Chevrolet Camaro facelift: muscle car-ul a primit modificări estetice și tehnologii noi

de Cornel Șocariciu
Marti, 10.04.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet a publicat primele imagini cu Camaro facelift. Muscle car-ul este disponibil cu tehnologii moderne și primește o serie de îmbunătățiri la nivel de design. Acum, pachetul 1LE poate fi comandat și pe varianta echipată cu motorul de 2.0 litri de 275 CP.

Chevrolet a publicat primele imagini cu Camaro facelift. Muscle car-ul a primit o serie de modificări exteriore, tehnologii moderne, iar motorul pe benzină de 2.0 litri poate fi comandat cu pachetul 1LE.

Din punct de vedere estetic, Chevrolet Camaro facelift oferă o grilă frontală modificată, blocuri optice cu o semnătură luminoasă revizuită, stopuri cu LED îmbunătățite și prize de aer mai generoase.

Pentru interior, americanii au pregătit un nou sistem de infotainment. Standard, Chevrolet oferă un ecran de 7 inch, iar opțional este disponibil un display tactil cu diagonala de 8 inch. Oficialii constructorului american spun că noul sistem de infotainment este extrem de simplu de utilizat. În același timp, Camaro facelift va primi actualizări software over-the-air.

Chevrolet spune că proaspătul Camaro facelift este disponibil cu o cameră video pentru mersul cu spatele și cu sistemul Forward Collision Alert. Versiunea SS poate fi acum echipată cu transmisia automată cu 10 trepte. 

Pentru prima dată, Chevrolet oferă pachetul 1LE pe versiunea echipată cu motorul de 2.0 litri turbo (275 CP și 400 Nm).

Acesta include un sistem de frânare semnat de Brembo, suspensii mai rigide și modul de rulare Competition. La interior, americanii oferă un volan teșit în partea de jos, un ornament special pentru schimbătorul de viteze și scaune sport Recaro. Versiunea echipată cu pachetul 1LE poate fi comandată doar cu o cutie manuală cu șase trepte.

Comentarii (2)

  • inexorabil
    În urmă cu ceva timp, @Sam93 scria aşa: “La noi în Europa nu prea există un climat favorabil pentru asemenea maşini, din păcate [...] Versiunea de 2.0 turbo s-ar putea chiar să aibă succes. Consum, taxe, asigurare etc. decente şi ar fi mai ieftin în comparaţie cu alte maşini asemănătoare (germane premium), având un look mai spectaculos şi fiind, per total, mai ‚exciting’, după părerea mea [...] Pentru Romanica, un 2.0 turbo ar merge numai bine”. Răspunsul meu: „Dezavuez introducerea motorului de 2L turbo, dar, din motive raţionale şi juste, pe care le-ai prezentat şi tu, nu văd altă soluţie pentru Europa şi chiar pentru rromanika asta stupid legiuită”.

    Iată însă că, la sfârşitul anului trecut, un grup de vreo 60 de parlamentari au iniţiat un proiect de lege care prevede schimbarea modului de calcul al impozitului auto, sugerând formula: cilindree x 0,06 (2000 cc). Astfel, un motor de 6000 cc ar presupune plata a doar 720 lei :)
    Am urmărit cu atenţie procesul legislativ şi...nimic deocamdată. Mai mult ca sigur nici n-a intrat în dezbatere! Nu sunt economist de profesie, dar îmi dau seama că Fiscul ar câştiga mai mult, dacă s-ar adopta noua regulă de impozitare, fiindcă mulţi (inclusiv politicienii noştri şi beizadelele lor :D) ar fi tentaţi să cumpere sedanurile de performanţă ale Triadei, de exemplu cele cu motoare biturbo de 4L V8, pe care, în mod curent, le evită din cauza impozitului aberant care combate cilindreele mari, nu că nu şi-ar permite maşinile ca atare, întreţinerea sau consumul aferent, dar de ce să umfle maţul statului, dacă nici măcar străzi corespunzătoate nu li se oferă...Un raţionament corect!

    Totuşi, ar fi prea frumos...Oricum (adică indiferent de cilindree) „se doreşte prăbuşirea dictaturii termicelor” (mai mult sau mai puţin...unii producători – şi încă de calibru – nu par prea convinşi sau prea dornici în acest sens, conform propriilor declaraţii), deci, ca legiuitor, îţi poţi agăţa justificările neconstructive de „piaţa vorbelor” (de clacă), fără să te şi întrebi câtă este chibzuinţă şi câtă este manipulare.
    1 0
  • inexorabil
    @Automarket, de ce nu mi-a apărut toată fraza referitoare la noile calcule propuse? Ȋn privința motoarelor de peste 2000 cc, s-ar aplica factorul 0,12. Probabil că cititorii s-au ȋntrebat de unde a rezultat valoarea de 720 lei raportată la cilindreea de 6000 cc.

    Sau nu cumva…? Adică presupun că nu vreți – din motive comerciale (ȋn interesul sponsorilor) – curmarea din fașă a speranței LEGITIME de a fi spulberat mirajul motoarele mari, adică de a-l vedea transformat ȋn realitate palpabilă...

    Așadar, “comprimarea” frazei mele ar fi doar o eroare tehnică și aleatorie :D

    PS. Aaa, m-am edificat: semnele grafice “mai mare” și “mai mic” nu pot fi afișate, iar eu n-am ținut cont de regulă (de parcă ar figura undeva pe site). Fiind ȋnlăturate cele două semne alăturate numărului 2000, exista riscul și ar fi fost ilogic să apară de două ori aceeași expresie – “(2000 cc)” – și, de aceea, ați decis să păstrați doar una (mă rog, din care se ȋnțelege că ar fi vorba despre fix valoarea 2000). Scuze. Eu și teoriile mele ale conspirației ;)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru