Teste Barcelona, ziua 2: Ricciardo, cel mai bun timp

de Daniel Popescu
Vineri, 20.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Daniel Ricciardo a efectuat o simulare de cursă pentru Red Bull şi a stabilit cel mai bun timp în a doua zi de teste de la Barcelona, în care inclusiv Mercedes s-a concentrat pe stinturi lungi.

Esential 143 de tururi a efectuat Daniel Ricciardo, mai multe decat orice alt pilot
155 de tururi au efectuat Lewis Hamilton si Nico Rosberg pentru Mercedes, mai multe decat orice alta echipa
59 este recordul stabilit de Fernando Alonso pentru o zi de teste a celor de la McLaren
Red Bull Racing a oferit vineri unul dintre cele mai clare indicii că Renault a remediat cel puţin parţial defecţiunile înregistrate la motor în sesiunea de la Jerez.

Daniel Ricciardo a stabilit în cursul dimineţii cel mai bun timp al zilei, după ce a fost cronometrat cu 1:24.574 pe pneuri soft, iar după-amiază a efectuat o similară de cursă şi a parcurs cel mai mare număr de tururi: 142.

Kimi Raikkonen a ocupat locul doi la numai 0.01 secunde în spatele său, în timp ce Felipe Massa a terminat pe trei pentru Williams ca urmare a doua stinturi scurte. Brazilianul a fost urmat de Sergio Perez, care a concurat la volanul monopostului Force India din sezonul 2014.

Mercedes a mizat pe Rosberg şi Hamilton

După durerile puternice resimţite joi la un nerv al gâtului, Nico Rosberg a reuşit să parcurgă 66 de tururi pentru Mercedes în cursul dimineţii, însă echipa a preferat să-l menajeze după-amiază şi l-a trimis pe circuit pe Lewis Hamilton.

Britanicul, afectat la rândul său de o febră care l-a împiedicat să concureze în cea mai mare parte a zilei de joi, a efectuat o simulare de cursă şi a parcurs în total 89 de tururi, terminând pe locul cinci, chiar în fata coechipierului său.

În total, cei doi au efectuat 155 de tururi, astfel că Mercedes este echipa cu cel mai lung parcurs de vineri.

Cea mai bună zi pentru McLaren

McLaren a avut parte de cea mai bună zi de teste din această iarnă, întrucât Fernando Alonso a parcurs 59 de tururi, însă inginerii s-au temut în permanenţă de reapariţia defecţiunii tehnice la motor de joi, în urma căreia au abandonat prematur ziua. Echipa urmează să primească o componentă cu design nou în cursul zilei de sâmbătă.

Jolyon Palmer a debutat pentru Lotus cu un loc opt la capătul a 77 de tururi parcurse.

Ziua de teste a fost semnificativ mai calmă decat cea de joi, iar pe parcursul zilei s-au înregistrat doar trei steaguri roşii: Ricciardo a rămas blocat în pitlane, Carlos Sainz Jr (Toro Rosso) a ieşit în decor în virajul nouă, iar Marcus Ericsson (Sauber) s-a oprit pe linia boxelor. 

Sesiunea de teste de la Barcelona continuă pe parcursul zilei de vineri între orele 10:00 - 19:00, cu o pauză de prânz de o oră între 14:00 - 15:00.

Teste Barcelona - Rezultate ziua 2:

Loc Pilot Echipa Timp Diferenta Tururi
1 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m24.574s - 143
2 Kimi Raikkonen Ferrari 1m24.584s 0.010s 90
3 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m24.672s 0.098s 88
4 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m24.702s 0.128s 121
5 Lewis Hamilton Mercedes 1m24.923s 0.349s 89
6 Nico Rosberg Mercedes 1m25.556s 0.982s 66
7 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m25.961s 1.387s 59
8 Jolyon Palmer Lotus/Mercedes 1m26.280s 1.706s 77
9 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m27.344s 2.770s 113
10 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso/Renault 1m28.945s 4.371s 100


Sesiunea de teste de la Barcelona pe Automarket

avancronica sesiunii de teste;
cronica primei zile de teste;
▶ ştiri zilnice cu cele mai importante evenimente de pe circuit;
▶ cronicile fiecărei zile de teste, publicate în jurul orei 19:00;
▶ analiză legată de perspectivele fiecărei echipe, publicată la finalul sesiunii de teste.

Comentarii (8)

  • Avantajul Mercedes desi au incercat sa il ascunda este inca urias. Am urmarit foarte atent ziua de azi, iar stirea zilei nu sunt timpii lui Ricciardo si Raikkonen, pe softuri, ci faptul ca Hamilton cu pneuri medii si cu soarele aproape de apus, temperatura pistei scazand dupa ora 17:00 , Hamilton a fost la doar +349 de Ricciardo si la 339 de Raikkonen. Andrew Benson a scris pe contul lui de twitter ca diferenta intre soft si medium este de o secunda, daca luam in considerare si temperatura mai scazuta a pistei si faptul ca a stat cu 5 tururi mai mult ca Riccioardo, avem din nou acea secunda jumate intre Mercedes si restul.
    Ai mei, fac progrese, au mers cu motorul intr-o setare foarte precauta pentru a nu ceda componenta de ieri. Potential exista. Mclaren construieste... un imperiu....
    16 21
  • Alonso: "When Jenson had the problem and we had a difficult day [yesterday], then maybe I was a little more pessimistic, but today finally showed to all of us, to the team, to the guys, to the factory in England and Japan, that we are heading in the right direction. The potential of the car is there, with limitations or not, the car feels good and quick."
    11 18
  • mircea! ai inceput bine la primul com dar ai dat gres la final cu imperiul.....esti un mare visator...
    14 7
  • Interesant, cei de la McLaren au mers cu motorul intr-o setare foarte precauta, spune cine exact? Ori au mers fara MGU-K, ba era cuplat, bah nu, ba au mers fara 160 bhp (MGU-K produce W asa ca fapt divers, pentru ca recupereaza energie), bah cedeaza nu stiu ce componenta.. era un sigiliu tata. Nu a cedat nici o componenta, au schimbat tot pachetul pentru ca a cedat un sigiliu si se putea ca FIA sa creada ca modifica ceva sa zicem ilegal, de aia au schimbat tot pachetul.

    Sincer nu cred ca-i nevoie de atatea prostii scrise si frustrari dar deh disperarea!
    10 9
  • Au rulat cu mai putina putere pentru ca acel sigiliu sa nu le faca figuri si sa afecteze motorul. Chiar n-am chef sa ma cert cu tine. Vezi-ti de treaba ta.
    6 13
  • Origin
    Baiatul e dus cu capu viseaza noaptea numai we are building an empire.
    10 9
  • Ferrari
    Intradevar AndreiF1, nu avem nevoie de prostii scrise, de prostiile tale bah, prostii care au legatura doar cu matura si farasul si nu cu F1 bah asa cta inainte de a da cu parul dupa cineva ai grija sa te uiti in oglinda, bah, si sa vezi ce descoperi sau mai bine cauta o balta ca oglinda s-ar putea sa se sparga de rusine, bah!

    Si pentru inteligenta ta, artificiala de altdel, afla ca motorul Honda nu este inca omologat deci daca vrea muschii lor maine pot sa vina cu un motor complet nou si nu ii desigileaza nimeni pentru asta, mah! Gandeste inainte de a te arunca intr-un domeniu in care nu te pricepi, bah!
    12 3
  • @Ferrari: Nu stiam ca oglinda in care te uitai tu s-a spart dar deh, se vede ca vorbesti din experienta. Motorul Honda nu este inca omologat dar vezi tu, de asta il testeaza. Pentru ca pot sa aduca diferite modificari, care pot sa dea rezultatul dorit sau nu. Eu nu am zis ca FIA ii va pedepsi acuma, ci ca ii poate pedepsi. De ce crezi ca exista un sigiliu pe piesa in cauza?

    Sper ca pe viitor sa-ti asculti sfatul pe care l-ai scris la final, cred ca te poate ajuta pe viitor, asta daca descoperi vreodata domeniul la care te pricepi.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru