Mercedes-Benz prezintă proiectul EQC 4x4²: SUV-ul electric a fost transformat într-un vehicul de off-road

de Cornel Șocariciu
Marti, 13.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul proiect EQC 4x4². SUV-ul electric are acum o gardă la sol de 293 de mm și poate traversa un vad cu adâncimea de 400 de mm.

Mercedes-Benz a început nebunia modelelor speciale de off-road cu G63 AMG 6x6. A urmat G500 4x4², iar mai apoi diverse companii specializate în modificarea vechiculelor au dezvoltat rivali pentru aceste modele produse în serie limitată. Chiar și Clasa E All-Terrain a avut o variantă 4x4² dezvoltată de un inginer german.

Acum, Mercedes-Benz vrea să demonstreze că și un vehicul electric poate traversa terenuri accidentate fără probleme și lansează proiectul EQC 4x4².

Prototipul electric a fost echipat cu punți pe portale, iar acum, garda la sol măsoară 293 de mm, cu 153 de mm mai mult comparativ cu cea a versiunii de serie.

Adâncimea maximă a vadului care poate fi traversat de EQC 4x4² a crescut de la 150 de mm la 400 de mm, iar lățimea și înălțimea SUV-ului sunt mai mari cu 100 mm, respectiv 200 mm.

Standard, unghiul de atac al lui EQC măsoară 20.6 grade, însă pe varianta EQC 4x4² acesta este de 31.8 grade. Unghiul de degajare al versiunii de serie este de 20 de grade, în timp ce pentru noul prototipul acesta măsoară 33 de grade.

Pentru a putea face față suprafețelor din off-road, nemții au pregătit jante de 20 de inch cu anvelope speciale.

Comentarii (6)

  • As vrea sa-l vad in test pe undeva prin Siberia la -50 de grade sau pe la licurici in Valea Mortii la + 50 de grade.
    7 4
  • Edikkk
    Dacă ai vedea filmul youtube ai fi aflat că chiar versiunea de serie cea non 4x4 a fost probată în Suedia şi Africa.
    5 3
  • @chiar o sa ma uit la filmulet,totusi,sunt curios cum s-ar comporta dupa 4-5 ani de folosit prin taigaua siberiana,asta daca mai ramane ceva din ea.
    2 3
  • hazard
    au statii de incarcare si in varf de munte?
    5 0
  • Mercedes
    Masina asta nu e facuta pentru maimutele din stepa de la est de Europa si nici pentru cele din desert. Asa ca nu are importanta daca merge sau nu in Siberia sau in Sahara.
    3 5
  • Mie mi se pare ca abuzeza de 4x4^2. Masina aia chiar e ceva deosebit. In fine ... nu e firma mea :):):)
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru