca nici nu am bagat vreun ban in ea, cel putin pana acum. Am uitat sa spun ca in Logan imi intra si apa in portbagaj dupa cateva luni de la cumparare. Lucru pe care cei de la Dacia nu l-au recunoscut. Mi-au spus ca mi se pare, ca s-a varsat ceva in portbagaj. :))
    Iar faptul ca s-a stricat unei doamne Passat-ul... bullshit, toate se strica. Adevarul e ca numai la VW sunt astfel de probleme, nu?. Pana una alta, per total VW este mai fiabil decat multi concurenti. Asta o spun proprietarii, o spun statisticile de fiabilitate, o spune mass media care mai mereu claseaza masinile VAG sus in testele comparative. Si dupa experienta mea de acum cu Octavia, in trecut cu Logan, Renault 19 (prin '98-'99) si Passat prin 2002, cam inclin sa le dau dreptate. Poate ca tocmai de-asta cand am vandut Loganul m-am uitat la ceva de la VAG, pentru ca Passatul pe care l-am avut in 2002 si care era fabricat in '97 mi s-a parut o masina (foarte) buna. Singurul motiv real pentru care am vandut Passatul in 2007 cand am luat Loganul era ca deja avea 10 si imi doream ceva mai nou... credeam eu ca voi lua si ceva mai bun. Masina avea 265000 km cand am dat-o si eu in 2007 am luat-o in 2002 cu vreo 200000 km. Sincer sa spun mergea ceas. In afara de ulei si filtre nu am schimbat nimic. Bine, nu iti cer sa ma crezi. Eu spun parerea mea din ce am patit. drumuri bune sa aveti!
    13 7
  • Andrei: Salut ! Cum se aprind luminile de ceata la Passat CC ? Raspunde
  • VW nu are cum sa faca low cost pt ca masinile lor sunt low cost din punct de vedere al constructiei, fiabilitatii, calitatii materialelor, etc. sunt in gama premium doar cu preturile.
    Ce tot in stanga si in dreapta cu interioarele lor de lux (pt unii), ca daca ai atins din gresala cu unghia plasticul ala zici ca ti-a gheruit ursul masina. La 100000 km masina arata ca o buda. De fiabilitate nu mai zic, mai ales la motoare, turbine, axe cu came, pompe de ulei, consumul de ulei, volante, motorase frana de mana electrica si lista poate continua.
    Tinuta de drum, eu unul am mers cu un golf 4 al nasului meu si pe viraje trebuia sa reduc viteza foarte mult ca iti dadea impresia ca zbori de pe drum, toyota yaris a soacrei o pot numi ferarri pe langa golful ala.
    Sincer decat o troaca second hand mai bine un logan nou.
    Momentan am un clio 2, mai scimbi cate o bucsa, pivot, dar in rest nu au fost probleme cu ea, dar piesele sunt foarte ieftine. Asta dupa ce am avut timp de 9 ani la rand honda la care nu am schimbat decat o baterie si aia stricata din cauza mea.
    7 11
  • Te pomenesti ca renault e ieftin, fiabil si excelent construit, cu piese ieftine, nu? Si la Renault sunt probleme, stai linistit, iar piesele nu sunt foarte ieftine.
    13 3
  • @azazel:cine spunea??ADAC-ul??sint pe jos...no commment...
    @ala prea rapid:frustrat esti tu tati!!pt cultura ta generala in familie am momentan 2 masini una frantuzeasca si una nemteasca(nu vw),ambele cappabile sa mearga lejer cu este 200(nu-mi sta in fire sa ma laud ,dar trebuia sa apara si cocalaru de servici)....
    discutia pornise de la faptul ca eu am spus ca toti xcei care n-au avut un logan injura la el(ca-n romania)...dar se pare ca m-am inselat..@azazel:sa revenim la boii nostri..tragind linie adunind si scazind, din multele mele masini avute logan a fost pe primul loc(raport pret-calitate-spatiu)...da, nu a fost prea confortabila(din cauza scaunului soferului) ,...sa stapinesti si skoda sanatos(personal mi se pare o masina ok ,dar scumpa pt ce ofera si lasind la o parte motoarele tsi,vezi forum vw ...adica gasesti la concurenta aceleasi chestii la preturi mai rezon...in sfirsit, gusturile nu se discuta(eu penultima masina am achizitionat-o e criteriul:in care ma simt cel mai bine...n-o sa-ti spun ce-a iesit ca iar stirnesc polemici pe aici)) si multi km cu ea fara probleme(hai ca te-am ametit cu parantezele)
    7 6
  • De ce vinde VW mai mult ca altii?
    EX::: BMW, Mercedes, Audi...pentru ca e mai ieftin si pentru ca nemtii produc cel mai mult in Europa .Altfel am merge toti in FIAT si Peugeot.


    PS:Sigur mitul cu fiabila ,ieftina ,cea mai buna va mai rezista inca (de la golf1 la golf7) o vreme..sa nu uitam totusi deTOYOTA si de GM...
    In rest numa bine.
    4 2
  • nelson mondialul
    @pfiu si dacile merg cu 200km/h pe tren de la Nadlac in drum spre Germania
    6 3
  • Azazel
    Octavia mea are motor de 1.6 benzina. Nu este o masina de viteza, insa mie imi este suficient ce imi ofera. La o viteza medie de croaziera cu 100-120 km/h imi place cum merge. Comparativ cu Logan e altceva. bine, pana la urma nu este un low cost, e si asta adevarat.
    Iar acele motoare tsi din cate stiu au problemele in mare parte cam rezolvate. totusi, daca erau chiar atat de pref nu cred ca si ceilalti copiau acea tehnologie, gen motoare mici supraalimentate.
    9 6
  • Nu mai plangeti voi la poarta Honda ca nu stau ei in masinile cumparate de romani, germani sau alti europeni.
    Problema este ca romanii nu au inteles ideea.
    Honda pana inainte de criza a vandut foarte bine si in europa si inca mai vinde in tari precum Olanda, Anglia unde VW este floare rara.
    Ideea este ca dupa criza nemtii, francezii si alte popoare care au cetateni nationalisti au inceput sa cumpere masini din productia interna pentru a-si scoate tara din ca..t. In schimb romanii continua sa-i faca pe altii cu bani. La noi inca mai exista mentalitatea sa moara si capra vecinului. Noi niciodata nu am stiut sa tinem la tara noastra si la noi, ne-am vandut pe o galeata, mici minciuni.
    Din pacate in tara asta mai mult de 80 % sunt doar inculti, bizoni, si alte specii.
    8 5
  • Baiatu, si din vanzarile Dacia unde crezi ca se duc mare parte din bani? La noi sau in Franta? La noi s-au creat locuri de munca, ajuta economia la export, dar mare parte din profit se duce la firma mama, e normal, deci mai terminati cu dacia marca nationala ca doar numele e romanesc.
    5 5
  • si daca se hotarasc sa o inchida din cauza vanzarilor slabe cati oameni raman fara loc de munca mai contabilul lui peste?
    6 3
  • @bbb, VW in Anglia e floare rara? Prietene, fii serios.
    Oricum aceasta stire este o confirmare a ceea ce spuneam in urma cu aproximativ o jumatate de an aici. Cum ca VW e posibil sa nu aiba un concurent low cost pentru Dacia pentru ca asta inseamna multe compromisuri impuse de preturi. E vorba de niste compromisuri pe care foarte putini au curajul sa si le asume. VW nu este singurul constructor care s egandeste la asa ceva si ori amana, ori spune "pas". Sa nu uitam ca totusi Dacia are unele slabiciuni vizibile tocmai pentru ca pretul sa ramana jos. Nu vreau sa deschid o noua polemica... inutila, daca asta e bine sau nu. Deci eu cred ca nu este explus ca VW sa renunte la aceasta idee. Si poate ca mai jos de Skoda, in aceste conditii impuse de preturi si implicit calitate, VW considera ca nu are rost.
    Pana la urma cu sau fara un model low cost VW vinde foarte bine cam orice. Vanzarile sunt destul de bune incat sa se gandeasca realist la un loc 1 mondial in mai putin de 5 ani. Si poate ca mai jos de Skoda ei considera ca nu are rost.
    12 2
  • Gabriel: Becuri pozitie vw Passat b8 Raspunde
  • Esti caraghios, stii ca peste 90% din productia dacia este pentru export, asa a fost gandita de la inceput, deci lasa nationalismele de 2 lei deoparte, si ce-au facut nemtii, au cumparat fortat marci germane sa scoata tara din rahat pe timp de criza? Esti amuzant, Germania n-a fost in criza nici macar un an, poate in Franta sa se fi intamplat asta, ce nemernici sunt romanii ca nu cumpara dacia si nu scot tara din criza, nu?:).
    8 5
  • Datorita oamenilor cu mentalitatea voastra ne aflam unde ne aflam si ne facem de cacao peste tot.
    4 7
  • In afara de asta, poate poti sa si argumentezi cum anume pot romanii sa scoata tara din criza cumparand mai mule dacii, in conditiile in care salariile sunt cum sunt, nu mai compara cu ce castiga vesticii, aia isi cumpara dacia ca a doua sau ca a treia masina, la noi s-a dezvoltat sh-ul in ultimii ani din cauza banilor, deci despre ce vorbesti anume? Sa se dea toti peste cap sa cumpere dacii noi de 10-12 mii? Nu se poate.
    5 2
  • Pe langa cele spuse de cel de mai sus mai trebuie precizat si faptul ca unui neamt sau francez ii este mult mai usor sa cumpere o Dacie, pentru ca da pe ea cel mult 10 salarii. Ori un roman da cel putin 15. E o diferenta. In tarile din vest chiar si un student care lucreaza part time cu putin efort isi poate cumpara un Sandero.
    10 1
  • Ce sa-i faci e greu de inteles ideea.
    Bafta si succes cu VW-urile voastre.
    4 6
  • Eu inteleg foarte bine ideea si unde bati. Ce nu vrei tu sa intelegi este ca Dacia este o marca scumpa pentru multi romani. Uite aici un exemplu de roman care isi doreste un Logan, insa e cam greu:
    http://www.automarket.ro/stiri/sindicatul-automobile-dacia-va-organiza-un-miting-pentru-sustinerea-55372.html#comments
    Te rog sa citesti comentariul meu. Si crede-ma ca sunt f multi in situatia lui. Pe de alta parte Dacia are concurenta serioasa si in privinta masinilor sh. Sa nu uitam ca pentru romani este un low cost scump, pentru ca asta e Romania, vs niste masini care din start nu au fost gandite ca un low cost si care noi, acum cel mult 10 ani costau cel putin dublu fata de un Logan. Si nu intamplator.
    Si hai sa ma fac mai bine inteles: daca un Logan Laureate ar costa 6 salarii, nu ti-ai cumpara fara nici o retinere? Asa face un german, ca pentru el un Logan inseamna vreo 6 salarii. Dar vezi tu, pentru ca acel Logan Laureate (adica cel mai scump) sa fie accesibil pentru un roman cum este si pentru un neamt, tinand cont de salariile din Romania, ar insemna sa coste 5000-6000 de euro. Iar cel mai ieftin... vreo 2000? Daca ar costa Daciile atat sa vezi cum s-ar umple Romania de ele. Dar vezi tu, aceste preturi pentru Romania sunt practic imposibile. Ai inteles ideea?
    Si asa cum ti s-a mai spus, sa nu crezi tu ca au venit francezii in Romania sa faca masini pentru romani. Fals! Au venit in primul rand sa faca bani. Si normal ca si Romania trebuia sa castige ceva.
    10 1
  • skoda ,la care folosesc tot ce nu mai e la moda la vw ,e un low cost mai scump !!!! .... asta a " inventat" vw
    2 5
  • @Azazel, daca imi permiti,

    ceilalti NU au copiat TEHNOLOGIA de la vw ci IDEEA de motoare mici si supraalimentate. E o maaaare diferenta.

    atat voiam sa spun

    @LauCalin....daca logan era atat de scump pentru multi romani nu era cea mai vanduta masina in Romania, nu crezi? Romanul tau din poveste isi face un calcul provizoriu, detaliile le stabileste cu banca sau compania de leasing sau creditare. Romanul tau, daca ar fi inteligent si-ar misca fundul pana la dealer sa stabileasca inclusiv pretul final..pana la urma nu iti cumperi un stick de memorie de pe net ci un automobil. Exemplul tau singular nu poate fi generalizat.
    3 9
  • Honda vinde foarte prost in toata Europa inclusiv in Marea Britanie ( unde are o uzina ) unde este "spulberata" la vanzari de marca VW care este foarte aproape sa depaseasca la vanzari ocupantul locului 2, Vauxhall . Cand doar 1 european din 100 alege sa cumpere o Honda in Europa ( ca fapt divers 1 european din 4 cumpara o masina VW Group ), este evident ca Honda are o problema in Europa si cu doar 1.00 % cota de piata in Europa ( este depasita in Europa si de catre Porsche si Land Rover ) , prezenta Honda in Europa practic nu se va mai justifica pentru mult timp . Iar faptul ca Honda Accord ( versiunea europeana ) este 99 % o certitudine ca nu va mai avea urmas in Europa, va periclita si mai serios situatia Honda in Europa .
    6 0
  • Soferu'
    VAG este un imperiu al raului, o sa subjuge lumea cu modelele lor, sa ne rugam ca altii sa le tina piept ! Marcile lowcost pot sa ii ingenuncheze cu o ofensiva de SUV-uri, masini sport, limuzine, si alte masini nemaivazute.
    0 1
  • Dan: La cati km se schimba distributia la vw Passat din 2012 2.0 TDI, 125 KW? Raspunde

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru