Feedback

Echilibru pe circuitul de la Monza: Leclerc și Hamilton, despărțiți de numai 0.068 secunde în antrenamente

Publicat Vineri, 06.09.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 8
Echilibru pe circuitul de la Monza: Leclerc și Hamilton, despărțiți de numai 0.068 secunde în antrenamente - Poza 1
Echilibru pe circuitul de la Monza: Leclerc și Hamilton, despărțiți de numai 0.068 secunde în antrenamente - Poza 2
Echilibru pe circuitul de la Monza: Leclerc și Hamilton, despărțiți de numai 0.068 secunde în antrenamente - Poza 3
Charles Leclerc a fost cel mai rapid în antrenamentele de vineri de Formula 1 din cadrul Marelui Premiu al Italiei, însă lupta dintre Ferrari și Mercedes se anunță echilibrată după ce Lewis Hamilton a fost cu numai 0.068 secunde mai lent.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marele Premiu al Italiei de la sfârșitul acestei săptămâni se anunță unul echilibrat între Ferrari și Mercedes, în timp ce Red Bull va fi dezavantajată de configurația circuitului și de o penalizare suferită de Max Verstappen.

Prima sesiune de antrenamente a fost mai puțin reprezentativă pentru performanțele reale ale echipelor, în condițiile în care s-a desfășurat în mare parte pe ploaie și a fost întreruptă de trei ori prin steaguri roșii.

Piloții au început sesiunea cu cauciucuri intermediare, iar circuitul s-a uscat suficient pentru pneurile slick abia spre final. Charles leclerc a fost pilotul care a profitat cel mai mult de oportunitatea creată și a stabilit cel mai bun timp al sesiunii după ce a fost cronometrat cu 1:27.905.

Pe următoarele două poziții s-au clasat cei doi piloți ai echipei McLaren, Carlos Sainz și Lando Norris. Lewis Hamilton a utilizat de asemenea slick-uri în finalul sesiunii, însă a deparat în primul viraj și a încheiat sesiunea pe locul patru, în fața lui Alexander Albon (Red Bull) și Daniil Kvyat (Toro Rosso). Max Verstappen a ocupat locul 7 pentru Red Bull și a fost urmat de Sebastian Vettel (Ferrari). Î

n a doua sesiune, Leclerc și-a păstrat poziția de lider, însă de data aceasta a stabilit un timp reprezentativ de 1:20.978. Totuși, Hamilton a fost foarte aproape de performanța rivalului său de la Ferrari, întrucât pilotul Mercedes a fost mai lent cu numai 0.068 secunde.

Vettel a fost învins încă o dată de coechipierul său și a încheiat sesiunea pe locul trei, în fața lui Valtteri Bottas și a celor doi piloți de la Red Bull, Verstappen și Pierre Gasly.

Calificările pentru Marele Premiu al Italiei vor avea loc sâmbătă la ora 16:00, în timp ce cursa este programată duminica la ora 16:10.

Verstappen, Norris și Gasly vor fi retrogradați în spatele grilei de start pentru cursa de duminică, întrucât fiecare dintre ei va utiliza un motor nou cu care depășesc numărul de unități alocate prin regulament.

Italia - Rezultate Antrenamente 1:

Italia - Rezultate Antrenamente 2: 


Comentarii (8)

  • Maine pare a fi uscat, dar duminica dimineta ploua....daca se usuca pana la ora cursei, in mod normal Ferrari va castiga fara probleme.
    5 5
  • N-as baga mana in foc, Mercedes doar ce a pus upgrade-ul la motor, uite pe uscat doar 0.68 diferenta, o mica greseala si aia e.
    4 1
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Costel
    nu ii deloc momentul oportun ci certamente inutil sa cautam vulnerabilitati si sa scotocim dupa presupuse incertitudini acolo unde chiar lipsesc cu desavarsire in cadrul scuderiei , atat sf90 dar mai ales sebastian / charles or depasit demult statutul de piloti meteo sensibili iar carentele recente ale pilotajului in conditii meteo vitrege ale contracandidatului afro la hockenheim si soldate cu o clasare caraghioasa a acestuia lasandu-mi impresia ca gp-ul italian 2019 reprezinta cu siguranta un autentic galop de sanatate pentru cei maranello si fanii sai deopotriva indiferent de starea vremii in acest week-end lombard iar rezultatele urmatoarelor doua zile de pe monza n-or sa faca altceva decat sa-mi confirme aceasta opinie
    2 2
  • Suporter
    Ce mizerii si cu retrogradarile astea! Regulament de rahat! Eu zic ca sa-i puna sa ia startul de la Bergamo! E langa Monza la vreo 60 km! Ce sa-i mai retrogradezi pe astia cu Honda sau cu Renault? Pot aduce si 10 specificatii ca tot nu se pot compara nici macar cu prima specificatie de la Mercedes sau Ferrari! Niste porcarii de motoare!
    7 1
  • THE SPINNING GERMAN
    fetal unde e?
    4 3
  • Nu castiga Ferrari nici pe uscat si nici atat pe ploaie. Il mananca Hamilton pe Leclerc cu tot cu fulgi.
    Leclerc trage tare si crede ca e pregatit pentru campionat doar pentru ca se califica in fata lui Vettel :)) Saracu Leclerc abia a castigat o amarata de cursa si acum se viseaza campion mondial..
    Din pacate nici in 2020 n-o sa aiba sanse, pentru ca Ferrari tot de partea lui Vettel va fi. Iar din 2021 orice e posibil. Depinde pe cine aduce Ferrari. Daca vin Hamilton sau Alonso e clar ca Leclerc va trebui sa mai astepte.
    Leclerc e un pilot bun. Si Massa era un pilot bun, dar nimic extraordinar. Cand masina nu merge, Leclerc se blocheaza pe locul 4-5 si nu arata absolut nimic. La fel ca Fetăl. Ferrari nu are pilot care sa creasca performanta masinii prin aportul personal. Ultimii piloti Ferrari care au facut asta au fost Schumacher si Alonso. A mai fost candva un Niki Lauda, sa-i fie tarana usoara.
    Kimi, Massa, Vettel, Leclerc sunt toti piloti care au nevoie de o masina perfecta superioara tuturor celorlalte din competitie. Altfel pe masini egale se pierd.
    5 10
  • @ferr1
    Sa nu uitam de Irvine care si-a aratat valoarea cand a stat Schumacher cu piciorul in ghips.
    3 0
  • Costel
    FP3
    sebastian vettel imperial , singurul care o reusit sa coboare sub 1:20.3

    hamilton in schimb , minor de-a dreptul fiindca clasarea sa chiar si sub ricciardo cu "temutul" monopost renault imi confirma ca singura disputa cu sorti de izbanda pentru lewis in acest week-end din perspectiva vitezei pure si a competitivitatii ii doar aceea cu gondolierii pe Canale Grande
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru