Volkswagen Tiguan e pe cai mari: SUV-ul primește două motoare noi, de 220 și 240 de cai. Prețuri de la 35.700 de euro

de Bogdan Mirică
Joi, 25.08.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Tiguan vine cu două noi motorizări de top. Este vorba despre un TSI de 220 de cai putere și un TDI de 240 de cai putere. Prețurile lor au fost deja publicate în România.

Noua generație Volkswagen Tiguan a fost așteptată cu sufletul la gură de majoritatea fanilor grupului german. Poate și de aceea constructorul din Wolfsburg a fost luat prin surprindere de numărul mare de comenzi plasate pentru crossover-ul compact. Pentru a se adresa unui număr și mai mare de clienți, Volkswagen lărgește lista de motorizări disponibile pe noul Tiguan cu două propulsoare așezate în partea superioară a gamei.

Fanii motoarelor pe benzină vor primi un motor împrumutat de la Golf GTI. Este vorba despre cunoscutul TSI de 2.0 litri și 220 de cai putere, capabil să livreze 350 de Nm și să ajute crossover-ul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 6.5 secunde. Viteza maximă se oprește la 220 de km/h.

Cei care preferă dieselul vor primi un TDI de 2.0 litri și 240 de cai putere. Este cel mai puternic agregat diesel din segment și este o unitate pe care am descoperit-o mai demult în gama lui Passat. Cu 500 de Nm oferiți între 1750 și 2500 de rotații, cel mai dotat TDI al lui Tiguan garantează o accelerație de la 0 la 100 de km/h tot în 6.5 secunde, ca omologul său pe benzină.

Viteza maximă este însă mai mare: 228 de km/h. În plus, eficiența se traduce printr-un consum mediu de 6.4 litri/100 de km și emisii de 167 g/km.

Esential 6.5 secunde sunt necesare pentru ambele versiuni pentru a atinge 100 de km/h.
6.4 litri/100 de km promite să consume versiunea diesel de 240 de cai putere.
Ambele versiuni de motorizare introduse în gama lui Tiguan sunt oferite standard cu tracțiune integrală și cu o transmisie automată DSG, cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. De asemenea, pentru a putea fi ușor recunoscute, versiunile adoptă un set de evacuări duble de formă trapezoidală.

Pe piața din România, Volkswagen a publicat deja prețurile noilor versiuni. TSI-ul de 220 de cai putere pleacă de la 35.740 de euro cu TVA inclus, iar TDI-ul de 240 de cai putere ajunge la 36.581 de euro, fiind și cea mai scumpă opțiune din gamă.

Comentarii (7)

  • scamel
    foarte bine c-ai precizat consumul si emisiile.
    4 7
  • cristim
    Seturile de evacuăre duble de formă trapezoidală sunt doar de frumusete, nu sunt functionale.....
    13 4
  • Mda si ca la orice masina germana care se respecta orice buton adaugat pe lista de optionale costa 50000 de euroi si ajungi la concluzia ca e chiar mai scump decit o ...tesla
    18 13
  • @scamel pt ca oricum nu stie nimeni si pe cine dracu intereseaza
    6 4
  • Octavian
    ofticosilor
    12 7
  • @Octavian
    Da, ne ofticăm de nu mai putem...Eu unul am să o cumpăr peste 35.700 ani fiindcă până atunci am de unde alege.
    7 7
  • Daca spui de 35700 presupun ca te referi la aceste motorizari de 220 si 240Cp. Sa ne detaliezi si noua 'am de unde alege' aceste motorizari din segmentul acesta eventual cu 0-100 in 6.5 s .
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru