Informații neoficiale despre Dacia Duster facelift: SUV-ul va primi o versiune mild-hybrid și va fi prezentat în 2021

de Daniel Popescu
Marti, 17.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia Duster va primi anul viitor un facelift care va include modificări estetice minore și o motorizare mild-hybrid de 130 de cai putere, potrivit unor informații neoficiale. Ulterior, noua generație ar urma să fie lansată în 2023.

După ce a prezentat noile generații Logan, Sandero și Sandero Stepway, Dacia va continua împrospătarea gamei de modele și pe parcursul anului viitor.

Pe lista noutăților pregătite de constructorul de la Mioveni figurează și Dacia Duster facelift, potrivit unor informații neoficiale dezvăluite de publicația franceză MotorsAuto.

Sursa citată menționează că Duster facelift a fost deja observat într-o sesiune de teste sub camuflaj în orașul Tolyatti din Rusia.

Principalele noutăți ar urma să fie la nivelul farurilor și a barelor de protecție față și spate, pe lângă introducerea de noi jante. La interior, Duster facelift ar urma să aibă un ecran mai mare, posibil cu diagonală de 9.3 inch.

Noutatea majoră va fi însă reprezentată de introducerea unei versiuni mild-hybrid E-Tech cu motor pe benzină TCe de 1.3 litri și 130 de cai putere.

Interesant este că publicația franceză L'Argus a relatat anterior că Dacia va introduce o versiune mild-hybrid de 140 de cai putere și pe viitorul SUV cu 7 locuri care va înlocui Dacia Lodgy în gama de modele.

De altfel, și acest model complet nou va fi prezentat oficial în vara anului 2021 și va fi produs tot la Mioveni, principala uzină și pentru producția lui Duster.

Nu în ultimul rând, în primăvara anului viitor vor începe primele livrări ale modelului electric Dacia Spring, care va fi produs în China.

În același timp, MotorsActu susține că Dacia va grăbi lansarea celei de-a treia generații Duster.

Astfel, după facelift-ul de anul viitor, Duster ar urma să primească o nouă generație cel târziu în 2023, pentru ca Dacia să facă trecerea completă la versiunea low-cost a platformei CMF-B în detrimentul platformei B0, utilizată de actualul Duster.

Nu în ultimul rând, o altă modificare recentă în gama Dacia a fost transformarea lui Dacia Dokker în Renault Express, o variantă mai accesibilă a noului Kangoo.

Via MotorsActu

Comentarii (9)

  • awm, da. prezentat in 2021, dar lansat mai incolo...
    0 2
  • pai da
    @Autor: Orasul din Rusia se Numeste Togliatti si nu "Tolyatti"
    7 2
  • Flavius
    @ pai da
    Sursa articolului e o revista frantuzeasca. Francezii au prostul obicei de a frantuzi numele straine si de a le scrie fonetic. M-am prapadit de ras cu ani in urma cand , urmarind M5 am vazut un clip de promovare a unui concert al lui Michael Jackson. Michael era Michel (misel) si Jackson era Jacson (jaxon )
    11 3
  • @Flavius

    Așa e și în țările cu alfabet chirilic. În Rusia, Auchan apare scris în limba lor așa cum se pronunță, echivalentul lui ”Oșan” la noi. Bulgarii au același obicei, transcriu fonetic în limba lor numele brand-urilor. Ei chiar și pizza scriu echivalentul lui ”pița” la noi. Aici au și un avantaj, acela că oamenii pot pronunța numele unor companii corect în loc să le stâlcească în fel și chip. Românii la noi pronunță ”Oușăn” sau ”ocean” brandul ”Auchan”.
    11 2
  • Flavius
    Corect moldovene dar ei transcriu fonetic pronuntia ORIGINALA nu pocita (vezi Misel Jaxon).
    7 2
  • Automata?
    Cutie automata pe cand? Parerea mea e ca asta ii lipseste Dusterului. Daca ar avea automata as cumpara unul.
    4 2
  • @Automata?
    Apoi, Duster cu cutie automata a fost in versiune 4X2 pe motorizare diesel...
    1 0
  • As fi curios de un procentaj Diesel vs. Otto pe Dusterele vandute ... sa zicem 2019 si 2020. De cand s-au infuriat astia socialistic si final impotriva pe Diesel. :)
    Ce vreau sa spun e ca sper ca nu le trece prin cap sa scoata Diesel-ul (si) de pe Duster... Daca o s-o faca, o sa fie un mod haios de tot de a calca pe grebla. :)
    6 4
  • Mild - hybrid este un fel de struto-camila, adica sa fie acolo la numar ca sa iasa norma de poluare. Cred ca ar fi fost mult mai eficient un hibrid plug-in. Bine, acum nu stiu ca si costuri cum ar fi stat. Zic doar.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru