Feedback

Producătorii auto critică noile obiective pentru reducerea emisiilor de CO2: “Sunt prea ambițioase și agresive!”

Publicat Joi, 09.11.2017
de Petre Barac, Foto: Dreamstime
Comenteaza 6
Producătorii auto critică noile obiective pentru reducerea emisiilor de CO2: “Sunt prea ambițioase și agresive!” - Poza 1
Producătorii auto sunt nemulțumiți de noile obiective anunțate de UE pentru reducerea emisiilor de CO2 și spun că acestea sunt “prea ambițioase și agresive”.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Comisia Europeană a anunțat o propunere legislativă prin care producătorii auto trebuie să reducă emisiile de CO2 cu 30% până în 2030. Așa cum era de așteptat, reacția constructorilor auto nu a întârziat să apară, propunerea autorităților fiind criticată.

Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile (ACEA) consideră că reducerea emisiilor de CO2 este o “provocare mult prea mare”, în timp ce asociația germană VDA spune că ținta este greu de atins, iar constructorii ar fi dezavantajați pe piețele globale.

“La prima vedere, există un mare semn de întrebare dacă aceste obiective CO2 pot fi atinse. Acest lucru va depinde în mare parte de felul în care clienții vor accepta motoare alternative și de cât de repede se dezvoltă infrastructura rutieră”, se arată într-o declarație a grupului VDA.

La rândul său, șeful BMW, Harald Krueger a declarat că “noile reguli venite de la Bruxelles sunt foarte ambițioase". Până în 2021, constructorii trebuie să ajungă la un nivel al emisiilor CO2 de 95 de grame pe kilometru.

Amenzile pentru constructorii care nu vor respecta noile obiective CO2 sunt de 95 de euro pentru fiecare gram de CO2 peste limita admisă și pentru fiecare mașină care nu respectă emisiile.

Pentru ca noile reguli să intre în vigoare, acestea au nevoie de aprobarea tuturor guvernelor europene, precum și a Parlamentului European, un proces ce ar urma să dureze mai mult de un an.

Via Autonews


Comentarii (6)

  • Producătorii să pună mâna să facă softuri nedetectabile.
    8 3
  • Arogantul
    Dane, au dreptate producatorii
    mai bine guvernantii ar pune niste limite mai drastice pt emissile de particule nu pe emissile de CO2, ca particulele ne omoara
    10 2
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • pai mai taie un cilindru, mai pune un turbo, o baterie, simplu.

    oare cati o sa prindem 2030? vedem si noi mai repede masini electrice zburatoare?
    3 3
  • Unii, repet unii producatori auto li se par niste limite dure sau ambitioase !

    Grupul Renault-Nissan nu au nici-o problema in adoptarea noului target, pentru ca motoarele lor sunt pentru o companie globala (nu sunt de sute si sute de cai putere precum cele germane --- unde la autobahn ... viteza fara numar, fara numar... si noxe pe masura !!)
    si in plus au un plan de electrificare care este deja pus cat de cat pe picioare !


    Plus ca acest grup au cele mai bune masini din lume:
    - cea full-electrica Nissan New Leaf care se conduce dintr-o singura pedala
    - cea semi-electrica Nissan New Note e-power care se conduce dintr-o singura pedala

    Din pacate, daca New Leaf deja este lansata in Europa si o sa fie si globala, E-power ciudat... a fost prezentat in Indonesia si mai nou sunt pe cale de prezentare in ... India... au facut pus sistemul e-power la un al doilea model ... Nissan Serena e-power dar tot DOAR in Japonia !!??!!

    https://newsroom.nissan-global.com/releases/171024-01-e

    https://www.youtube.com/watch?v=nfnbhNK9t3U (de la minutul 4 incolo)


    Potentialul de masini semi-electrice (non plungin) este imens !! Nu inteleg de ce nu adopta sistemul e-power la nivel global si astept ziua (o sa vina cu siguranta) in care Nissan sau chiar grupul Renault-Nissan sa spuna WE will go ONLY ELECTRIC (full sau semi-electric) !
    3 5
  • vrajeala, atata vreme cat conditiile de testare sunt nerealiste, stau sa ma intreb cum de nu si-a pus nimeni problema emisiilor in sarcina (cand utlizezi majoritatea cailor din dotare), asa vorba arogantului, mai scazi din cilindree mai bagi presiune in turbina, si obtii tot ce vrei in conditiile ideale din laborator, dar in acelasi timp ne pare firesc ca un panamera sa aiba aceleasi emisii ca un twingo...
    suntem prostiti in fata, iar noi ii credem..
    4 1
  • exact dle MM !

    bine punctat.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru