Tesla Model S: 50 de unităţi costruite până acum, 29 livrate deja

de Sebastian Toma
Joi, 09.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla Motors anunţă producţia primelor 50 de unităţi ale lui Model S. Dintre acestea, doar 29 şi-au găsit proprietari, restul participând la evenimente de promovare.

Esential 29 de clienţi Tesla Motors au primit unităţile Model S comandate.
50 de unităţi Tesla Model S au fost construite într-o lună.
3 săptămâni vor fi necesare pentru construcţia următorului lot de 50 de unităţi.
Tesla Model S, modelul electric al constructorului american fondat de Elon Musk, a fost construit în 50 de unităţi. Dintre acestea, 29 au deja proprietari, în timp ce restul de 21 participă la evenimente de promovare. În prezent, un Tesla Model S are un preţ de pornire de 57.400 de dolari, ceea ce reprezintă echivalentul a 43.700 de euro. Cei de la Tesla intenţionau să producă 5.000 de unităţi Model S în 2012, dar ţinta lor va fi dificil de atins dacă nu grăbesc semnificativ ritmul de producţie, cele 50 de unităţi fiind construite într-o lună.

În următoarele săptămâni, americanii vor să construiască încă 50 de unităţi, ca apoi să-şi mărească ritmul de producţie pentru a-şi atinge ţintele anunţate anterior.

Potrivit lui George Blankenship, primele 50 de vehicule au parcurs deja peste 39.000 de mile, ceea ce înseamnă un rulaj mediu de 780 de mile pentru fiecare unitate în parte. Cele 21 de unităţi demo au rulat într-o caravană specială de prezentare (Get Amped) în Statele Unite ale Americii, în cadrul căreia vor fi conduse 5.000 de persoane în 45 de zile. Până acum, 3.500 de persoane au condus noul Model S, justificând rulajul anunţat de reprezentanţii constructorului american.

Tesla Motors a anunţat că au modificat interiorul lui Model S odată cu intrarea în producţie, fiind eliminate luminile de la oglinzile parasolarelor faţă şi luminile pentru citit pentru locurile din spate. Acesta au fost eliminate şi din pagina de specificaţii până la găsirea unei soluţii mai eficiente de iluminare. Odată cu aceste modificări, cei de la Tesla se mândresc cu faptul că au mărit spaţiul pentru cap oferit de locurile din spate cu câţiva milimetri. Vehiculele livrate fără aceste elemente le vor primi ulterior gratuit, odată ce Tesla va găsi o soluţie acceptabilă pentru respectivele elemente de iluminare.

Via TeslaMotors

Comentarii (9)

  • M-ati innebunit cu reclamele! inchid una apare alta,bagati o taxa ceva sa va dau 2 euro pentru a ma scutii de nervi,nu pot citii o stire linistit!!!!!
    28 3
  • @sami
    solutia pentru tine se numeste adblocker :) si e gratis
    13 1
  • Mai bine Toyota ar fi facut alianta cu Tesla.Barem de la tesla avea ce lua.De la BMW in afara de dieselurile alea aiurite nu vad altceva.
    9 16
  • Tesla este urmatoarea,dupa Toyota.Adica cele mai bune branduri din lume care se ocupa cu asa ceva
    9 10
  • O companie auto mica dar cu potential mare. Tesla Model S e o masina la care Toyota,GM,VAG,inca viseaza.
    14 3
  • Din cate stiu eu toyota se ocupa mai mult de hibride decat de electrice, pana la sinergy ultra mega power, ei nu au vren electric performant, deci Toyota din acest punct de vedere nu este peste Tesla.
    10 5
  • AndreiRN
    Toyota are deja alianta cu Tesla care vor instala propriul lor motor pe platforma de RAV4 electric si asta va fi pasul mare in productia de serie la Tesla in California.
    4 2
  • Tesdla si Touota lucreaza fiecare pe felia ei

    Tesla este exclusiv electrica si imaginea ei este construita NUMAI pe asa ceva
    Toyota nu da semne ca ar vrea sa construiasca electrice pure si se bazeaza pe hibride. Din cate am inteles si in viitor tot hibride vor dezvolta.

    Asocierea Tesla-Toyota este superflua. Altfel ne aflam in treaba sa ne dam rotunzi.

    On-topic. Masina arata bine (design european sau american non-conformism). Tehnologie curata. Nu imi dau seama (inca) de fiabilitate. Timpul ne va spune cum se vor comporta aceste automobile.

    Oricum e un pas inainte.
    6 4
  • Un nerod (pe romaneste prost) pune mai multe întrebări decât poate da răspunsuri un înţelept.

    @Fine-N.....unicul motor...de ce? il vor pune intr-un muzeu? E atat de "populara" tehnologia ca s-a asternut prafu pe ea. Dealtfel nu stiu de ce ar trebui sa ma explic in fata unor mitici cu fruntea lata cat siretul de la pantofi cand am spus clar ca "vor dezvolta hibride" fara a contesta folosirea unor tehnologii electrice dintr-o colaborare cu terti.

    celula energetica...un fel de furculision auto.
    3 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru