Mercedes-AMG CLE 63: motorul cu 4 cilindri va fi înlocuit de un V8

de Tiberiu Safta
Luni, 13.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mai mulți oficiali Mercedes-Benz au confirmat că motorul hibrid cu 4 cilindri nu va mai fi prezent la viitorul AMG CLE 63. Noul model va primi acum un motor V8 de 585 de cai putere.

Mercedes-Benz este pe cale să lanseze un nou model de performanță, AMG CLE 63. Inițial, noul model trebuia să primească un motor hibrid cu 4 cilindri, la fel ca modelele C 63 și GLC 63. Însă, din cauza vânzărilor slabe ale celor două modele, alături de dorința fanilor mărcii de a aduce înapoi motorul V8 la aceste modele, Mercedes-Benz a confirmat acum că noul AMG CLE 63 nu va mai primi motorul cu 4 cilindri.

Informația a fost confirmată de mai mulți oficiali ai mărcii germane. Acum, noul AMG CLE 63 va primi un motor V8 bi-turbo, care va dezvolta 585 de cai putere. Față de motorul cu 4 cilindri, noua unitate V8 va livra cu aproape 100 de cai putere mai puțin. Însă, noul motor V8 va primi și acesta un sistem hibrid cu încărcare la priză.

Decizia de a aduce un motor V8 pentru AMG CLE 63 a fost influențată și de dealerii Mercedes-Benz din lume. Asta pentru că noul model va fi plasat în gamă deasupra lui AMG CLE 53, care primește un motor cu 6 cilindri în linie.

Un motor cu 4 cilindri pentru cea mai puternică versiune ar fi dus la o confuzie pentru clienți și ar fi afectat în mod negativ vânzările.

via Autocar

Comentarii (7)

  • Nicio tragedie sa recunsti ca ai dat-o de gard. Bine ca le-a venit mintea la cap. In cele din urma, clientii sunt cei care decid votand cu portmoneul.
    11 2
  • oricine
    În esență tot tâmpiți au rămas. Noul V 8 biturbo are 100 CP mai puțin decât cel în 4 cilindri. Adică cei din conducerea tâmpită nu au fost schimbați și le arată un deget în sus celor care au impus schimbarea. Pentru că eu cred că inginerii nemți pot face oricând motoare de legendă ( de exemplu motorul în 4 cilindri de 380 CP putea fi oricând un V8 de 800 CP).
    2 4
  • @oricine
    nu sunt deloc tampiti, fii sigur ca au analizat-o pe toate partile cand au decis.

    tehnic, desigur ca se putea face ce zici, dar nu (numai) inginerii decid ce si cum.

    inginerilor li se propune un set de constrangeri si li se cere un rezultat, ei trebuind apoi sa gaseasca compromisul perfect pentru a livra. in gasirea acelui compromis sta toata arta si frumusetea ingineriei.
    5 1
  • Mici schimbari de parcurs. Au mai adaugat inca 4 cilindri. Un fleac. Simple numere. La fel si cu vanzarile. Ce ti-e 5 mii ce ti-e 50 de mii.
    Hai ca incet incet legile fizicii si ale pietei isi reintra natural in drepturi si demonstreaza ca nu le poti fenta indiferent in cate curcubee de staniol alegi sa invelesti ciocolata.
    8 2
  • Diana Șosoacă
    Propun ca actualii posesori de C 63 AMG S E Performance, lăsaţi în izmene la propriu de Mercedes, din cauza deciziei mai mult decat eronate de a se crampona de neputinciosul i4, să se constituie parte vătămată, iar daunele morale solicitate sa nu se situeze la un palier derizoriu.
    Mercedes trebuie sa plateasca cu vârf și îndesat pentru o astfel de eroare monumentală!

    P.S. Dacă i4 se poate descurca relativ onorabil pe varianta softcore, C43 AMG, mai sus, la varianta de vârf, compromisul fățíș n-are cum să sălășluiască cu notiunea de etalon.
    0 2
  • Seriff
    Hahaha, pai parca v8 polua, au pus 4 bebelusi in loc de 8 si nu a mai cumparat nimeni, acum au dat-o de gard, moare Greta de ciuda impreuna cu hipsterii de pe AM
    7 2
  • @sherifutzu
    capota aia deschisa arata ca un cavou de copii. sa le fie........
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru