Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Livrările lui Volkswagen ID.3 încep în septembrie: primii clienți nu vor putea utiliza inițial App Connect și o funcție a sistemului Head-Up Display

de Daniel Popescu, Foto: Volkswagen
Miercuri, 10.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Livrările lui Volkswagen ID.3 vor începe în luna septembrie, însă primii clienți nu vor putea utiliza inițial funcția App Connect care oferă compatibilitate cu Android Auto și Apple CarPlay și una dintre opțiunile sistemului Head-Up Display.

Volkswagen a anunțat încă din luna mai că startul comenzilor pentru hatchback-ul electric ID.3 a fost stabilit pentru 17 iunie, iar acum a oferit primele informații oficiale cu privire la livrări.

Astfel, cei 30.000 de clienți care au făcut deja pre-comandă vor putea opta pentru una dintre cele două opțiuni puse la dispoziție de Volkswagen.

Prima variantă este să opteze pentru livrarea lui ID.3 la începutul lunii septembrie, caz în care modelul electric va sosi cu două funcții software dezactivate.

Una dintre funcții este App Connect, care permite conectarea telefonului la mașină prin compatibilitatea cu Android Auto sau Apple Car Play.

O altă funcție care va fi dezactivată inițial este cea asociată sistemului Head-Up Display care permite afișarea direcțiilor de navigație ca o imagine tri-dimensională la o distanță aparentă de 3 până la 10 metri.

Ambele funcții vor fi activate printr-un update de software la începutul anului viitor.

În schimb, clienții care vor fi de acord să aștepte livrarea până în ultimul trimestru al anului (în intervalul octombrie - decembrie) vor primi ambele funcții deja activate.

Decizia vine ca urmare a numeroaselor probleme pe care le-a avut Volkswagen la dezvoltarea software-ului pentru ID.3.

Singura consolare pentru cei care vor accepta livrarea încă din septembrie este apartenența la clubul ID.3 1st Mover Club, care permite un contact direct cu reprezentanții Volkswagen pentru a furniza feedback.

În această fază, clienții pot comanda doar ediția de lansare Volkswagen ID.3 1st disponibilă în trei versiuni: Standard, Plus și Max. Indiferent de nivelul de echipare ales, Volkswagen ID.3 1st va integra motorul electric de 150 kW (204 CP) și bateria cu capacitate de 58 kWh (echivalentul a 420 de kilometri conform WLTP).

Via Volkswagen

Comentarii (6)

  • Andrei
    "Singura consolare pentru cei care vor accepta livrarea încă din septembrie este apartenența la clubul ID.3 1st Mover Club, care permite un contact direct cu reprezentanții Volkswagen pentru a furniza feedback."

    Va dati seama ce favoare, ce onoare sa fii fraierul care arunca cu 40.000 de euro pentru pentru a face parte din clubul exclusivist de TESTERI moka pentru Volkwagen. Asta e cea mai mare inginerie a lui ID3. Sa te convinga ca e o favoare sa fii fraierul care da bani sa testeze o masina neterminata.
    17 11
  • Sunt penibili astia de la VW. Prostia umana n-are margini. In loc sa ramai la ceea ce stii sa faci ca un producator matur, ca un jucator redutabil in industria auto, te iei dupa orice isterie de moment si-ti sabotezi clientii traditionali si produsele care te-au adus pe primul loc mondial.

    Rezultatul e un sir nesfarsit de amatorisme si de balbe care ti se sparg in cap si te fac de ras. In loc s-o iei usor si prudent, te apuci sa schimbi toata strategia "ca sa dai bine pe ecran", pentru istericii cu planeta. In loc sa te tii tare si pe pozitii, sa le explici factorilor decizionali ce se poate si ce nu se poate in momentul asta, te apuci sa truchezi teste si sa minti formal, sa prostesi clientii si sa-ti bati joc de ei. In loc sa-ti vezi de treaba si sa faci o treaba buna, te trezesti tarat intr-un milion de procese si esti pus la plata a sute de milioane in despagubiri pentru minciuna transformata in politica de vanzari.
    E jalnic unde a ajuns VW.
    16 11
  • hazard
    VW sta foarte bine in contexutl actual. Deja Golf 8 e in top vanzari. Asa o sa fie si cu ID3.
    3 16
  • @PMC Eforturi în van de analiză logică, stimabile -- talibanizmu pro-VW nu e deloc diferit de al eco-planetarilor.
    Nu e totuși un fenomen pur românesc, ci VAG generalizat, având explicații mai psihanalitice așa...
    Dar nu prea complicate, izvorând din posesia unui VW-Seat-Skoda care automat le schimbă percepția și-i face orbi la defecte-belele (uneori doar la mașinile altora, clar) că deh, omulețu standard mai niciodată nu recunoaște c-a greșit în alegeri și preferă să se mintă singur.

    Trăim oricum într-o distopie continuă, așa că nu mă mai consum când unii amici îmi reproșează obiectivitatea la modul *Cum, ai lucrat pentru VW și îi critici ?!* :-P
    19 5
  • andrei
    personal mi se pare ok ce ofera id.3 la cat costa raportat si la alte electrice. sigur ca interiorul e mai low level ca na, costa bateria aia enorm.
    dar cam ciudat cu bugul asta. ideea e ca pt o masina noua chiar as vrea car play sa il folosesc continuu.
    3 7
  • ilinca
    Pretul bateriei nu este deloc enorm. Enorm este pretul cerut pe masina, aici sunt de acord.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru