Mai multe branduri auto au oprit publicitatea pe Twitter, noua platformă a lui Elon Musk

de Bogdan Mirică
Duminica, 06.11.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mai multe nume mari din industria auto au anunțat că vor opri orice finanțare a mesajelor de pe Twitter până când nu este clarificată direcția companiei, după preluarea acesteia de către Elon Musk.

Preluarea Twitter de către Elon Musk, fondatorul Tesla, nu a rămas fără ecou în lumea auto. Știm deja că preluarea nu a fost una simplă și fără controverse. Poate de aceea, o serie de nume mari din industria auto nu au stat cu mâinile în sân. Citroen a publicat un Tweet în care a spus „Salutăm platforma socială deținută de unul dintre competitorii noștri”.

Elon Musk nu a întârziat să se autointituleze Chief Twit și să anunțe concedierea unor oameni din echipa de bază și din management. Tocmai aceste mutări au ridicat semne de întrebare în rândul companiilor care investeau masiv în Twitter.

Grupul Volkswagen este cel mai nou conglomerat auto care a anunțat că va opri publicitatea pe platforma socială. Anunțul este valabil pentru toate brandurile sale. „Monitorizăm cu atenție situația și vom decide pașii următori în funcție de evoluția situației”, a declarat Volkswagen într-un comunicat de presă.

Anunțul a venit la scurt timp după ce Audi America a anunțat o mișcare asemănătoare, anticipând parcă decizia părintelui său.

Și General Motors a anunțat că va opri publicitatea sa pe Twitter, câtă vreme evaluează direcția rețelei sub noul management. Cu toate acestea, GM a anunțat că va păstra deschis canalul său de comunicare de pe Twitter pentru clienții săi.

Și Ford anunțase că va opri sponsorizările mesajelor sale de pe Twitter, chiar înainte de preluarea lui Elon Musk. Iar Fisker, un brand concurent cu Tesla, a fost mult mai radical. Oficialii au decis să șteargă contul companiei de pe rețeaua socială.

Via motor1

Comentarii (9)

  • Bă oaie
    Deci companiilor auto le plăceau boții!
    Americanul de rând va ști acum ce să evite să cumpere, mai ales după ziua de miercuri.
    17 1
  • Yilong
    Ipocriți
    15 2
  • Poi cum sa bage bani in Tesla… hai ca nu-i greu de loc.
    8 6
  • ElonRăuDeMusk
    Cică „ vor opri orice finanțare a mesajelor de pe Twitter până când nu este clarificată direcția companiei, după preluarea acesteia de către Elon Musk”.

    Se pare că acestor companii le plăceau cenzura practicată până acum pe Twitter.
    Și se pare că, în general, pe planetă, încălcarea drepturilor omului devine o practică din ce în ce mai frecventă.

    Cândva, conducerea politică hotăra ce ai voie să spui și ce nu. Acum firmele private fac mizeria asta profund neconstituțională.

    Dacă partidele considerate democratice acceptă și susțin restrângerea continuă a drepturilor omului, atunci să nu ne mai mire creșterea în popularitate a partidelor extremiste.
    18 0
  • Ce ţi-e şi cu invidia asta....

    Jale la GM şi VAG principalii pierzători din creşterea Tesla în SUA, Europa şi China !!!

    Ca să vă faceţi o idee, companiile auto europene trăgeau profituri fabuloase din SUA şi China.... dar acum totul este dărâmat de maşinile Tesla şi mai nou şi acasă în Europa.

    Deci nu numai că nu fac profit peste dar îşi pierd cotă piaţă şi acasă în Europa, companiile auto europene.
    3 9
  • Seriff
    @Mike Vag e peste Tesla ca vanzari, ce tot aberezi acolo?
    5 4
  • Mike trezește-te Tesla este nișă… tu crezi ca-i plin de Tesla pe drumurile din SUA? Vezi mai multe Porsche decât Tesla.
    Hai ca o spun cât mai simplu…
    Electricele si mașinile premium nu sunt nici relevante si nici reprezentative, la fel nici voi care le lăudați si promovați inutil si ca sa nu uit, ELECTRICELE NU SUNT CU ZERO EMISII!!! (mincinoșilor).. ;)
    Din cele aprox 75-80 milioane de masini vândute anual doar vreo 15 milioane sunt electrice si/sau premium.
    Interesant este ca restul de 60-65 de milioane fac aproape 95% din km parcurși de toate mașinile.
    Mașinile electrice si cele premium nu parcurg la fel de mulți km pentru ca sunt in general masini de plimbare nu mașini care sunt puse la treaba. Nu te ambala cu cele câteva exemple care dovedesc contrariul ca sunt excepții.
    In concluzie nu contează doar ce se vinde, mai important este cu ce se fac km, ce masini sunt folosite intens… mai simplu nu pot sa explic. Nu te mai agita sa ne explici ca unii nu-i plac pe alții, ca-i clar pentru toți. Sunt in concurență deci ca si in sport unde a dispărut de mult respectul fața de adversar, si sportiv… doar rezultatul contează.
    7 5
  • @Dutz dute în SUA sau sună prieteni acolo şi să vezi că r plin de Tesla

    Au ajuns cei care fac Uber să treacă la Tesla altfel nu fac faţă cheltuielilor şi fac uber pe bani puţini sau pe degeaba.

    Deci ca să rezişti concurenţei interne uber, trebuie neapărat să ai electrică.

    Vezi până şi pizza delivery în România.

    Persoanele fizice au impresii... dar cele juridice, trag linie la bani nu la bla bla şi trec masiv pe maşini electrice.

    Dacă ei ştiu de exemplu că media zilnică a unei maşini din flotă este 85 km și nu face niciodată peste 100 km, tu crezi că le pasă că scrie Dacia Spring pe ea sau Toyota Yaris ???

    Dar când ştie că încarcă Spring de la Hidroelectrica şi sau panourile solare de pe pizzerie ... şi nu mai vizitează niciodată benzinăria şi poate nici sevice ul.... ?
    2 6
  • pizza delivery?!
    Adica Glovo? Sau Tazz?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru