Ecclestone exclude revenirea Michelin în Formula 1

de Daniel Popescu
Joi, 14.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bernie Ecclestone susţine că revenirea Michelin în Formula 1 ca furnizor de pneuri ar avea efecte negative din cauza faptului că ar elimina spectacolul şi ar conduce la apariţia cauciucurilor cu jante de 18 inch.

Esential 2017 este sezonul pentru care Formula 1 are nevoie de un nou furnizor de motoare
Michelin a confirmat în această săptămână că este interesată să revină în Formula 1 ca furnizor de pneuri în sezonul 2017, însă prima reacţie a lui Bernie Ecclestone despre acest subiect este negativă.

Britanicul în vârstă de 84 de ani susţine că producătorul francez ar realiza pneuri prea durabile care ar elimina practic varietatea strategiilor.

"Tot ce ar face Michelin ar fi un pneu foarte dur pe care îl poţi pune în ianuarie şi îl poţi da jos în decembrie pentru că nu vor să fie într-o poziţie în care să fie criticaţi. Ar deveni 100% sigur că, dacă acum există un semn de întrebare în privinţa şanselor la victorie ale celor de la Mercedes, acestea ar fi eliminate. Ar fi tot ce nu vrem să fie şi ar fi împotriva a tot ceea ce Pirelli a avut curajul să facă pentru a oferi curse bune", a declarat el.

În plus, Michelin susţine că este interesată de Formula 1 doar dacă poate oferi pneuri cu jante de 18 inch, însă Ecclestone a exclus varianta ca acestea să fie introduse în Formula 1 din cauza aspectului inestetic.

"Nu-mi plac, arată oribil.

Vrem ca monoposturile să fie agresive, să arate ca maşini de curse.  Cei de la Pirelli vor face tot ce le cerem şi ar face inclusiv pneuri cu jante de 18 inch. Dar ar însemna să schimbăm lucruri care nu trebuie schimbate. Nu avem nevoie de schimbări pentru că actualele pneuri funcţionează foarte bine", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (10)

  • Punem mana de la mana toti iubitori de F1 pentru un lunetist sa ne scape de debilu asta?
    33 1
  • Nu inainte de a ne asigura ca dupa un "basescu" nu urmeaza un "johanis"!
    De ani buni visez la o F1-no limit, singurele reguli fiind acelea de a pastra aspectul/imaginea monopostului F1 si siguranta pilotului, in rest putand sa aiba si sa faca orice. Asa am simti ca suntem in mileniul3 si ca tehnologia avanseaza pe zi ce trece si la pas grabit.
    14 7
  • Deci asta chia o luat-o pe dincolo.... ce arata agresiv la o roata cu un talon urias? Pana mea, doar chinezariile de doi lei si masinile de F1 mai au jante pe 13.... in rest majoritatea incep pe la 15 inch..... Inclin sa cred ca traieste intr-un univers paralel cu realitatea, un univers doar al lui pe care nici chiar el nu il intelege! Oare chiar nu se gandeste nimeni ca ii timpul si momentul sa il ia de o aripa si sa il duca la un ospiciu de babalaci dementi! Auzi la agresiv..... si Loganul are jenti pe 15.....
    18 1
  • @FanF1 In primul rand Ecclestone are, cu toate defectele lui, meritul de a face F1 cea mai populara competitie cu motor din lume pt ca initial F1 era o competitie preponderent europeana. De ex, de ce nu este WRC, sau Campionatul de anduranta sau NASCAR cel mai popular?
    In al doilea rand o F1 no limit cu f putine reguli ar omori spectacolul si mai mult, Mercedes de ex si-ar mari si mai mult avantajul tinand cont de resursele uriase, si in plus s-ar creea o prapastie intre echipele de uzina si cele de client.
    8 11
  • are dreptate si nu are dreptate

    Michelin ar avea de satisfacut anumite cerinte tehnice, altfel FIA nu ar semna cu ei contractul

    faptul sa fii unicul furnizor de pneuri in F1 inseamna un instrument foarte bun de marketing ... acesta este cauza ca Michelin vrea inapoi ...

    ca is de 18 sau de 15 ... ramane un paragraf in contract

    sa nu uitam un lucru,
    cu toate ca a facut foarte multe pentru F1, a facut si multe lucruri impotriva F1 (neintentionat probabil ca nu-i convine sa scada popularitatea sportului)

    si sa nu uitam un lucru foarte important ... are 84 de ani,
    Nobody lives forever!
    11 0
  • @FanF1
    cu "no-limit" am ajunge in situatia de a nu putea fi pilotate masinile. Si asa e dificil din cauza g-urilor. Nu se pupa asta cu siguranta pilotului
    1 4
  • @soxy,

    Michelin nu a precizat in comunicatul de presa ca vrea monopol in F1. A zis ca se gandeste la reintrarea in Marele Circ ca furnizor de pneuri.
    Asta inseamna ca e de acord sa intre ca si competitor al lui Pipirelli.

    Insa, dupa toata faza asta cu sustinutul Pipirelli, imi dau seamna ca Ecclestone trage foloase si dupa urma lor. Altfel nu imi explic cum dai in cap la tot ceea ce e nou si ar spori competivitatea in Formula 1.
    7 1
  • Acum stim si motivul pentru care Ecclestone insista ca Michelin nu revine in F1; Pipirelli a dat anunt pe Twitter ca li s-a cerut sa se gandeasca la o solutie de pneuri mai late... cam la fel de late ca cele de acum 20 de ani.
    2 0
  • @lol, cu no-limit am ajunge in situatia de a nu putea fi pilotate de niste "piloti-de-tzatza" ce asteapta minunatii de la monopost sau viseaza la ghinionul adversarului, ci de niste piloti care muncesc de-a dreptul cu mintea si cu trupul. Un exemplu de astfel de scena ar fi cursa pe care Alonso a reusit s-o termine in ciuda deshidratarii datorata defectiunii sistemului de hidratare din cockpit. Aia da munca, ala da pilot!
    1 0
  • nepriceputeanu
    Evident cei de la Michelin trebuie sa fie in prima linie. Au mai avut o stire si anul trecut. De accord ca hodorogul profita de faptul ca nu exista concurenta, la cauciucuri. Ca sa vedeti ca s-a senilizat : argumentul sau cu strategii diferite pica daca ar exista 2,3,4 producatori de gume, care ar prduce tactici diferite, deci banul lui mosu e cel ce primeaza...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru