Renault Fluence a primit un facelift

de Sebastian Toma
Joi, 01.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a prezentat primele imagini ale lui Fluence facelift, model pe care îl va lansa la Salonul Auto de la Istanbul. Modelul debutează în 2013 şi primeşte sistemul multimedia R-Link.

Esential 130 CP dezvoltă noua motorizare 1.6 dCi Energy din gama Renault Fluence.
4.6 litri la sută este consumul mediu al lui Fluence 1.6 dCi.
Renault Fluence vine la Salonul Auto de la Istanbul cu un facelift, acesta urmând să debuteze alături de noul Clio Symbol. Modelului i s-a atribuit noua identitate stilistică a mărcii Renault, alături de alte actualizări semnificative. Gama de dotări include acum şi sistemul R-Link, tableta integrată în bord care a debutat pe noua generaţie a lui Clio şi urmează să fie introdusă şi pe noua generaţie a lui Megane. Până atunci, Fluence îşi va încânta clienţii cu noul sistem multimedia, care promite să ofere mai mult decât sistemul precedent, o navigaţie "convenţională" integrată în bord cu sistem de control cu telecomandă.

Noua identitate stilistică a mărcii Renault implică un set de blocuri optice noi, lumini de zi cu LED-uri, o nouă bară de protecţie spate, o grilă faţă cu o siglă Renault supradimensionată şi inserţii negre şi cromate pentru anumite elemente de caroserie.

Posteriorul lui Fluence nu a fost schimbat la fel de dramatic, designerii considerând că nu sunt necesare atât de multe schimbări la acest nivel. Însă, interiorul primeşte un panou de bord cu afişaj digital pentru toate versiunile, iar tapiţeria a fost schimbată cu un material de calitate superioară. La fel ca şi până acum, cei de la Renault ţintesc un nivel superior de confort pentru berlina lor de segment compact.

Gama de motorizări include acum şi noul motor dCi Energy 130, unitatea de 1.6 litri care ne-a încântat la bordul lui Megane şi Grand Scenic facelift. Propulsorul respectiv obţine un consum mediu de 4.6 litri alături de Fluence. Versiunea 1.5 dCi de 110 CP a lui Fluence va exista în continuare, iar aceasta va fi oferită şi în compania transmisiei EDC, aşa cum este disponibilă în prezent. Pe lângă noul dCi Energy, cei de la Renault oferă şi o nouă motorizare pe benzină, o unitate de 1.6 litri cu 16 supape, care dezvoltă 115 CP. Această motorizare este oferită în compania unei transmisii X-Tronic CVT, cele două unităţi oferind un consum mediu cu 1.3 litri mai redus decât al versiunii anterioare a lui Fluence echipată cu CVT, care includea un motor aspirat de 2.0 litri şi 140 CP.

Producţia lui Renault Fluence este asigurată în continuare de uzian Oyak din Bursa, Turcia, de unde şi debutul de la Salonul Auto de la Istanbul.

Acest eneniment auto va avea loc între 2 şi 11 noiembrie. Debutul comercial al lui Fluence facelift va avea loc începând cu ianuarie 2013, noua versiune a berlinei compacte de la Renault urmândă să fie introdusă pe mai bine de 50 de pieţe.


Via Renault

Comentarii (13)

  • Mare pacat de masina ..........Patrick LeQuemaint vechiul designer de la Renault avea creatie asta noul nu face decat sa le strice
    12 29
  • Se simte schimbarea. De la noul Clio la acest Fluence. Daca umbla putin si la insonorizare cred ca va iesi o masina ok. Mie unul, un tip fara multe pareri bune despre Renault, imi place. Ramane sa si confirme. In rest...numai bine
    38 4
  • Imi place cum arata.
    31 6
  • antonny
    Daca SYMNOL 3 seamana cu Logan 2 ,atunci si noul model sedan Dacia care e pregatit pentru 2013 va arata ca si Fluence .......oare cum arata break-UL ???
    7 8
  • megane ul nou arata mai bine ca fluence iar bordul astuia din urma e jalnic. niste plastice obosite...
    5 17
  • andy.s
    faruri mai urate decat volkswagen
    4 22
  • Pacat ca in Romania ,Renault ofera motorizari de RAHAT (1,2 75 CP si 0.9 90 TCE).Nu le-as fi pus nici pe roaba,daramite pe masini plecind de de la 10 K (Twingo,Clio 4).
    8 16
  • Partea frontala este clar o imbunatarire comparativ cu varianta prefacelift, insa mi-ar fi placut sa fie ceva mai indrazneti si in ceea ce priveste partea din spate a masinii. Sper sa fi pastrat calitatea destul de buna a plasticelor de la Megane 3 (nu am "facut cunostinta" pana acum cu Fluence si imi este teama sa nu fi umblat pe ici pe colo, in buna traditie Renault, la masinile made in Turkey). Una peste alta as spune ca este o masina decenta.

    P.S.: @flavius, tot ce ai scris mai sus tine de politica de RAHAT pe care Renault Romania o practica la noi in tara. Modul in care acesti oameni gestioneaza marca Renault pe plan local este JALNIC!!!
    14 3
  • 1.2 16v / 0.9 TCe
    Ca motorizari de intrare in gama sunt foarte bune. Mai bune decat 1.2 6v HTP de la Volkswagen sau 1.2 69 CP & 0.9 twinair de la Fiat sau 1 litru 68 CP din partea PSA.

    Pentru cine vrea motoare mai puternice, cu siguranta va fi in Romania 1.2 TCe 120 CP cand va aparea la Renault anul viitor.
    15 0
  • Nu sunt fan Fluence nu-mi place design exteriorul este tern. Am condus insa diesel 1,5 110CP peste 5000Km in Romania si Ungaria, te simti confortabil. Daca trebuie sa fac o comparatie intre Octavia, Linea si Fluence (masini pe care le-am condus) as avea probleme sa aleg intre Octavia si Fluence care este mult mai confortabil la drum lung (este parerea mea). Nu stiu sa fac comparatia cu Chevrolete Cruze
    Cu noul faclifte Fluence este mai bine
    11 0
  • Faptul ca R aduce motorizari de ras in Romania ,trebuie sa nu imi postatzi opiniile! Sictir...............
    3 9
  • @C-G-C,@Flavius: Am mers cu un Megane 2, 1.9 dci, 131 hp. Masina mergea super si la 80000 km, insa...era achizitionata din Germania si rulata numai acolo. Pentru Europa de est...se arunca motoare slabe si platforme la fel. Sa nu credeti ca un Clio pt Romania e acelasi cu unul pentru Germania. E diferenta inclusiv la cod de platforma, echipare si motoare. Pacat! Mi-as lua Renault dar numai din afara. In Romania ne considera probabil popor bananier.
    3 4
  • megane 2.2
    Am un Megane 2.2 din 2008 .Ireprosabil ,confort si consum mai ales la drum lung ,am condus 1200 km intr-o zi in Germania ,la sfarsitul zilei nu simteam oboseala deloc .Masina are 63 000 km cumparata de noua din Romania si din ce am mers mai mult din aia consumul de combustibil a scazut . Este un 1.5 dci.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru