Feedback

Volkswagen: ”Softul de păcălire a emisiilor a fost activ și în Europa”

Publicat Marti, 13.10.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 5
Volkswagen: ”Softul de păcălire a emisiilor a fost activ și în Europa” - Poza 1
Șeful Volkswagen Marea Britanie a declarat că sistemul de păcălire a emisiilor a fost activ și în Europa. Tot el a lămurit și cum vor fi remediate problemele motoarelor diesel. Între timp, agenția Standard & Poor`s mai dă o lovitură VW.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Criza Volkswagen: tot ce trebuie să știi despre scandalul "Dieselgate"

Dieselgate, cel mai mare scandal în care a fost atras vreodată Grupul Volkswagen, continuă să își deruleze povestea și în Europa. Șeful diviziei VW din Marea Britanie a declarat că software-ul de păcălire a emisiilor a fost activ și în Europa și a afectat testele de noxe.

În trecut, Volkswagen confirmase existența sistemului, dar nu anunțase că el ar fi fost activ și pe Bătrânul Continent. Paul Willis, șeful Volkswagen Marea Britanie, a făcut însă declarația în cadrul unei întâlniri cu primul ministru.

”Am scăpat situația de sub control”

Este clar că sistemul a limitat emisia de NOx în timpul testelor, iar valorile reale au fost mult mai mari

Paul Willis
șeful Volkswagen Marea Britanie
”Din ce am aflat se pare că sistemul de păcălire a emisiilor a influențat valorile NOx și în cazul mașinilor vândute în UK. Aceste mașini sunt comune cu cele vândute în toată Europa și au fost aprobate de organisme similare și în Germania și în alte țări. Am scăpat situația de sub control până când mașinile noastre s-au comportat diferit în regim de test și în regim de rulare normală. De aceea trebuie să aducem oamenii în service, să reparăm problema. Este clar că sistemul a limitat emisia de NOx în timpul testelor, iar valorile reale au fost mult mai mari”, a declarat Willis.

Același Willis a dat asigurări că cele 1.2 milioane de mașini diesel cu probleme, vândute în Marea Britanie, nu vor avea nevoie de un rezervor de uree pentru a reduce nivelul NOx. Soluția pentru cele 400.000 de unități echipate cu motorul 1.6 TDI va fi, fără îndoială, una mecanică și va presupune înlocuirea injectoarelor. Va fi o operațiune de lungă durată și ceva mai costisitoare.

Celelalte motoare diesel, 2.0 TDI și 1.2 TDI, vor putea fi ajustate cu un simplu software.Willis a dat asigurări că aceste modificări nu vor afecta valorile de consum anunțate inițial.

Rating mai mic oferit de agenția Standard & Poor`s

Aceste violări ale regulamentelor interne reprezintă un risc important pentru reputație și securitate financiară.

Analist
Standard & Poor`s
În ciuda reacțiilor prompte din partea oficialilor Volkswagen și a soluțiilor salvatoare pentru rezolvarea testelor de emisii, agenția Standard & Poor`s a redus calificativul pentru Volkswagen AG de la A la A-, al patrulea nivel de siguranță pentru investiții. Agenția a declarat că scandalul Dieselgate a scos la iveală probleme de management și un potențial de îndatorare foarte mare.

”Controalele interne Volkswagen au fost insuficiente în identificarea și prevenirea unor comportamente deviante, iar aceste violări ale regulamentelor interne reprezintă un risc important pentru reputație și securitate financiară”, a declarat un analist Standard & Poor`s.

Decizia agenției ar putea fi influențată și de cele 250 de procese intentate deja celor de la Volkswagen în Statele Unite.

via autonews (înreg.) ll autocar


Comentarii (5)

  • razvanis
    Si uite asa o sa aiba toate motoarele 1.6 TDi injectoare noi. Cei care sperau sa scada preturile acestor masini la mana a doua tocmai au primit o veste proasta.
    7 7
  • 1.6TDI avea deja probleme cu injectoarele, daca nu ma credeti urmariti topicurile pe VW forum.

    Si nu in ultimul rand, vor monta si sistem adblue pe 1.6tdi, deci nu va dori nimeni o masina care va fi mai puturoasa, ca si asa 1.6tdi nu era cine stie ce si care va avea adblue.

    Acuma as vrea sa vad teste comparative intre Golf, Astra, 308, Focus, Megane , toate cu motorizari asemanatoare vs 1.6tdi sa vedem daca mai e dinamic 1.6-le tdi de la vw cu noul soft.
    15 5
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • Cornel
    Uite de asta ma bucur eu foarte tare ca masinile VW nu o sa aiba nevoie de un rezervor de uree...
    Ma gandeam ca rezolva problema cu o basica, ceva, pusa pe masini..
    7 0
  • vw fis
    @razvanis
    Poate sa creasca poate sa scada preturile la b/masinile vw ca nu mai intereseaza pe nimeni in afara de cei ce se inchina si cotizeaza la piesele vw @co.
    5 2
  • @cornel
    pai basici au vandut pana acum pe post de automobile, cate vrei si tu?
    11 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru