Feedback

Viitorul Mercedes-Benz Clasa S va fi prezentat în luna septembrie: motorul V12 va fi păstrat în gamă

de Cornel Șocariciu
Joi, 18.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Mercedes-Benz Clasa S va fi prezentată în prima parte a lunii septembrie, conform declarațiilor făcute de Jürgen Weissinger, directorul departamentului de dezvoltare. Modelul va folosi o platformă nouă și va avea și versiune electrică.

Mercedes-Benz a publicat în luna mai prima imagine teaser care anunță noua generație Clasa S. În ultima perioadă, prototipurile vârfului de gamă au fost surprinse de mai multe ori atât în timpul testelor de pe drumurile publice, cât și în cadrul sesiunilor desfășurate pe circuitul de la Nurburgring.

În momentul publicării fotografiei teaser, nemții au anunțat că noul Clasa S va fi prezentat în a doua parte a anului curent. Acum, Jürgen Weissinger, directorul departamentului de dezvoltare, oferă o serie de informații noi referitoare la viitoarea generație Clasa S.

Conform declarațiilor oficialului Mercedes-Benz, noul vârf de gamă va fi prezentat în prima parte a lunii septembrie în cadrul unui eveniment care va avea loc în Sindelfingen.

Dezvoltarea noii generații a început în 2015, iar nemții pregătesc o platformă nouă pe care o vor folosi și pe alte modele din gamă.

La fel ca până acum, noul Clasa S va fi disponibil în versiuni cu roți motrice spate sau tracțiune integrală, dar și în variante AMG și Mercedes-Maybach. Mai mult decât atât, oficialul producătorului german a afirmat că și viitoarea generație va putea fi comandată alături de motorizarea V12. În premieră, unitatea de 6.0 litri va fi disponibilă și în variantă cu tacțiune integrală 4Matic.

Versiunea standard a noii generații Mercedes-Benz Clasa S va avea un ampatament mai lung cu 4 centimetri față de actuala versiune, iar inginerii constructorului german vor instala și un sistem de direcție integrală.

Viitorul Mercedes-Benz Clasa S va avea și o variantă complet electrică (EQS), aceasta urmând să debuteze în prima parte a anului viitor.

Până atunci, clienții vor putea opta pentru unități mild-hybrid și plug-in hybrid.

Noul Clasa S va fi produs la uzina Factory 56 din Sindelfingen.

Via | Motor1 | MercedesFans

Comentarii (10)

  • Va avea si cele 3 derivate?
    1. Coupe
    2. Cabrio
    3. Roadster (SL)
    3 0
  • someone
    @ dany: noua generatie SL e confirmata pe anul viitor. despre coupe si cabrio nu se stie nimic inca.
    frumoasa mutare cu pastrarea V12 in gama, si mai ales cu 4matic pe aceasta motorizare. la ce cuplu are, era greu sa pornesti de pe loc doar cu tractiune spate.
    iar celelalte versiuni , hybrid si electric, arunca din nou manusa celorlalti 2
    10 0
  • @dany, cel mai probabil Coupe si Cabrio vor fi eliminate din gama. SL urmeaza si el sa debuteze in curand. Sunt curios daca va fi cu 2 sau 4 locuri. Momentan, GT-R are 2 locuri si s-ar canibaliza. Chiar e interesant de vazut cum vor structura gama la coupe-urile sportive si roadsters.
    7 2
  • netam-nissan
    atentie dle zarnesteanul fara liniuta adica mertan GT R voiati sa ziceti cred, ca GT-R cu liniuta e unu pe lumea asta si imbatabil de fapt... doar e un nissan.

    sa nu uit mai e un gt r merc cu 4 usi si nu degeaba il scriu cu litere mici ca la testu lung de ambianta sau amduranta top gear scartaie din toate incheieturile.
    mai exact scartaia la trecut ca englejii au sters materialu, nu-l mai găsiti nici cu microscopu ca alfel nexam pr-money
    cred insa doar asta ca nu sint prea managerial nici cult in cap.
    17 0
  • @netam-nisan, merci de corectura. Stiam ca si nisan are ceva de genul dar nu mi-am batut niciodata capul care cum se scrie :)

    Te rog, fa-mi o favoare si foloseste persoana 1-a singular cu mine, ca altfel trebuie si eu sa trec la pronume de politete si pe cuvant ca mi-am pierdut antrenamentul dupa niste anisori petrecuti pe meleaguri unde toata lumea e la "per tu", inclusiv cu sefii mari la lucru :):) Merci :)

    Legat de scartieturile din GT R (iar era sa-l scriu cu liniuta :) ), pai daca scartaie, sa-l faca dom'le de rusine, ce mama ei de treaba. Daca nu stiu sa inchege masinile cum trebuie, sa le-o zica verde-n fata. Uite, de-aia n-o sa-mi iau un GT R nou, doar dupa cativa ani (mai multi) cand o sa fiu sigur ca s-au remediat toti greierasii din bord sau pe unde or mai fi.
    9 0
  • Vai de capul meu, am vrut sa zic persoana a 2 a singular. Frate, m-a batut soarele in cap rau de tot zilele astea. Gata, nu mai ud florile fara sapca.
    8 0
  • netam-nissan
    nu-i bai dle zarnesteanul ca toti o mai dam in bara dar la adresarea de politete nu pot sa renunt, asa macar le e mila unora mai cititi la bibilica sa ma mai injure la persoana intaia cind spun scriu timpenii.

    pe englejii de la topgear nu ii iau totusi prea in serios poate sa fi exagerat din tantar armasar cu defectele gt r ca sa le dea mai multi bani nemtii sa stearga articolu.
    finca nu erau cica doar greierasi ci multe hibe pe la suspensia pleumatica etc la ditai premiumioasa de 200 mii euro si nou-nouta.
    drumuri bune sa aveti si cit mai multe mertane puteti !!
    11 0
  • Tribun Datsun
    Va fi păstrat, desigur, dar numai până la noi ordine (de Partid şi de Stat). Cel mai important termen al ecuaţiei “viitorului” este însă atitudinea (cea corectă automobilistic, indiscutabil) şi anume: inclusiv limuzinele treb’e să ne protejeze plămânii de tutun, pardon, de cancerul imaginat/clocit de omul fără identitate (de pe fundul Canalului Mânecii).

    Acum să-mi explice şi mie un binevoitor (răbdător) care-i treaba cu milk-hybrid. Adică îmi permite să amestec laptele din cană cu ceva incompatibil, cu care nu se poate omogeniza? Dar asta cu plug-in? Mai degrabă aş merge pe varianta plug-out, că doar minunatul nostru tineret s-a intelectualizat de-a binelea, chiar dacă astăzi schimbă filele cu degetul pe pagină, nu sub pagină, precum ştiam noi, boşorogii ăştia cu plus (adică în plus) pe planetă.
    7 2
  • @Dany-SL nu este derivat din S ci este de sine statator. Se pare ca urmatorul S va fi doar sedan, iar coupe-ul (CL Class) si Cabriolet vor fi terminate. Pacat pentru CL pentru ca a fost un GT veritabil.
    8 0
  • @ all

    De asta am intrebat, existau zvonuri de acum cativa ani ca variantele cuope/ cabrio vor fi eliminate din gama. Interesant ca s-a sugerat ca disparitia lor nu ar fi data de vanzarile slabe, din contra, se pare ca se vand atat de bine incat au pus in umbra SL-ul, ale carui vanzari au scazut. Va dati seama? Elimini ceva profitabil doar ca sa resuscitezi o legenda...

    PS Daca vor face un SL 2+2 probabil il pozitioneaza contra BMW-ului serie 8. Insa Bentley Continental va ramane singurul coupe/ cabrio cu 4 locuri in clasa de lux. Seria 8 mi se pare ca e altceva, orientat spre alti potentiali clienti, desi are 4 locuri, cele din spate sunt mai inghesuite...
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru