Hamilton a câștigat la Hungaroring și a devenit liderul clasamentului general. Rosberg și Ricciardo au completat podiumul

de Daniel Popescu
Duminica, 24.07.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a obținut a cincea victorie pe circuitul din Ungaria după ce l-a depășit la start pe Nico Rosberg, care s-a mulțumit cu locul doi în fața lui Daniel Ricciardo.

Marele Premiu al Ungariei a fost una dintre cele mai puțin spectaculoase curse de Formula 1 ale acestui sezon, cu excepția ultimelor tururi care au asigurat un duel palpitant pentru locul 5.

Lewis Hamilton a avut un start semnificativ mai bun decât coechipierul său și a reușit să-l depășească pe Rosberg la intrarea în primul viraj. Daniel Ricciardo s-a infiltrat pentru moment între cei doi și a lăsat senzația că poate deveni lider, însă Rosberg a reușit în cele din urmă să-l blocheze și să rămână în fața sa, pe locul doi, în timp ce Sebastian Vettel și-a păstrat locul 5.

Primul stint a fost lipsit de dueluri între primii clasați, iar Hamilton, Rosberg și Ricciardo și-au păstrat primele trei poziții la prima intrare la boxe. Toți piloții au optat pentru o stategie similară prin înlocuirea pneurilor supersoft cu soft, însă marele învins a fost Max Verstappen. Plecat de pe poziția a patra, pilotul Red Bull a pierdut două locuri la pitstop în favoarea celor doi piloți Ferrari, Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen. Finlandezul a ajuns astfel pe locul 5 după ce a luat startul de pe locul 14 cu pneuri soft, care i-au permis să rămână mai mult timp pe circuit și să progreseze treptat în pluton.

Urmareste Automarket
Chiar dacă diferențele dintre piloți au continuat să fie relativ mici, de numai 2-3 secunde, duelurile la vârf s-au lăsat așteptate, iar cea de-a doua serie de opriri la boxe nu a adus nici ea mai mult suspans, mai ales că toți piloții au optat din nou pentru cauciucuri soft.
Astfel, Hamilton și-a păstrat prima poziție în fața lui Rosberg, Ricciardo și Vettel, în timp ce Verstappen a urcat o poziție după ce Raikkonen a efectuat la rândul său a doua intrare la boxe cu 20 de tururi înainte de final, când a optat însă pentru pneuri supersoft.

Avantajul acestor cauciucuri i-au permis lui Raikkonen să-l ajungă rapid din urmă pe Verstappen. Pilotul Scuderiei a încercat să-l depășească, însă l-a lovit ușor cu partea stânga față aripii după ce olandezul a schimbat de două ori traiectoria. O bucată din aripă s-a desprins, însă Raikkonen nu a avut de suferit și l-a putut ataca în continuare pe rivalul său de la Red Bull. Totuși, în ciuda încercărilor sale repetate, el nu a reușit să treacă de pilotul olandez.

În absența oricăror evenimente, Hamilton a câștigat cu ușurință Marele Premiu al Ungariei și a obținut astfel a cincea victorie pe circuitul maghiar și prima pentru Mercedes după introducerea noilor motoare V6 de 1.6 litri în 2014. Rezultatul i-a permis să devină lider al clasamentului general pentru prima oară în acest sezon, cu un avans de 6 puncte în fața coechipierului său.

Podiumul a fost completat de Rosberg și Ricciardo, în timp ce Ferrari a fost nevoită să se mulțumească doar cu locurile 4 și 6 obținute de Vettel și Raikkonen. Verstappen a terminat pe locul 5, în timp ce Fernando Alonso poate fi considerat "cel mai bun din restul lumii".

Pilotul McLaren a plecat de pe locul 7 al grilei de start, l-a depășit pe Carlos Sainz (Toro Rosso), iar apoi a pierdut un loc în favoarea lui Raikkonen. La polul opus, coechipierul său Jenson Button s-a retras la boxe în turul 62 după ce a concurat pe tot parcursul cursei în spatele plutonului din cauza unei defecțiuni la presiunea hidraulică. Sainz și-a trecut în cont locul 8 în fața lui Valtteri Bottas (Williams), în timp ce ultimul punct a fost obținut de Nico Hulkenberg (Force India).

Clasament general: 

Comentarii (54)

  • Daca pana acum il apreciam pe Max, acum nu o mai fac, a schimbat de 2 ori directia in acel punct si apoi se maimutarea ca Raikkonnen depaseste mereu limitele circuitului, o facea in limitele regulamentului.
    Ce m-a deranjat si mai tare este ca Max nu a fost penalizat, nici macar nu au verificat nimic comisarii, ca sa nu mai zic de acel pit stop pentru Button, cei de la boxa doar l-au informat ca are problemele cu un cilindru, nu i-a spus ce sa fac si oricum nu avea cum sa procedeze, era treaba mecanica. Lui Robserg i-au comunicat exact cum sa procedeze cu cutia de viteze si a luat doar 10 secunde penalizare. Bataie de joc!
    62 6
  • razvan
    A fost MP maghiar.A castigat Ham.Bravo lui.Nu sunt fan.Nu sunt nici fan Rosberg.Se vede insa cu ochiul liber ca englezul este mai pilot.Asta e.Personal cred ca va fi iar campion mondial..Nu e asta o problema ptr. mine.Insa inaintea cursei mi s-a strans inima cand am vazut pilotii aliniati si ascultand spasiti porcaria de imn maghiar. O tara de nimic.Nu au nimic,nici munti,nici mare,nici paduri.Nu au gaze si nici petrol..Nu au aur sau alte bogatii.Noi le avem pe toate si totusi nu avem nimic..Ei au autostrazi si spitale si scoli. Noi la toate astea suntem praf.Cat vom mai sta asa?Chiar nu putem face nimic?Ei au si formula 1 de decenii iar noi nu contam nicaieri.Ce dracu se intampla cu noi?Cred ca solutia este totusi foarte simpla.Sa nu mai furam si fiecare sa ne facem datoria la munca in mod onest.Toti.Absolut toti de sus pana jos.Si sa ne disociem de tigani.Abia atunci vom merge inainte.Pana atunci....
    86 15
  • Numai eventualele probleme tehnice il vor impiedica pe Hamy sa castige un nou titlu de campion mondial..
    4 1
  • Inainte de fiecare cursa sper macar la un pic de spectacol. 90% raman dezamagit. Formula 1 nu mai e F1 de mult. Doar niste baieti care se invart timp de 1:30h, care sunt atenti la combustibil, pneuri, la track limit, nu care cumva sa intrebe ceva gresit in comunicatiile cu inginerii etc.

    Un sir lung de minute plictisitoare in care nu se intampla nimic. Poate mai avem noroc si mai iese unu in decor, mai face o pana evenimente de genul asta, ca depasiri nu prea se mai fac in F1. Overall cred ca 2017 e ultimul an in care mai am rabdare cu F1. Daca nici atunci nu se schimba nimic, Goodbye!!!
    41 4
  • Marele Circ a devenit CIRC MARE cu reguli si regulamente/ penalizarii numai de ei intelese si la cine vor ei - depasiri pe steag galben, pole pe steag galben - penalizare de blue flag numai pentru unii - penalizari la schimbare de directie numai la cine vor ei - incet incet abandonez si ma consolez cu Moto GP.
    13 1
  • @razvan
    ei n-au armata, deloc, noi tot mai avem cat de cat. Verifica daca nu crezi. Dar cred ca ar trebui sa depasim mentalitatea asta veche ce naste ura in loc de concurenta. Avem, noi si ei, avem un mare premiu aproape si posibilitatea de a calatori.
    14 13
  • din pacate pt ferrari, in cam singurul loc in care se poate depasi, pe linia dreapta si la finalul ei, ferrari era mai lenta cu drs cu tot
    ca Max a schimbat de doua ori si nu o fost penalizat ramane istorie

    cat despre mclaren problema ramane motorul, lucru probat aici unde motorul conteaza mai putin, de asta si williams au fost praf
    21 2
  • @razvan
    Nu au nimic. Au insa civilizatia, cea care iti lipseste tie.
    25 24
  • RedBull
    Bravo Max! Bravo Ricci! Eu n-am vazut doua miscari la el, am vazut insa vreo 3 la Raikkonen care si-au uzat aiurea pneurile mult mai proaspete in spatele uni viitor campion mondial. Fanii rosii pot sa se uite la alte sporturi, asta e, durerea e mare....dar Red Bull sunt peste ei din toate punctele de vedere. Si cand ma gandesc ca Newey "is back"....:)....Mai avem o jumatate de sezon, sper ca Red Bull sa le puna probleme din ce in ce mai mare celor de la Mercedes. Alonso cu un motor vechi termina pe 7. Din pacate Jenson.......
    11 37
  • Trebuie sa fii chior ca sa nu vezi ceva spectacol in cursa asta. Pe vremea cand Schumacher castiga 5 ani la rand ce spectacol aveai, cu 1-2 Ferrari si titluri luate la jumatatea sezonului! Sa nu mai vorbesc de ordinele de echipa din marea echipa Ferrari! Voi cati ani aveti de cand va uitati la F1? Nu va place, la revedere. Aveti fotbalul, unde se injura mai vartos.
    31 25
  • @RedBull
    nu te grabi, a fost cursa de aerodinamica, rbr au scos si ei mai mult capul. Urmeaza Spa, Monza ....
    20 4
  • @RedBull
    Cand 2 iti zic ca esti beat du-te de te culca, insemna ca esti beat si nu ai vazut bine.
    6 2
  • @redbull
    da, ai vazut 3 miscari la Raikkonen care incerca sa schimbe traiectoria dupa ce Max a schimbat de 2 ori! Aduna si vei vedea.
    15 3
  • F1_Fan
    Dupa calificarile de ieri mi-am dat seama ca Rosberg trebuie sa fie primul altfel n-are nici o sansa la victorie. Formula 1 nu mai are nimic din bataliile din trecut cand schimbai o strategie din mers, sau schimbai pneurile in alte tururi decat adversarii, ceilalti piloti. Aici se schimba la turul X, unii schimba un tur mai putin sau unul mai mult. Si nimic altceva, pentru ca ai combustibil fix. Ai mers un tur mai rapid decat trebuie s-a dus benzina, bye bye cursa. Nu-i rea idea dar parca nu-i Formula 1 ci altceva.

    Hamilton l-a depasit pe Rosberg, bye bye victorie pentru Rosberg. Pur si simplu si daca era mai rapid nu avea ce face, este absolut banal sa te aperi in F1, pentru ca trebuie sa ajungi la finalul cursei fara pana prostului. Plus cei care ataca sunt afectati de aerul cald care vine de la monopostul din fata, mai ales in cursele unde temperatura pistei este peste 40 grade.

    Mai simplu spus, vrei sa castigi trebuie sa fi primul, restul este irelevant, strategia nu conteaza, nu conteaza cum schimbi pneurile, sau cand, cam toata lumea face la fel si aia este. Greu sa recuperezi, greu sa castigi timp fata de cei din fata, nu mai exista stategii ca in trecut din cauza pneurilor care ofera performante similare.

    Bravo lui Hamilton, s-a prins de cum merge treaba, bravo lui Rosberg, poate se prinde de cum merge treaba si bravo lui Ricciardo... care citea ziarul, pe locul 3. Vettel n-avea nici o sansa sa-l depaseasca, aveau timp foarte similari pe tur, la fel si Raikkonen cu Verstappen. Totusi nu ma asteptam ca masinile Ferrari sa fie in primii zece, dupa FP de Vineri.

    Alonso de la McLaren pe nicaieri, de abia montasera un nou motor cu upgrade-uri cica, Sainz daca avea motor Ferrari 2016 il prindea sigur. Totusi, Toro Rosso a punctat cu ambele masini ci retineti ca nu au motor dezvoltat in 2016.

    Si acuma vine surpriza... cum sa-i dai un drive through lui Button pentru ca i-au zis inginerii ca nu-i merge ceva la motor??????? Nu era de ajuns ca a ajuns pe ultima pozitie? Haide 10s pentru ca i-au zis lui Rosberg cum sa repare o problema cu cutia de viteze inteleg, desi nu sunt de acord dar un drive through... pentru o informatie? Scuze dar aceste reglementari sunt retardate si sunt gandite de niste retardati mintali. Pur si simplu nu inteleg de ce se insista cu aceste aberatii de reglementari. De ce?????

    P.S. Ma asteptam ca Verstappen sa nu fie penalizat pentru ca penalizarea i-ar fi ajutat pe cei de la Ferrari sa recupereze cateva puncte. Si asta ceva nu este dorit. Pentru ca lumea sa vina la circuit trebuie ca Ferrari si Red Bull sa se bata intre ei, atata timp cat cei de la Mercedes sunt acolo in fata. Ca dovada ca cei de la Renault nu au mai primit aprobari pentru upgradeuri, si nu vor mai dezvolta aceasta varianta de motor.
    24 9
  • da, max a schimbat de doua ori, raik are voie sa schimbe cat vrea. raik a incercat sa-l pacaleasca acolo si l-a si pacalit dar max nu a acceptat asta si a mai scimbat o data, de asta s-au si acrosat, raik nu se astepta la asa figura. dar cum comisarii nu au reactionat in timpul cursei ramane asa
    31 2
  • Hakkinen
    @F1_fan
    Lui Alonso nu i-au pus un motor nou, este un motor vechi dar cu update-ul facut. Mai informeaza-te.
    13 3
  • bernie
    Stupid regulamentul actual, unde mai e frumusetea pilotajului defensiv care pe vremuri facea deliciul F1? Se misca de 2 ori si ii sar in cap mancatorii de seminte. Daca era bun il depasea, nu? Asa ca pe vremuri. Au fost unii care au pierdut titluri, sau dimpotriva, le-au castigat pentru ca n-au avut la indemana acest regulament. Sii ii mai comparam pe unii dinainte ca astia de-acum.
    8 12
  • mobius
    Raikonen a facut o cursa frumoasa, daca nu ma insel a recuperat cel mai mult in raport cu pozitia de plecare. Uni spun ca e varza, dar daca el e varza, atunci Vettel cum e? Intr-adevar nu prea au fost lucruri spectaculoase in cursa, insa eu ma bucur pentru performanta lui Alonso si mai ales pentru faptul ca McLaren da semne ca progreseaza.
    27 7
  • @fanf1
    Se mai gaseste tigla? :))
    1 8
  • anonim
    Mercedez ar trebui sa ia startul cu un tur in urma ca sa vedem spectacol
    23 4
  • @bernie
    tu ai dreptate pe undeva, dar kimi a incercat o fenta ce se folosea de regulamentul actual si ar fi tinut fenta in loc sa se acroseze daca si max respecta regulamentul actual, n-ai ce sa-i reprosezi lui kimi ca a incercat astfel.
    28 1
  • @MOBIUS
    raikkonen a fost pe strategia mai buna, pacat pt ferrari ca a plecat din spate
    17 2
  • O cursa care a fost animata foarte mult de duelul Verstappen - Raikkonen.

    Hamilton a avut start bun, Rosberg a fost prea preocupat de Hamilton si nu a ales trasa buna pentur a se apara de Ricciardo. Parerea mea este ca, daca incerca sa il inchida pe Hamilton nu pierdea nici locul 1 in primul viraj, si nici Ricciardo nu avea cum sa treaca prea usor de neamt. Oricum, restul cursei a parut regizata la Mercedes si am impresia ca au mers pe aceleasi reguli din 2015 cand s-a stabilit ca pilotul care iese primul din primul viraj ramane la conducere. Altfel nu inteleg cum se apropia Rosberg si brusc Hamilton lua din nou distanta de neamt de maxim 2 secunde. Probabil ca nemtii nu vor sa mai vada accidente in aceeasi echipa.

    Verstappen s-a aparat ca un adevarat pilot. E adevarat ca a incalcat regulamentul (cu dubla miscare defensiva impotriva lui Raikkonen), dar pana la urma asta se cauta in realitate in Formula 1. Lupta pentru pozitie, nu un regulament obosit care sa ceara pilotului sa se apere doar o data la un atac. Asta genereaza placere in randul fanilor, o batalie pentru pozitie, nu o apasare de buton pentru 20 km/h in plus si un individ care sa traga doar o data dreapta sa se apere.

    In orice caz, marele perdant din etapa asta a fost Button. Regulamentul actual cu privire la comunicatiile radio este o imbecilitate. F1 si FIA isi sapa singure groapa cu astfel de mizerii.
    18 7
  • ce mai frumoasa cursa a anului, multe depasiri, strategii, ce mai, nota 12
    8 21
  • robert
    In sfarsit Ferrari a folosit o strategie buna.
    Cat despre regulament, astia il aplica cand vor si la cine vor.
    Max (chiar daca imi place de el) trebuia sanctionat clar.
    25 1
  • @kimi... sunt si eu fanul lui Raikkonen, mai mult decat Verstappen, insa eu asta as vrea sa vad. Lupta pentru pozitie, nu depasire artificiala.
    14 2
  • Carevoli
    stie cineva cat a stat afara cu acele cauciucuri Ricardo ?
    0 3
  • Neputiinta numele tau e Rosberg!!!!! Sa nu incerci macar un atac? Stim ca nu se pot face depasiri dar Ham sub presiune gafeaza uneori(mai rar ca Rosberg!) Daca Nico ajunge campion cred ca va fi doar "meritul" lui Ham!
    17 3
  • Daca Grojan nu-l bloca pe Kimi in debutul cursei, comparand ritmul de cursa avut, cred ca putea pune un pic de presiune pe Mercedes. De ce doar un pic? E clar ca Mercedes nu au fortat absolut de loc.
    13 4
  • Off Topic ..Echipele vor ca in cazul in care startul se da sub safety car in conditii de ploaie ,dupa cateva tururi cursa sa reinceapa cu un nou start de data asta normal..Ideea asta va fi dezbatuta saptamana aceasta
    8 0
  • @ V Johann - eu cred ca tu ai fost ronic..singurele momente mai palpitante ale cursei au fost la start si spre finalul cursei ( duelul Versatppen - Kimi)
    5 0
  • F1_Fan
    Despre steagurile galbene de Sambata, Hamilton l-ar fi reclamat pe Rosberg lui Whiting.
    7 2
  • F1_Fan
    ion1: La Mercedes s-ar putea sa fie ordine de echipa, gen cine este primul dupa primul schimb, ramane primul restul cursei.
    5 2
  • F1_Fan - Gresit.. Nu Hamiltom l-a reclamat pe Rosberg..Daca l-ar fi reclamat el fii sigur ca presa ar fi scris,
    2 3
  • F1_Fan
    @ZZZ: Pai s-a scris un articol despre acest fapt, si numai Hamilton zice ca un, iar la cat minte... greu sa-l crezi.

    "http://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-denies-triggering-rosberg-investigation-802163/".

    Scrie in articol ca Rosberg a fost chemat la comisari doar dupa ce Hamilton s-a plans de acest lucru la Whiting. Evident ca Hamilton n-o sa zic ca a facut asa ceva, chiar daca a facut asa ceva.
    6 7
  • @ F1_Fan -Eu cred ca s-au autosesizat comisarii de cursa dupa discutiile aparute dupa acest pole.. si Horner a declarat ca polul a fost dubios..si ca sa inlature orice suspiciune ,comisarii s-au prefacut ca ancheteaza acest pole..Oricum daca Hamilton l-ar fi dat in gat pe Rosberg fii sigur ca sefii de la Mercedes s-ar fi autosesizat si scandalul ar fi fost mare..Articolul ala a fost scris sa tensioneze relatia dintre cei doi ..(Hamy &Nico )
    4 3
  • @ Fan_F1 - Si Bottas si Hamilton si mai nou Vettel au cerut o clarificare a fazelor de genul asta .
    6 2
  • @ F1_fan Am citit articolul ..Pana si Wolf nu e de parere ca spusele lui Hamilton au influentat decizia comisarilor de cursa de a investiga pole-ul lui Hamilton..Asa ca e case closed..Nici macar Rosberg n-a declarat asa ceva..
    3 4
  • F1_Fan
    @ZZZ: Toto Wolff n-a zis nimic despre acest subiect plus ceea ce a discutat Hamilton cu Whiting, cred ca este intre ei doi, dar este evident ca Rosberg a fost chemat la comisari doar dupa discutia lui Hamilton cu Whiting Si nu exista coincidente. Poate articolul vrea sa tensionez relatia, dar marea majoritate a articolelor de pe motorsport sunt foarte bine scrise, mult peste alte site-uri de acest, plus sunt ceva mai obiective.

    Bottas n-a nimic despre acest subiect, dar Vettel.. s-a aflat in treaba si si-a dat cu parerea, cand speram sa n-o faca. Repet, atata timp cat exista inregistrari cu acel tur si toata lumea poate sa verifice cum au decurs lucrurile, ne este nevoie de discutii inutile. Si ca pilot, cand vezi ca un alt pilot nu face decat sa "pareasca" un alt pilot, nu este chiar o relatie de fair play. A mai fost un incident de acest gen in Ungaria, prin 2007, o poza cu niste date de telemetrie, exemple exista. Si toate au pornit de la acelasi pilot.
    4 5
  • De unde stii ca rOSBERG n-a fost chemat la comisarii de cursa dupa afirmatia lui Horner? C-a fost facuta imediat dupa CALIFICARI. ACEASTA AFIRMATIE...Oricum numai tu insisti cu speculatia asta..Si dovada ca ca Hamilton n-a influentat decizia lui Whitting e lipsa de reactie a lui Rosberg.. Nu cred ca Nicio n-ar fi reactionat daca ar fi crezut asta..Chestia asta mi se pare asemanatoare cu declaratia lui Nikki Lauda care spunea ca la Baku ,Hamilton ar fi distrus o camera de hotel..
    4 1
  • F1_FAN..Cazuri au mai fost..Da sambata nu s-a intamplat asa ceva..Si hai sa facem diferenta dintre reclamatie si clarificari privind o anumita situatie..Reclamatia o face echipa sau cand o face un anume pilot o face cu acceptul echipei..in cazul asta nu cred ca Hamilton ar fi fost atat de tembel sa -l reclame pe Hamilton..Si cu asta basta..daca tu vrei sa crezi asta , be my guest..
    3 3
  • http://it.motorsport.com/f1/news/i-piloti-si-schierano-contro-la-pole-ottenuta-in-bandiera-gialla-802144/ .Si bottas e trecut aici
    2 2
  • Vettel, Hamilton e Bottas oltre a Raikkonen e tanti altri piloti chiedono alla FIA un chiarimento su quanto è successo sabato in qualifica e che ha permesso a Rosberg di cogliere la pole nel GP d'Ungheria. Le polemiche non si placano...
    2 2
  • F1_Fan
    @ZZZ: Hamilton nu aveam cum sa fie tembel si sa se reclame pe el insusi, da sunt de acord cu tine. Dar nu am spus ca l-a reclamat, am spus ca l-a "parat" pe Rosberg. Hamilton este genul de persoana care "pareste" pe toata lumea, nu neaparat cu un motiv. Si aici ma opresc, sper ca ai inteles argumentul meu. Daca nu, nu-i bai, sanatosi sa fim.
    4 4
  • @ F1_ Fan - in primul comentariu cand ai dat si linkul ai folosit termenul de reclamat..
    ''F1_Fan
    la 25.07.2016, 13:03
    Despre steagurile galbene de Sambata, Hamilton l-ar fi reclamat pe Rosberg lui Whiting.'' hotaraste-te..
    1 1
  • am fost foarte ironic si ati dat negativ, ca si cum voi ati vazut cursele cu 15-20 de ani inapoi, sincer a fost o cursa slaba de nota 3 din 10 , mai bine era ploaia duminica, sigur aveati la ce va uita si mai ales ce comenta
    2 2
  • @ V Johann - m-am gandit eu.. :D
    1 2
  • nu te mai gandi la voturi..Sigur voturile sunt date pe utilizatori..nu pe comm-uri :))
    2 1
  • maxx la pokemoni cu el!!
    5 4
  • F1_Fan
    @ZZZ: Am postat mai jos de acel comentariu un link, in articol se spune ca l-ar fi reclamat, eu personal cred ca l-a "parat". Parerea mea este ca l-a "parat" si presupun c-o sa vedem urmarile in cursele viitoare. Mecanicii de la McLaren nu-l sufereau pe Hamilton daca si cei de la Mercedes o sa simta la fel, o sa fie incendiara a doua jumatate a sezonului.
    5 1
  • @ Fan_F1.. De unde ai scos ca mecanicii de la Mclaren nu l-au placut pe Hamilton? Sezonul a fost destul de incendiar si pana acum din prisma rivalitatii dintre cei doi piloti Mercedes..
    0 1
  • KIMISOR
    kimisor...este slab rau...sa stai atitea tururi in spatele lui Max...cu roti mai rapide,monopost clar mai rapid...si sa nu poti face o manevra de depasire...decit o tentativa de tot rahatul care il putea propulsa in tribune sau in aquaparcul din zona :)))penibil
    3 4
  • @kimisor
    nu mai poate 'KIMISOR" DE RAHATUL PE CARE IL MANANCI TU PE AICI!!!
    0 1
  • @KIMISOR,

    Prietene, nu stiu la ce cursa te uiti si ce stii tu de Formula 1, insa MP al Ungariei se potriveste mai bine pentru specificatia RBR, decat pentru Ferrari. De altfel, Ferrari-urile sunt de cateva curse sub performanta RBR. Din cauza asta au pierdut locul 2 in clasamentul constructorilor, desi au punctat in fiecare cursa, in detrimentul celor de la RBR care au avut o etapa in care nu au punctat deloc.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru