Cadillac pregăteşte o invazie europeană cu noile ATS şi Escalade

de Bogdan Mirică
Marti, 11.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cadillac vrea să îşi extindă acoperirea şi în Europa. În cadrul Salonului Auto de la Geneva, oficialii Cadillac şi-au exprimat intenţia de a oferi o gamă premium capabilă să rivalizeze cu brandurile germane.

Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Cadillac şi-a anunţat intenţiile de a reveni în forţă pe piaţa din Europa. Planul face parte din strategia de creştere a brandului şi a satisfacţiei clientului.

Constructorul american îşi va concentra activitatea în jurul a trei mari idei: un portofoliu de produse premium în continuă expansiune, o poziţionare distinctă a brandului cu o atenţie deosebită acordată clientului şi o echipă Cadillac dedicată exclusiv implementării experienţelor inovative pe Bătrânul Continent.

Cadillac promite o gamă destul de generoasă pentru clienţii europeni care vor trece pragul showroom-urilor în 2014. Printre produse se numără noul ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4, disponibil în ambele variante de caroserie, sedan şi coupe. Alături de el se vor afla sedanul CTS, rivalul lui BMW Seria 5, crossover-ul SRX şi proaspăt lansatul Escalade, vârful gamei europene.

„Noi, cei de la Cadillac, ne vedem ca un adevărat brand provocator în Europa şi înţelegem că avem mult de muncă pentru a deveni relevanţi clienţilor premium din această zonă.

Thomas Sedran
preşedintele Chevrolet şi Cadillac Europa
Acestei linii de modele i se va alătura începând cu 2015 şi electricul ELR.
Nu există însă informaţii despre posibilitatea de a vedea aici şi actualul XTS, rival declarat pentru limuzine cu tradiţie ca Mercedes S-Klasse şi BMW Seria 7.

Consecinţă a retragerii brandului Chevrolet de pe piaţa europeană, Cadillac va fi nevoit să găzduiască în showroom-urile sale şi câteva modele ale brandului din acelaşi concern. Dealerii europeni vor vinde modelele de performanţă Chevrolet Corvette Stingray coupe şi cabrio, Corvette Z06 (începând cu 2015) şi muscle-car-ul Chevrolet Camaro, prezent şi el în două variante, coupe şi cabrio.

„Noi, cei de la Cadillac, ne vedem ca un adevărat brand provocator în Europa şi înţelegem că avem mult de muncă pentru a deveni relevanţi clienţilor premium din această zonă. Ca un jucător de nişă, avem oportunitatea de a pune la încercare abordările tradiţionale în promovarea şi vânzarea vehiculelor”, a declarat Thomas Sedran, preşedintele Chevrolet şi Cadillac Europa.

via carscoops

Comentarii (4)

  • Va fi foarte greu, dar nu imposibil Oricum, mai bine ei decat alte rase conlocuitoare.
    14 5
  • Vreau sa vad Escalade diesel :)) sau macar cu benzinar de 4 cilindri :))
    9 2
  • gun cometa
    Eu cred ca ar trebui sa se uite la Chevrolet inainte sa vina in Europa :)
    8 3
  • Kamrocgos
    Dupa parerea mea, singurul mod in care pot sa aiba succes in Europa e sa introduca ori o gama de masini mici cu motoare supraalimentate, ori o serie de motoare Diesel pentru masinile mari.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru