Infiniti Q50 va primi un diesel şi un ”benzinar” turbo cu patru cilindri

de Bogdan Mirică
Marti, 29.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Infiniti trece într-o nouă era odată cu lansarea noului Q50, urmaşul vechiului G. Modelul promite o evoluţie importantă şi două motorizări noi, un diesel şi motor turbo pe benzină.

Salonul Auto de la Detroit a marcat un moment important în istoria Infiniti, care a decis să îşi redenumească unul dintre cele mai importante modele ale sale. Sedanul G a primit indicativul Q50 şi se pregăteşte de o carieră nouă, inaugurată cu un design proaspăt şi o serie de tehnologii demne de segmentul premium.

Johan de Nysschen, proaspătul preşedinte Infiniti, instalat în funcţie în luna august a anului trecut după o carieră de succes în cadrul Audi SUA, susţine că noua generaţie a modelului japonez va beneficia de o serie de tehnologii noi, menite să alinieze produsul la cerinţele pieţei mondiale.

Urmareste Automarket
Un element important va fi noul propulsor cu patru cilindri, turbo, capabil să îmbine performanţele unui V6 cu consumul unui motor de cilindree mai mică.
Gama de motorizări va fi completată şi de un diesel, cel mai probabil de aceeaşi unitate V6 de 3.0 litri pe care o găsim în prezent şi pe fratele mai mare M30d. Cele două motorizări vor fi rodul colaborării dintre Daimler şi Alianţa Renault-Nissan.

Pentru început, de unitatea pe motorină se vor bucura doar europenii, o versiune Q30d urmând a fi lansată chiar anul acesta. Indicativul nu este încă definitiv, fiind doar o supoziţie.

via autoblog

Comentarii (3)

  • In sfarsit japonezii au egalat nemtii. O masina care poate face fata lui A4, seria 3 si C class. Dupa mine Infiniti Q50 si Lexus IS ultimul model este mai luxos ca C class si la fel de bun ca seria 3 si A4. Sunt curios cum va arata viitorul C class si ce performante va avea. E greu sa vi cu ceva mai bun.
    15 11
  • Daca bei apa sa stii ca nu iti face rau dar nici nu te imbata!
    10 11
  • Chiar ca ar trebui sa ne explici si noua cum functioneaza acele comutatoare electrostatice si tot ce ai amintit tu acolo.Crezi ca esti in stare?Mie hibridul electrostatic mi se pare ultima inovatie.Doar ca nu stiu ce face.Dar oricum e sistemul cel mai tare,care le da la toti peste bot.Nu conteaza ce face,dar le da lectii.Mai poti, bah?
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru