Feedback

Chevrolet Camaro Cabrio: primele imagini și informații oficiale

Publicat Miercuri, 24.06.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 12
Chevrolet Camaro Cabrio: primele imagini și informații oficiale - Poza 1
Chevrolet Camaro Cabrio: primele imagini și informații oficiale - Poza 2
Chevrolet Camaro Cabrio: primele imagini și informații oficiale - Poza 2
Chevrolet Camaro Cabrio: primele imagini și informații oficiale - Poza 2
Chevrolet Camaro Cabrio: primele imagini și informații oficiale - Poza 2
Chevrolet Camaro Cabrio: primele imagini și informații oficiale - Poza 2
Americanii de la Chevrolet au prezentat noua generație a lui Camaro Cabriolet. Modelul debutează comercial în 2016 și ar putea fi oferit și în anumite reprezentanțe din Europa.

Esential 6 generații are Chevrolet Camaro.
Chevrolet Camaro, musclecar-ul iconic al mărcii, a primit o variantă decapotabilă pentru cea de-a șasea generație. Debutul comercial al modelului va avea loc în prima parte a anului viitor, dar americanii de la General Motors au prezentat încă de pe acum primele imagini și informații ale noului Camaro Convertible. În raport cu generația precedentă, remarcăm o schimbare dramatică la nivel estetic, iar creatorii săi ne asigură că modificările aplicate variantei Coupe i-au fost livrate și decapotabilei.

Chevrolet Camaro 2016: primele imagini și date oficiale

Noua generație a lui Camaro marchează o rafinare a formelor prezentate de a cincea generație.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Astfel, noul Camaro Cabriolet este cu aproape 100 de kilograme mai ușor decât predecesorul său. Gama de motorizări anunță o unitate 2.0 turbo cu patru cilindri în linie și 275 CP, propulsorul V6 de 3.6 litri, a cărui putere a fost crescută la 335 CP și 385 Nm și vârful gamei, un V8 de 455 CP și 6.2 litri. Ulterior, Chevrolet ar putea lansa și versiuni mai performante ale lui Camaro Cabriolet, dar acestea vor fi anunțate abia după ce noul model va fi disponibil comercial pe piață.

Camaro a depăşit Mustang la vânzări pentru prima dată în 25 de ani

Plafonul poate fi decapotat la viteze de până la 50 km/h.

Urmareste Automarket
În ceea ce privește disponibilitatea, retragerea mărcii Chevrolet de pe piața din Europa ar trebui să facă modelul Camaro Cabriolet o creație care să nu fie importată oficial pe Bătrânul Continent. Nu este exclus ca americanii să facă o excepție pentru acest model, așa cum promit să facă și pentru Corvette.

Chevrolet părăseşte piaţa din Europa la sfârşitul lui 2015

Via Chevrolet


Comentarii (12)

  • Superba decapotabila. Putine masini au un design atat de reusit.
    18 3
  • Citez ,, Modelul debutează comercial în 2016 și ar putea fi oferit și în anumite reprezentanțe din Europa. ''
    SERIOS ? Eu stiam ca nu o sa se aduca nici o unitate in UE. Bvo atunci. Dar o sa se vanda putine din pacate. O sa fac un drum pana la o reprezentanta in UE unde o sa il gasesc sa il vad pe viu ca pe strazi sigur ajung la batanete si nu o sa il vad....
    8 2
  • Paul: Ce greutate se poate Pune in spare la Chevrolet Avalanche? Raspunde
  • @Adi nu mai aduc in Europa de Est si s-au retras cu modelele normale din toata Europa. In Vest vor aduce in continuare Camaro si Corvette. Vezi chevrolet.de de exemplu...
    3 2
  • La noi in Europa nu prea exista un climat favorabil pentru asemenea masini, din pacate. De aia mi-ar placea sa traiesc foarte mult in America. Acolo la 40k $ nici nu-i asa scumpa si benzina ii ieftina. Taxele nu te usca nici ele. Si ai ocazia sa conduci un V8 super de peste 400 de cai fara sa fi ceva milionar.
    14 2
  • Am uitat sa spun ca daca s-ar vinde si in Europa ar fi super. Versiunea de 2.0 turbo s-ar putea chiar sa aiba succes. Consum, taxe, asigurare, etc decente, si ar fi mai ieftin in comparatie cu alte masini asemanatoare (germane premium), avand un look mai spectaculos si fiind per total mai "exciting", dupa parerea mea.
    13 4
  • @sam93
    Cati ani ai de ti-ai dori sa traiesti in America doar pentru ca o masina si benzina aferenta e mai ieftina la achizitie ?
    6 13
  • @sam93 Nu numa' de asta mi-as dori sa traiesc in America. De cand eram copil mic mi-am dorit sa traiesc in America. Si o voi face, atunci cand circumstantele vor fi potrivite.
    8 3
  • De acord cu voi, este formidabilă (trecând la extrema cealaltă, disoluţia identitară şi calvarul lui Buick continuă, bietul de el fiind obligat să suporte de anul viitor şi sacrilegiul adoptării Cascadei), însă, d.p.d.v. artistic, bordul lui Camaro mi se pare sub cel al Mustangului şi chiar sub cel al Challengerului. Ca aspect exterior, alegerea mea este, indiscutabil, Camaro.
    În fond şi la urma urmei, de gustibus non est disputandum.

    @Sam93, de ce nu mai postezi logat? Pe de altă parte, dezavuez introducerea motorului de 2L turbo, dar, din motive raţionale şi juste, pe care le-ai prezentat şi tu, nu văd altă soluţie pentru Europa şi chiar pentru rromanika asta stupid legiuită.
    Vrei să te stabileşti în America? Deocamdată, văd că se stabileşte ea aici, cu droaia ei de militari.
    5 3
  • @Inexorabil Am puse setarile la browser sa se logheze la fiecare vizita, dar de cateva zile a iesit si sincer sa fiu mi-a fost lene sa mai dau log in. Da, as vrea sa ma stabilesc in America. Am visat de mic copil asta. Dorinta s-a exacerbat odata ce am cunoscut o fata de acolo. Ma rog, povestea-i lunga, dar nici nu am nici fantezii idealiste cu privire la ce este America. Stiu ce nu-i ceva paradis. Sunt foarte multe probleme de ordin social, economic si politic. Brutalitatea politiei este in special inspaimantatoare. Nu-s nici mare fan al guvernului american. Totusi, sunt constient si de multele aspecte pozitive ale tarii. Ca pasionat de automobile, America a fost intotdeuna un loc special pentru mine, avand in istoria sa masini de un caracter aparte. Din cauza facultatii, banilor si altor factori, nu a fost posibil sa fac mutarea asta pana in prezent, dar sper ca in urmatorii ani sa reusesc sa ma mut in SUA.
    7 1
  • AndreiRN
    Sam, dupa 33 de ani iti pot spune ca e un vis ce nu se mai termina.
    Camaro chiar reflecta acest vis din generatie in generatie.
    Pretul incepe la $27000
    3 1
  • Da, Sam, maşini memorabile…îţi aduci aminte de perioada fertile, feerică şi irepetabilă a anilor ’60? Apogeul musclecar-urilor a fost atins în 1970, după părerea atât a specialiştilor, cât şi a pasionaţilor. Apoi a început decăderea inconfundabilului “stil american”, astfel că, spre începutul anilor ’90, nu mai găsim peste Ocean aceeaşi “genă” a originalităţii şi a spectaculozităţii (excepţia Buick Grand National a întărit regula).

    Desigur, dacă vei ajunge în America de Nord în viitorul apropiat, vei avea ocazia să te delectezi la faţa locului cu exemplarul teribil al genului (Dodge Challenger SRT Hellcat), poate şi cu Mustang şi Camaro, dar, în rest, nu văd ce ţi s-ar putea părea “american” (facelift-ul aplicat lui Charger a picat ca dracu’, adio bot agresiv tipic, s-a dus şi bijuteria asta, dar “bine” că vom vedea “noul” Grand National, care deja a fost anunţat ca un Cadillac deghizat şi care, mai mult ca sigur, va “beneficia” de motoare de unde altundeva decât din “banca de organe” corporativă).

    A, dacă te vei orienta spre moştenirea trecutului mitic, oferta va fi foarte bogată. Plus că există atâtea comunităţi de nostalgici ai “clasicelor”, precum Buick GS Club of America, organizatorul celebrului eveniment anual GS Nationals, la care a scoate cu GN sub 8 secunde pe sfertul de milă a devenit o banalitate.

    Oricum, dacă vei rămâne în ţară, poate vei pune laba pe vreo splendoare de pe vremuri, achiziţionată ca “vehicul istoric”, care, precum ştii, scuteşte proprietarul de obligaţii financiare (chestia asta plus accesul absolut gratuit la bibliotecile publice = două bile albe în contul autorităţilor române). Succes!
    1 0
  • Acum sunt la altcineva pe computer si de acea scriu nelogat. Si, o da, Inexorabil draga, cum sa nu-mi aduc aminte de acea perioada. Sincer, s-ar putea sa fie poate chiar cea mai buna perioada din industria automobilistica de pana acum, atat pentru industria auto americana si nu numai. Adevarate vise pe roti erau masinile acelor vremuri. Opere de arta care si astazi ne umplu de emotii. Odata cu "Malaise Era" s-a cam stricat treaba peste tot, si intradevar unele faramitari din acel spirit se mai resimt si azi, dar nici pe departe la acelasi nivel ca in acele vremuri. Desi apreciez multe lucruri la masinile noi create in acelasi spirit, daca voi avea ocazia, intotdeauna le voi alege pe cele din perioada mentionata de tine.
    1 0
  • Florin: Ce masina imi recomandati sa cumparat dintre Chevrolet Lacetti si Opel... Raspunde

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru