Feedback

Noi detalii și imagini oficiale pentru modelul electric de oraș Honda e: motorul dezvoltă 150 de cai putere și 300 Nm

Publicat Marti, 02.07.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 20
Noi detalii și imagini oficiale pentru modelul electric de oraș Honda e: motorul dezvoltă 150 de cai putere și 300 Nm - Poza 1
Noi detalii și imagini oficiale pentru modelul electric de oraș Honda e: motorul dezvoltă 150 de cai putere și 300 Nm - Poza 2
Noi detalii și imagini oficiale pentru modelul electric de oraș Honda e: motorul dezvoltă 150 de cai putere și 300 Nm - Poza 3
Honda a anunțat că modelul electric de oraș Honda e va beneficia de un motor care va dezvolta 150 de cai putere și un cuplu de 300 Nm. Anterior, japonezii au transmis că Honda e va avea o baterie de 35.5 kWh cu autonomie de 200 de kilometri și tracțiune spate. Versiunea de serie va fi prezentată oficial până la sfârșitul anului.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda continuă seria dezvăluirilor, după ce, de curând, a furnizat o serie de informații despre tehnologiile care vor fi prezente pe modelul electric de oraș Honda e, pentru care a deschis lista de pre-comenzi în luna mai.

Japonezii au transmis acum că Honda e va avea un motor electric capabil să dezvolte 150 de cai putere (110 kW) și un cuplu de 300 Nm.

În urmă cu câteva săptămâni, am aflat că Honda e va avea o baterie de 35.5 kWh cu autonomie de 200 de kilometri și tracțiune spate. Modelul japonez va beneficia de tehnologia Single Pedal Control, prin care șoferul va putea să accelereze și să încetinească folosind doar pedala de accelerație.

Honda susține că versiunea de serie a modelului său va fi prezentată oficial până la sfârșitul anului, timp în care așteaptă să primească tot mai multe comenzi din partea clienților.

Via Honda


Comentarii (20)

  • Jantele copiate de la Beetle si designul de la Golf 1. Dar macar de-o lasau in varianta initiala, care nu mai are (aproape) nimic a face cu hodosenia asta.

    In rest, cu masinile cu baterii, ramane cum am stabilit. :)
    14 22
  • someone
    cred ca nimeni nu se astepta sa aiba asa motoras puternic, avand in vedere dimensiunile mici si mai ales autonomia anuntata cu muuuult inainte
    @ pmc: ai dreptate referitor la diferenta enorma intre designul prototipului si versiunea finala, dar nu ai dreptate cand spui ca honda s-a luat dupa golf mk1
    12 1
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • @PMC

    ramane cujm am stabilit

    Honda 1970
    Golf 1 1972

    serveste o maslina....
    17 3
  • Da, designul e un pas înapoi în raport cu concept-car-ul.
    Și bateria e cam mică.
    La fel și autonomia.
    Dar și masa proprie e prea mare (1,5 tone.)
    Însă nici prețul nu va fi deloc mic.
    Deși puterea e mare -- prea mare de fapt pentru un city-car.

    ...Să mai continui?! :-)
    N-are rost -- doar cererea e f. mare, fiindcă e-pandemia continuă.
    20 0
  • Civic 1972*
    Golf 1974*,
    insa ideea ramane cum am stabilit: PMC habar n-are pe ce lume e.
    13 3
  • andrei
    da, e cam mica autonomia, dar asta e masina 100% de oras, deci ca o incarci mai rar sau mai des e irelevant. 200km oricum iti ajung pt o zi.
    sunt curios de pret insa.

    astia ofereau pe civic aspirat de 1.8 si 140 cp care tragea ca o mata lesinata si acum au virat la 180 de grade, acum au pus putere foarte multa. straniu cum le gandesc.
    5 3
  • * Design-ul Hondei e POATE este inspirat din modelele vechi: Honda N360-N400 1967-1972, Honda Z 1970-1974.
    * Golful a intrat in productie cand cele de mai sus au iesit din productie.
    * E greu cu ochelari de cal sa vezi imprejur, plus ca nu te ajuta nici la cautarile de pe internet
    10 4
  • Cine dă în @PMC, dă în fabrici şi uzine…inexorabile :D

    Ah, ce mă perpelisem de dorul eternei mele febleţi literar-artistice pe nume vianu. Apropo, prin ce loc de meditaţie te-ai aciuat, fratele meu alb, că nu te mai zărisem pe firmament o vreme…Sau te pomeneşti că ai întors pe toate feţele tema NSU ≠ Audi? De fapt, dacă aş insera eu o expresie precum Mafia = vianu, evident că m-aş compromite grav şi iremediabil în ochii comunităţii AM cu această minciună grosolană, răuvoitoare, başca strident incorectă politic.

    Pe subiect: şo pe el! Mai precis, pe subiectul subiectului: această hidoşenie (aferim, PMC!). Cu una bucată rangă. Rezolvând în mod democratic, civilizat, elegant, global.

    Cică japii şi-au unit forţele în vederea (non)mobilităţii. Mi-a povestit cineva odată (deşi, iniţial, m-am îndoit, dar omul chiar fusese la faţa locului) că, în Ţara Soarelui Răsare, s-ar afla în aplicare cea mai pură (a se citi: cea mai cruntă) formă de…socialism, monarhia având doar un rol decorativ. În traducere liberă, colectivismul ar însemna cuvântul lor de ordine…Da’ chiar: să-mi dezvăluie careva dintre voi numele vreunei mari individualităţi/personalităţi japoneze, de ecou universal (indiferent că din domeniul real sau uman), comparabilă cu zona euroatlantică, vreun inventator, ceva acolo…

    Măcar că, în privinţa chinezilor, mai ştim de un Confucius.

    Nu, nu îi dau apă la moară lui Zărne, cunoscut pentru “japofobia” lui, pe care nu şi-o cenzurează. Cert şi incontestabil este faptul că japii excelează la fiabilitate, iar auditul calităţii este desăvârşit la ei, şi ca teorie, şi ca execuţie (“boemii” GM, Ford şi Chrysler chiar au avut ce învăţa de la aceşti fanatici ai pedantismului, după ce, mai întâi, tocmai americanii i-au iniţiat în tainele automobilului), ceea ce nu poate decât să ne bucure (iar pe unii chiar să-i încânte). Numai că extrem-orientalii mi se par propovăduitorii ideali ai Zeului “Trăieşte clipa” (evident, cea “metamorfozată în bine”, indicând niveluri “superioare” de modus pensandi/operandi/vivendi, ba chiar şi amandi). Şi consider că este cu atât mai straniu, cu cât Codul Bushido pune accentul taman pe valorile conservatoare…
    8 5
  • Masina asta-i mai urata decat un ford ka din 2000.
    4 3
  • Am vazut povestea cu Honda 1972. Mie tot cu Golful mi se pare ca arata. Comentati? :))

    Despre ce nonsens financiar si practic e ... nici nu ma mai apuc de ea... :))
    3 7
  • Ce observ eu e că persistă intotdeauna o atmosferă de critică in mai toate comentariile, care mai e și neconstructivă.
    Aștia de tot critica orice, bă: voi nici macar nu pipaiți masinile astea, poate niciodata nu veti da o tura in ele da sunteti ăia care știu tot.
    Mă intereseaza un lucru: există cineva aici care lucreaza nemijlocit la proiectearea măcar a vreo unui model din gama unui constructor? Măcar o cotieră cea...
    PMC copiată ?! Sa nu aduc eu aminte cum Mercedes a copiat fața de la W212 de la Toyota Mark II Blit din 2002 )))
    4 4
  • Urata, indesata si cu picioare scurte. Am crezut ca ma cracanez de ras cand am citit cat ii tine bateria :):):) In 2020 Aaaaa-ha-ha-ha-ha-ha.

    @mascarescule, pe unde esti?
    5 1
  • MIHAI: imi da si mie cineva un cod de piesa pentru senzor presiune diferentiala la... Raspunde
  • din fata, in culoarea asta galbena zici ca-i pikachu, design dedicat japoniei unde astfel de cutiute sunt la mare cautare, deci nu cred ca aceasta honda va parasi japonia
    1 0
  • @inexorabil
    gandesti superficial si te exprimi pompos, n-are sens sa enumeram contributiile chinei la civilizatie (praful de pusca, hartia, picatura chinezeasca, etc.), ceea ce vreau sa mentionez e ca gloria nu se repeta in acelasi loc, au fost egipteni, persani, greci, arabi, de cateva sute de ani europa occidentala (de la ilumninism la zilele noastre a trecut exact atata timp cat de la alexandru la cezar), doar ca gloria europei a apus sa zic prin 89, in 70 aveam zeppelin acum bever, in timp ce in vest se fac parade in curu gol, asiaticii muncesc de le sar capacele, iar in ceea ce priveste japonia, cum sa inventezi ceva cand stai 10 ani sa perfectionezi o sabie?
    6 1
  • @inexorabil Akira Kurosawa, Hayao Miyazaki, Haruki Murakami, Yukio Mishima sunt de ecou universal. Si doar pentru ca traim noi (unii) in bula noastra, nu inseamna ca nu exista personalitati japoneze.
    9 1
  • @zarnesteanu: bun venit in realitate. :) Hai ca totusi se misca lucrurile. In directia buna. :)
    1 0
  • Completare la ce a zis Liviu si oarecum aplicat la subiect:
    Soichiro Honda, Konosuke Matsushita, Koyata Iwasaki. Poate unora nu le spun nimic. Dar automobilele cu acelasi nume cu primul, Panasonic si Nikon sunt branduri care nu mai au nevoie de nicio introducere.
    NTT, Sony, Canon, Yamaha, etc. Ring any bells?
    Toata industria de robotica care echipeaza fabricile la nivel mondial?

    Nu se lauda cu asta pentru ca au o alta educatie, de la care am putea si noi invata. Aceea a bunului simt si a consideratiei in numele comunitatii.

    Nu trebuie sa placa masina asta unor prafuiti ca PMC sau inexo. Se va vinde ca painea calda. Abia astept sa o vad live.
    3 2
  • Ce-aveti bai fratilor de va casunat asa pe masinuta asta ? Mie chiar imi pare simpatica si haioasa , parca se vrea asa...un fel de autohipster electric ! Imi pare o combinatie simpatica intre Mini Cooperu' original, Civicu' original si Golfu' original . Deci e ...supermega originala masinuta asta !!! Ca forma generala la exterior mie cu Mini imi aduce cel mai mult , parca-l vad chiar acolo pe Mr. Bean la volanul lui Mini ala galben al lui ! Si 300 Nm / 110 kw !!?? O sa dea umpic de rusinica multora la plecarile de la semafor buburuza asta. Eu zic ca o sa aiba nisa ei de clienti in ciuda pretului prohibitiv. Si in definitiv nu noua trebuie sa ne placa , ca nu cred ca Honda a targetat Europa in primul rand.
    @Zarnesteanu: culmea e ca probabil tu o sa o vezi inaintea noastra p-acolo pe la tine ! Imi vine sa zambesc la gandul ca o sa musti din volanul la v8-ul ala al tau cand o zbughi buburuza asta pe langa tine !
    2 0
  • Mafia, amator de răstălmăcire ce eşti, de ce aduci în discuţie China, din moment ce eu am precizat că Japonia constituie obiectul dezbaterii?!

    Da, într-adevăr, nu pot să contest adevărul: civilizaţia euroatlantică se autodevorează…Şi este singura vinovată. Totuşi, în mod organic, eu, unul, simt că nu pot asimila socialismul de tip mongoloid, care vine la pachet cu pericolul teribil al alienării prin mijloace transumaniste…Fiindcă se pare că high-tech-ul n-ar fi posibil fără suportul material al gălbejiţilor (dacă îşi închipuie cineva că ei ar fi doar executanţi, se înşală amarnic). Şi fiţi siguri că tot asiaticii vor susţine cel mai eficient dezvoltarea electro-autonomelor. Cauza este cea pe care deja ai subliniat-o: euro-americanilor nu le (mai) place munca neam, başca sunt prinşi în capcana unui nou Război Rece, de data asta lipsind URSS din ecuaţie, deoarece UE o suplineşte cu brio…Şi degeaba rumegăm noi în linişte (în graţiile zeului consumerist, se subînţelege), crezând că nu ne pot afecta mâncătoriile dintre (încă) prea puternicii Vestului. Ba da, se răsfrâng asupra noastră mai profund decât putem admite…

    @Alex, ce vrea să însemne “prăfuit” ? Dar ce, pe tine te şterge periodic femeia de serviciu? Eh, las’ că ştim noi…Eu, @PMC şi alţii ca noi deranjăm la maximum de potenţial pentru simplul fapt că suntem…”reacţionari”. Ba încă socoteşti “cu temei” că ni se cuvine o cu atât mai intensă blamare, cu cât aparţinem unei minorităţi de antiprogresişti, silită să perpetueze, tot mai puţin tolerată, în mijlocul unei lumi tot mai avide de salutară schimonosire a chipului normalităţii, pardon, de salutară “schimbare în bine”, de “evoluţie pe aripile tehnologiei”. Eu, unul, te asigur că, dimpotrivă, cu cât vom rămâne mai puţini cei fideli istoriei imuabile şi relevante, cu atât vom părea mai corozivi, mai nesuferiţi faţă de adepţii isteriilor în masă, alias sclavii imbecilizaţi ai clipei…Caz în care “admiratorii” noştri îi vor cere “statului de drept”, cu insistenţă înverşunată, să dezlănţuie asupra noastră una dintre cele trei ipotetice “pedepse binemeritate”: puşcăria, ospiciul sau – “cel mai corect” – moartea…Şi nu, nu asistaţi la o demonstraţie de “paranoia”, ci la “avanpremiera” realităţii sumbre din viitorul “luminos” al unei lumi care îşi va pierde complet busola, astfel încât se va întâlni, finalmente, cu abisul cu care, de fapt, coincide…
    1 2
  • @:):):)pipo, pana sa ajung sa musc de volan, am trecut de ea. In maxim 10 m o prind de coada si o arunc in oglinda retrovizoare :):):) Dupa 5 semafoare ii scade bateria si-i taie curentul daca-i mai da vreo talpa. Sa mai facem vreo comparatie de la 50km/h in sus?

    Pe asta o vad ca un dop in trafic pe autostrada, cu TIR-istii injurand de mama focului in spatele ei asa cum fac acum cu taiota prius sau honda clarinet (sau cum i-o zice)

    Deci nu-i vorba de muscat din volan, mai degraba o burta de ras pe cinste.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru