Drivetest Suzuki Vitara

1.6 Benzina (VVT) 120CP 4x4 Man5 Spirit
Suzuki Vitara zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 08.05.2015
Vintage

Hainele produse înainte de anul 1920 sunt considerate antice. Cele produse după 1920 până în urmă cu 20 de ani sunt considerate vintage. Asta le face să revină puternic în actualitate și să atragă un public feminin impresionant.

Așadar, moda revine. Moda SUV-urilor revine și ea. Doar că, asemeni hainelor vintage, mărimea M de acum 20 de ani va corespunde actualului XS. Prin urmare, SUV-urile revin, însă cu dimensiuni regândite.

Iar noua generație Vitara oferă definiţia cuvântului ”vintage” în industria auto pentru că reînvie un nume folosit acum mai bine de un deceniu, care se potrivea unei alte mărimi, unui alt segment. 

Suzuki Vitara
1.6 Benzina (VVT) 120CP 4x4 Man5 Spirit

  • Pret de pornire 14.100 €
  • Pret model testat 19.400 €
  • Taxa auto 0 €

Motor / Transmisie

Și pentru ca testul nostru să păstreze un iz vintage complet, sub capotă ne-am ales cu versiunea pe benzină a crossover-ului, un motor clasic, aspirat, cum rar mai găsești într-o piață dominată de curentul downsizing-ului.

Propulsorul pe benzină, cu o capacitate de 1.6 litri, similară cu cea a dieselului, oferă 120 de cai putere, o propunere de asemenea identică cu cea a dieselului.

Din păcate, cuplul motor rămâne cel specific unui propulsor aspirat. Avem doar 154 de Nm, regăsiți destul de târziu, adică pe la 4400 de rotații. În traficul urban și alte situații banale nu le veți simți lipsa așa mult, însă vor fi și multe situații în care cel de la volan își va dori ca Vitara să fie ceva mai vioi la urcarea unui deal sau în depășirea unui camion. Motorul își pierde din suflu atunci când numărul pasagerilor crește sau când viteza de rulare este una mare.

Cei patru cilindri, extrem de bine antifonați, sunt asociați unei transmisii manuale cu cinci rapoarte. Cursa timoneriei este decentă, iar precizia se înscrie în același registru.

Mărturisesc că mi-aș fi dorit și o a șase treaptă de viteză pentru ca cei 130 de km/h atinși pe autostradă să nu vină alături de cele 3500 de rotații indicate de turometru.

Consum

Chiar dacă vorbim despre un motor vintage, sub capota noului Vitara s-au strecurat și elemente de modernitate, cum ar fi sistemul start-stop. Acesta oprește motorul la semafor pentru a economisi combustibil. Tehnologia se împacă foarte bine cu motorul, întrucât repornirea se face destul de discret, fără vibrații.

Sistemul start-stop ajută la obținerea unui consum urban de aproximativ 8 litri/100 de kilometri, bineînțeles fără exagerări. În afara orașului, un drum de peste 600 de kilometri de la București la Sibiu și înapoi a adus un consum mediu de 5.3 litri/100 de kilometri.

În fișa oficială, noul Suzuki Vitara promite o medie de 5.6 litri/100 de kilometri, similară cu cea a rivalului Juke, chiar dacă acesta vine cu un motor turbo de 1.2 litri. Vitara consumă mult mai puțin decât Opel Mokka, Peugeot 2008 și proaspăt lansatul Mazda CX-5.

Performanţe

În materie de performanțe, fanii benzinei nu ar trebui să se aștepte la acte de bravură din partea noului Vitara. Micul SUV are nevoie de aproape 12 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h. Doar Opel Mokka este mai lent, având în vedere problemele constructorului german cu masa ridicată a modelelor sale.

Și la capitolul viteză maxim, Suzuki Vitara și cei 180 de km/h pe care îi promite sunt suficienți pentru a depăși Mokka și chiar pionierul segmentului, Juke.

Interior

Interiorul noului Vitara păstrează linii simpliste, axându-se mai mult pe practicalitate. Designul caută să fie pe gustul maselor, însă materialele mai au ceva de recuperat pentru a fi pe placul tuturor.

Spun asta pentru că plasticul este destul de tare și neprietenos, indiferent că mă refer la fețele ușilor sau la planșa de bord. Dacă e să privim partea bună a lucrurilor, el va fi la fel de robust și peste câțiva ani. Atmosfera este înviorată de inserții din plastic lucios, care poate fi comandat în aceeași culoare cu cea a caroseriei.

După cum spuneam, interiorul este axat pe practicalitate, ergonomia fiind un avantaj în fața unor modele actuale care complică existența celor de la volan. Climatizarea, precum și comenzile de pe volan presupun butoane cu care te vei obișnui repede.

Spațiile de depozitare sunt generoase și permit stocarea unor sticle de aproape doi litri chiar și în buzunarele portierelor. Spațiul pentru telefonul mobil, amplasat la baza planșei de bord, este foarte bine gândit, însă ar avea nevoie de o suprafață cauciucată aderentă.

Spațiul interior este suficient. specific unui model din clasa mică. SUV-ul japonezilor pare că este chiar mai spațios decât Juke pe locurile din spate, unde pot călători doi adulți, cu spațiu decent la nivelul picioarelor și suficient la nivelul capului.

Destul de încăpător și portbagajul (375 de litri), care pierde prima poziție ca volum în segment la mustață în favoarea celui de pe Renault Captur (377 de litri). Un element ce merită adus în discuție este podeaua dublă a portbagajului, care permite o compartimentare mai bună a ceea ce aveți de cărat.

Preţ de achiziţie

Noul Suzuki Vitara are un preţ de pornire de 14.100 de euro cu tot cu TVA, destul de accesibil în comparaţie cu rivalii săi din segment, însă noi ne vom ocupa de modelul testat, pe care îl vom compara cu versiunile similare ale rivalilor. În mâinile noastre a încăput motorizarea entry-level de 1.6 litri benzină, însă am avut parte şi de 4x4 şi de penultimul nivel de echipare, denumit Spirit, ceea ce a făcut ca preţul său să urce la 19.400 de euro.

În cazul lui Mazda CX-3, deşi nu putem vorbi despre tracţiune integrală pe versiunea 2.0 SkyActiv-G de 120 de cai, socotelile depăşesc oricum valoarea lui Vitara cu aproape 1000 de euro.

În cazul lui Nissan Juke, echipat cu un motor de 1.2 litri benzină, socotelile pentru nivelul de echipare intermediar se apropie la doar câteva sute de euro de Vitara. Bineînţeles, fără tracţiune integrală.

Aceeaşi situaţie şi pentru Opel Mokka, micul crossover german având aproape acelaşi preţ cu cel al lui Vitara, în versiunea 1.6 benzină, nivel de echipare Drive. Lipseşte însă şi aici tracţiunea integrală.

Peugeot 2008 este mai ieftin cu 1000 de euro, alături de motorizarea 1.6 benzină şi nivelul de echipare Active, însă nici el nu beneficiază de tracţiune integrală.

Siguranţă

Suzuki Vitara a trecut prin Furcile Caudine ale organizației EuroNCAP și a reușit să nu iasă cu orgoliul șifonat, în ciuda reglementărilor extrem de stricte, introduse anul acesta. Vitara a fot răsplătit cu cinci stele EuroNCAP. Detalii aici.

Dacă ne uităm peste dotările lui Vitara, lista de elemente de siguranță sună foarte bine raportate la segmentul SUV-urilor mici. De exemplu, Vitara vine în standard cu nu mai puțin de șapte airbag-uri, implicit unul pentru genunchii șoferului, iar începând cu al doilea nivel de echipare are un sistem de frânare automată bazat pe un radar ascuns excelent în sigla Suzuki aflată pe grilă.

Tot de la al doilea nivel de echipare regăsim pe mașină luminile de zi cu LED și cruise controlul adaptiv.

Ţinută de drum

Vitara a fost gândit ca un crossover urban, care va încerca să atragă în mrejele sale un public feminin numeros. Pentru asta, modelul japonez s-a ales cu un șasiu care a fost calibrat pentru confort. Suspensia este destul de relaxată și absoarbe foarte bine denivelările suprafeței de rulare. Nu se transmit foarte multe în interior, ceea ce înseamnă că un drum lung nu este neapărat sinonim cu oboseala.

Este totodată de la sine înțeles că pe segmente de drum virajat lucrurile sunt cam prea relaxate, iar ruliu își face simțită prezența, uneori chiar deranjant. Nici direcția nu este pregătită să îți ofere un răspuns prompt la ceea ce se întâmplă cu suprafața de rulare, fiind extrem de asistată.

Să nu uităm însă că Vitara se închipuie mai mult în peisajul uurban, ceea ce înseamnă că direcția ar putea fi apreciată de clienții care petrec mai mult timp aici decât pe șosele de munte.

Și pentru că tot a venit vorba despre șosele de munte, trebuie să ne referim și la capacitățile off-road ale micului SUV. Sunt probabil mulți care își închipuie că Vitara a păstrat genele modelului legendar, care se descurca bine în off-road. Sau că măcar încearcă să împace și capra și varza, așa cum o face Jimny.

Ei bine, Vitara promite să se descurce pe trasee cu dificultate minimă, fără a exagera însă cu adâncimea șleaurilor. Garda la sol de 18.5 cm permite abordarea unor trasee neasfaltate, dar limitează actele de bravură. La fel și unghiul de atac de 18.2 grade.

Pentru situații diverse, dictate de vreme, de calitatea drumului sau de curajul celui de la volan, Suzuki a echipat Vitara cu celebrul sistem AllGrip. Pentru a putea fi înțeles mai bine, sistemul pune la dispoziția celui de la volan patru moduri de rulare. Dacă Auto, Sport și Snow fac exact ce le spune numele, modul Lock blochează diferențialele și trimite cuplul roților cu aderență indiferent de situație.

Vizibilitate

Cu excepția lunetei, care ar fi putut fi ceva mai mare, Vitara nu oferă în niciun moment probleme de vizibiltate, iar oglinzile sunt îndeajuns de generoase pentru a ajuta orice șofer să se orienteze, de la cei experimentați la cei care abia au ieșit pe băncile școlii.

Poziția la volan este ușor mai înaltă decât la o compactă, ceea ce plusează la capitolul vizibilitate.

Tehnologie

La capitolul tehnologie o să trec tangențial pe lângă computerul de bord, ale cărei informații cuprinzătoare sunt trecute în revistă destul de dificil în timpul mersului, și mă voi opri asupra sistemului multimedia.

Chiar dacă aș putea părea prea curajos în afirmația mea, trebuie să spun că este printre cele ma intuitive, utile și plăcute sisteme multimedia pe care le-am găsit în prezent pe piață. Ecranul tacti de 8 inch este extrem de generos, culorile sunt vii, iar navigația 3D se ridică la nivelul celei de la Mazda și chiar a celei de la Audi prin reprezentarea grafică. Și informațiile oferite de aceasta sunt împachetate frumos și extrem de bine livrate.

Sistemul audio vine cu suficiente conexiuni pentru medii de stocare externe, iar legătura Bluetooth cu telefonul se face destul de simplu. Navigarea prin meniul sistemului multimedia este extrem de intuitiv și, extrem de important de reținut, butoanele tactile funcționează exemplar. Mă refer aici la cele de volum sau de revenire la meniul de bază.

Tot de sistemul multimedia se leagă și camera pentru marșarier, proiectată cu o imagine clară și foarte vie pe același ecran de 8 inch.

Design

În acest segment rețeta pare a fi simplă: cu cât mai diferit, cu atât mai bine. O rețetă pe care a inaugurat-o Juke și pe care încep să meargă tot mai multe propuneri lansate recent.

Vitara se vrea o mașină diferită, o mașină capabilă să atragă prin spiritul său distinct. E drept că acesta este combinat cu câteva muchii drepte care nu fac din caroseria crossover-lui japonez tocmai o mașină cu forme fluide. Având însă în vedere că trendul recent este acela al liniilor angulare, ascuțite, tăioase, Vitara ar putea să dețină deja un atu important în fața unor rivali cu renume.

Pe lângă toate aceste observații estetice extrem de subiective, care își vor găsi tot felul de controverse din partea celor care citesc acest test, Vitara este un crossover plăcut, cu elemente contemporane cum sunt luminile LED diurne, stopurile cu LED, culorile extrem de vesele și jantele cu design atrăgător. O rețetă care va seduce ușor.

Nu ne-a placut

  • Cuplul motor
  • Ruliul
  • Plasticul tare din interior
Date tehnice - Suzuki Vitara 1.6 Benzina (VVT) 120CP 4x4 Man5 Spirit
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1586
Lungime mm
4175
Putere maxima CP (rpm)
120 (6000)
Latime mm
1775
Cuplu maxim Nm (rpm)
154 (4400)
Inaltime mm
1610
Viteza maxima km/h
180
Greutate kg
1160
Acceleratie 0-100 km/h s
12.0
Ampatament mm
2500
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
47
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
375
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Suzuki Vitara

Ultimele teste

Comentarii (29)

  • razorsbk
    Se poate remedia cumva la site aspectul urmator: Am trimis linkul cu acest review cuiva care l-a deschis pe mobil dar l-a redirectionat catre homepage. Am incercat si eu si acelasi lucru se intampla, nu ai cum sa ajungi la articolul pe care il primesti decat cautand in home.
    7 0
  • mircea
    @razorsbk
    Versiunea de mobil e în lucru, se vor rezolva toate acste aspecte. Mulţumim pentru sesizare.
    4 0
  • @automarket:
    - cel putin pana la aparitia Duster-ului cu 1.2TCe Euro6 si 4x4, poate n-ar fi rau sa punctati si pretul la "Ne-a placut" - la cate ofera, nu prea are rival;
    - referitor la cuplul motor, cam greu de obtinut ceva mai bun pentru acest tip de motor (benzina aspirat 1,600cm3).

    My two cents...
    24 4
  • Parerea mea e ca ii cam sufla in ceafa lui Duster dupa cum zicea si mircea380 , mi se pare un crossover reusit si se vede ca cei de la suzuki au mai umblat si la motoare pentru a le face mai economice.
    22 3
  • daca pui la socoteala aspectul exterior mai placut, interiorul mai de calitate, cele 5 stele euro-ncap precum si un motor cumva mai nou, realizezi ca diferenta de 2000 eur fata de un duster 1.6mpi full, 4x4 e justificata.
    34 3
  • De acord cu tine mog la plusurile Suzuki-ului fata de Duster insa diferenta nu e de 2000 de euro ci de peste 4000...Duster-ul de care zici tu in echiparea Laureate e 15.100 de euro adica ~30% mai ieftin. Nici nu avea cum sa fie diferenta intre un low-cost si un model de volum de doar 15% cum ziceai tu...
    7 9
  • Duster 4x4 1.2 TCe EURO 6 se poate comanda si costa 16600 Euro pret de lista . Are un doscount de 400 euro cumulabil cu programul rabla in valoare de 1450 euro . Motorul 1.6 nu face o pereche prea buna cu aceasta masina .
    9 9
  • Duster la 125 CP vine macar in 6 trepte...
    9 10
  • La diferența de prețuri dintre Duster și Vitara mai treceți și costurile revizilor cel puțin pe 5 ani la Suzuki.
    10 7
  • @wst 6 vtrepte manuale sunt praf in ochi in ceea ce priveste diferentele de consum fata de o manuala in 5 trepte etajata bine. De la 6 viteze in sus e ideala o automata cu dublu ambreiaj...
    11 6
  • Motorizarea 1.6 benzina 120 CP este folosita de ceva vreme pe modele Suzuki si s-a dovedit de incredere.

    Atat ADAC cat si DEKRA Germania considera acest motor printre cele mai fiabile din lume.

    Motorul are distributie pe lant, este modelul M16A si se gaseste pe Suzuki SX4 facelift 2010 (norma de poluare euro 5), cat si pe S-Cross si Vitara, fiind actualizat pentru norma de poluare euro 6.

    In configuratia de baza Vitara are destule dotari si un pret competitiv pentru clasa din care face parte.
    20 3
  • kim_vl
    Motorul pe benzina are distributie pe lant, cel diesel are curea.
    Din iunie 2015 o sa apara si o cutie automata cu 6 trepte (nu cred ca e cu dublu ambreiaj), doar pe motorul pe benzina, atat 4x2 cat si 4x4.
    8 4
  • kim_vl
    Am citit si vizionat mai multe review-uri si drive teste romanesti si straine cu versiunea diesel (inclusiv pe S-Cross) si, din pacate, motorul respectiv e f.f. zgomotos, suna efectiv ca un tractor. Acest fapt, impreuna cu transmisia pe curea si lipsa unei transmisii automate pe diesel m-au facut sa renunt la acesta si sa ma orientez spre benzina cu tot cu cuplul cam mic al acesteia. Am vazut masinuta pe viu (n-am apucat sa ma dau cu ea) si e super si are si un raport pret/dotari excelent (probabil pe primul loc).
    12 3
  • Cu noile norme de siguranta, Duster are noroc daca ia 3 stele, avand in vedere ca 3 o scos dupa vechile norme. O fi Vitara mai scump, dar are 5 stele in prezent. Eu zic ca merita sa platesti mai mult avand in vedere ca asta-i genul de masina in care transporti familia. Imi place si ca folosesc un motor aspirat natural si nu unul turbo, i-ar rezultatele se vad la consum si fiabilitate.
    22 13
  • tocmai am facut (din nou) un test de consum pe 120km. 2 adulti, viteza medie 60km/h, consum 3,6%, 125CP cu 170Nm, motor de 1L, evident benzina (si turbo)

    Comparandu-l, motorul lui Vitara se prezinta foarte bine dar NU MAI bine. Designul exterior, in schimb, ma lasa complet rece
    8 16
  • kim_vl
    Daca pui pe un Duster tot ce are Vitara oare la ce pret ar ajunge ?
    13 7
  • Buna afacere cu SUV-ul asta.
    Daca-l comparam cu un Golf de exp., are toate dimensiunile(in afara de inaltime si garda la sol) mai mici...inclusiv portbagajul. Spatiu interior si confortul e cu cel putin doua clase sub. La fel si performantele, mult inferioare.
    Doar pretul e la fel...
    Vechiul Vitara avea un scop, noul Vitara are doar numele si speculeaza o moda din care se fac bani buni...
    9 29
  • kim_vl
    @rov
    Ia pune tu pe un Golf tot ce ai pe Vitara si vezi ce-ti iese. Nu uita si de tractiunea 4x4.
    19 7
  • Dacia si Mazda vor avea viata grea de acum incolo.
    1. Motorul asta pe benzina consuma mai putin decat motorizarile diesel de la Mazda (e adevarat la cilindree mare de 2200 cc si puteri mai mari). Ca sa nu mai vorbim de pret- cu vreo 10.000 euro mai putin.
    2.Pretul e foarte apropiat de Duster, interiorul de o calitatea mai buna, configurabila la un nivel superior Daciei.
    Hmmm...vin vremuri interesante! PS Am vazut astazi una pe DN1 (masina de reprezentanta) si din viteza masinii pot spune ca mi-a placut ce am vazut.
    13 1
  • hai ma...
    Daca ar fi sa ne lasam aburiti de ce zic unii pe aici, vest europenii ar trebui sa nu mai cumpere Duster si sa se lase prinsi in mirajul lasat de "fenomenalul" chilipir numit Vitara. Revenid cu picioarele pe pamant...plastic vorbind...
    Daca o sa vanda 20 de masini sa fie norocosi...problema e ca are competitie mare: nissan juke,mini countryman, fiat 500x, renault captur, peugeot 2008, mazda cx-3 etc.VITARA are interior ieftin, directie extrem de artificiala, motoare agricole, transmisie datata, tinuta de drum proasta, retea service slaba, personalitate? care personalitate? nici n-ai posibilitati de personalizare.
    9 20
  • kim_vl
    @hai ma
    Fiecare marfa isi are clientul ei. Uite, eu o sa fiu printre cei 20 sau poate al 21-lea (benzina, cutie automata).
    Vorbind din punctul meu de vedere (si pt. mine), din ce ai enumerat tu acolo: Duster e prea auster, juke cam scump si mai slab la dotari, mini e in alta liga...de preturi, fiat 500x vad ca nu apare in oferta in Ro dar nu cred sa fie mai ieftin, captur am si e ok, mai ales cutia EDC dar nu are 4x4 si alte cateva dotari, peugeot nu cunosc dar nu mi-au placut niciodata, mazda cx-3 e superba dar scumpa si parca mi-ar fi mila s-o bag pe drumuri mai proaste. Vitara a gasit o nisa in segment; din punct de vedere al raportului pret/dotari ea nu prea se suprapune peste altceva. Eu o iau ca a 2-a, chiar a 3-a masina pt. naveta zilnica la serviciu si pt. iesiri pe coclauri in weekend (offroad usor). Imi plac confortul si gadgeturile si nu fac offroad greu. Desi caracteristicile motoarelor de pe Vitara nu te dau pe spate pt. ce-mi trebuie mie e suficient. Pt. concedii am altceva.
    17 4
  • Azazel
    Masina asta nu se va vinde bine in Romania din simplul motiv ca romanul se pricepe de minune la masini. Astfel ca este posibil nici sa nu calce intr-un showroom Suzuki atunci cand isi va comanda un Duster. Ca Vitara nu ii e asa cunoscuta (poate chiar deloc), Dusterul arata mai masiv, impunator si "este" mai robust, il cumpara aia din Vest (nu conteaza ca il cumpara pentru ca isi permit mult mai usor)... si la 15000 de euro poti avea navigatie, frate!
    PS: comparatiile cu Juke sau Mazda nu isi au rostul. Masina asta nu a fost gandita ca un concurent pentru ele. Imi place de Suzuki ca, raportat la banii destul de putini pe care ii dai comparativ cu ce este la altii, primesti o masina buna, cu fiabilitate (foarte) buna si destul de bine dotata.
    21 1
  • - vitara primul nivel de echipare 4x4,15800 euro, echiparea este decenta, al doilea nivel la 17300 are cam tot ce ai nevoie, deci ca preturi este langa dacia, acum depinde ce-ti doresti de la masina, daca o vrei capabila off road si caruta in rest, dacia este o oferta imbatabila.
    - motorul pe benzina n-are cuplu, n-ar fi o problema pe sosea, unde poti retrograda doua trepte, acest motor fiind f. elastic, dar off road la rampe mai acute e greu, ar fi fost necesar un reductor, in schimb motorul asta n-are moarte.
    -sa-ti iei un suv fara 4x4 este aiurea, adica te dai pe coclauri dar te impotmolesti in prima baltoaca sau groapa de nisip, se justifica doar daca o iei pt. d-na din dotare ca sa vada lumea de sus si sa nu rupa masina cand urca o bordura
    - ca vanzari au inceput bine, daca comanzi acum vitara, comenzile se onoreaza undeva in septembrie
    - preturi oneste, echipare decenta, economica, fiabila, destul de comfortabila la drum lung, suficient de compacta pt. orase, o poti scoate pe coclauri cand simti nevoia de o evadare
    - daca nu te dau banii afara si vrei o masina noua buna la toate, atunci cred ca vitara este cea mai viabila optiune (imi pare rau ca mi-am
    25 3
  • TC1900
    o masina f reusita
    11 6
  • Ce am inteles eu: o masina f. sigura, un consum care trimite la colt toata gama Renault/Dacia ( ca de, la ea ne raportam, nu?), portbagaj la -2 litri fata de lider insa acest lucru bineinleles ca trebuia depunctat de dvs!!! dar in schimb nu va place plasticul interiorului( nu stiu daca se si gusta...) are ruliu si...n-are cuplu. Cuplu nu poate avea mai decent insa , probabil, ca era nevoie de motive pt. depunctare...ca de obicei. Pe scurt , o depunctare tendentioasa la anumite capitole, sa nu cumva sa iasa in evidenta ca este cu 5 clase peste Captur. ...Nu mai retin, cat consuma motorul 1.6 benzina pe Duster???? Parca nu 5,3 ,,la drum''...iar in varianta 4x4, nu mai intreb. Bravo Suzuki!!!! Noroc cu drive-testul dvs, in care comparati pretul unei variante 4x4 cu toate celelalte marci, care nu ofera aceasta ractiune....ar fi fost jenanta diferenta de bani, fata de Suzuki 4x2!
    24 6
  • Salut Vintage.A considera batranesti niste principii fizice care spun clar ca motorul in 4 timpi Otto nu merge fara echilibrare in 3 cil.si ca turbo e bun
    zi de zi e aiurea.Dar cu electronica actuala si cu nevoia de innoire a facelifturilor totul e posibil.
    1 1
  • Sincer, mi se pare OK dar nu stiu de ce naiba n-au pus un CD-player pe bord, nu cred ca mai exista o asa prostie....
    3 5
  • Referitor la plastice.
    1. Aspect vizual - OK in comparatie cu altele.
    2. Miros - OK in comparatie cu altele.
    3. Tactil - nu cred ca exista cineva sa stea toata ziua cu mainile pe ele.
    9 1
  • Ca un minus este linia audio. Nu ma refer la "high fidelity" insa playerul MP3 cu difuzoarele de pe Vitara nu cred ca este cea mai buna solutie.
    Majoritatea producatorilor au inceput sa renunte la CD-player. Pacat!
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru