Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Ford Mustang Mach-E, primul SUV electric al companiei americane, va fi prezentat la Los Angeles: listele de precomenzi se deschid în 18 noiembrie

de Cornel Șocariciu
Joi, 14.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Primul SUV electric pregătit de Ford va purta numele Mustang Mach-E. Modelul va fi expus în premeră în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles și promite o autonomie electrică de până la 600 de kilometri.

Ford pregătește lansarea primului SUV electric al companiei. Noul model va fi prezentat oficial în 18 noiembrie în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

În același timp, oficialii Ford au anunțat că primul SUV electric al companiei va purta numele de Mustang Mach-E, o denumire care ne duce cu gândul la vechiul muscle car Mustang Mach 1.

Reprezentanții companiei spun că listele de precomenzi vor fi deschise tot în 18 noiembrie, iar pentru rezervarea unui exemplar, clienții din SUA vor avea de achitat un avans de 500 de dolari (pentru moment Ford nu a anunțat și avansul pe care trebuie să îl achite europenii).

În același timp, Ford spune că primele exemplare Mustang Mach-E vor fi disponibile doar într-o versiune specială de lansare denumită First Edition.

Noul Ford Mustang Mach-E va fi produs pe o platformă nouă gândită special pentru vehiculele electrice.

Compania americană încă nu anunță puterea sau configurația sistemului de propulsie, însă ne asigură că bateriile vor fi capabile să ofere o autonomie de până la 600 de kilometri (valoare calculată conform standardului WLTP).

Comentarii (1)

  • @ Automarket
    Romania este tratata ca o tara de mana a 3-a de catre VW...
    Poate intreaba cineva de la Automarket pe reprezentantii VW de ce ID.3 1-st este in Romania mai scump si mai slab echipat decat in Norvegia, desi in Romania iernile nu sunt ca in Portugalia, in Romania iarna sunt si - 25 de grade.

    VW are de gand sa bage masini electrice de doi bani in Romania:
    - fara pompa de caldura;
    - fara sistem de incalzire-racire la baterii;
    - cu sisteme de asistenta doar pe variantele foarte scumpe;
    - cu plastice de 2 lei
    - la preturi mai mari decat in alte tari din UE

    Orice alta varianta e mai buna decat VW elctric: Tesla, Kia, Honda, Hyunday, Peugeot, Opel etc...

    Daca nu credeti intrebati direct la VW si publicati un raspuns oficial.
    Ca sa ne apropiem de o dezbatere realista...

    Si ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii, vedeti ce dotari are VW ID3 1ST la un pret de start de 32.715 euro (330.000 coroane norvegiene) in Norvegia si ce dotari are in Romania...are in standard tot ce va spun eu mai sus ca in Romania liseste:

    https://www.volkswagen.no/no/biler/id3.html

    In Romania VW ID.3 1-st edition va porni de la 36.000 euro - baza
    In Norvegia VW ID.3 1-st edition va porni de la 32.715 euro - baza

    In varianta din Norvegia este mult mai bine echipat decat in Romania!
    15 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru