Drivetest Renault Kadjar facelift

1.3 Benzină Turbo (TCe) 140CP Man6 4x2 Intens
Renault Kadjar facelift zoom
de Bogdan Mirică
Miercuri, 19.12.2018
De familie bună

Atunci când ai pe cineva celebru în familie, te bucuri și tu de baia de mulțime pe care o generează. Fie că îți dă tag pe Facebook sau pe Instagram sau că îți pune la dispoziție o parte din instrumentele lui de marketing ca să devii și tu celebru.

Renault Kadjar știe foarte bine asta, întrucât a beneficiat din plin de popularitatea lui Nissan Qashqai, cel mai vândut SUV compact din Europa. Dezvoltat pe aceeași platformă cu pionierul japonez, Kadjar a reușit să sfideze previziunile cârcotașe, care îl vedeau ca pe un SUV incapabil să iasă din umbra lui Qashqai.

Bazându-se pe un preț accesibil, pe o gamă variată de motoare, dar mai ales pe o echipare foarte generoasă, Renault Kadjar a reușit să devină o alegere populară în Europa și nu numai. De la debutul oficial pe piață, Kadjar a adunat 450.000 de clienți, o valoare care îl scoate clar din umbra fratelui Qashqai. 

După atâta trudă și afirmare, crossover-ul francez avea nevoie de un aer proaspăt, motiv pentru care, la jumătatea carierei, a primit un facelift. Am văzut pe viu ce s-a schimbat, dar și ce nu s-a schimbat la noul Kadjar în cadrul unui test desfășurat pe șoselele din Sardinia.

Renault Kadjar facelift
1.3 Benzină Turbo (TCe) 140CP Man6 4x2 Intens

  • Pret de pornire n/a €
  • Pret model testat n/a €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Timiditatea modificărilor estetice este contrabalansată de curajul îmbunătățirilor de sub capotă. Noul Renault Kadjar schimbă multe în gama sa de motorizări și reușește să se alinieze rapid la normele de poluare și la cerințele unui public european care pune la colț dieselul.

Să nu vă imaginați însă că au dispărut agregatele pe motorină. Există același dCi de 1.5 litri, care dezvoltă acum 115 cai putere. Pentru cei care și-au dorit mai multe resurse încă de la debutul modelului pe piață, Renault își ia inima în dinți și propune Kadjar alături de un dCi cu o capacitate de 150 de cai putere și 320 de Nm. Dieselul poate fi asociat doar unei cutii manuale cu șase trepte și este singurul care primește tracțiune integrală. Așadar, spre deosebire de Opel Grandland X sau Peugeot 308, Kadjar are o gamă completă și cu 4x4.

Cei care vor să se îndepărteze de diesel au la dispoziție noul motor pe benzină de 1.3 litri, pe care Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi l-a dezvoltat împreună cu Daimler. Este motorul instalat deja pe Mercedes Clasa A și același pe care l-am testat deja pe Nissan Qashqai la Barcelona. De asemenea, el va fi folosit și pe Duster.

Motorul pe benzină vine cu o mulțime de tehnologii noi, printre care injecția directă cu o presiune de 250 bar, camera de ardere îmbunătățită, un nou turbocompresor și adăugarea unui filtru de particule. Pentru a se asigura de fiabilitatea lui, Grupul Renault-Nissan-Mitsubishi l-a testat vreme de 40.000 de ore pe bancul de probe.

Ca și pe Qashqai și Duster, motorul este disponibil cu două versiuni de putere: una de 160 și una de 140 de cai putere. În Sicilia am avut ocazia să mă aflu la volanul motorizării mai mici. Așadar, sunt suficienți 140 de cai putere benzină pentru a mișca decent un Kadjar?

Sunt. Mașina nu se simte submotorizată, chiar dacă vorbim despre o clindree așa de mică. Cuplul motor de 240 de Nm ajută mult în acest sens. Apare pe la 1600 de rotații și rămâne acolo până aproape de 3500 rpm, garantând o elasticitate foarte bună alături de transmisia manuală cu șase trepte.

Chiar dacă are o timonerie lungă, Kadjar te va lăsa să zăbovești mai mult decât crezi în treapta a patra de viteză. E ca și cum ai fi descoperit pentru scurtă vreme o automată. Poți rula cu 40 de km/h prin oraș sau poți accelera până dincolo de 90 de km/h într-o depășire. Ambele extreme îți oferă un impuls bun al accelerației.

Motorul începe să gâfâie ușor abia pe la 130 de km/h, însă nu e deranjant. Încă simți că te poate duce și mai departe.

Cred că acest motor de 1.3 litri este unul dintre cele mai bune de pe piață și pentru că oferă un rafinament grozav. Este silențios în staționare, silențios și în timpul rulării. Abia pe la 3500 de rotații își face simțită prezența, dar nu e un zgomot neplăcut. Vibrațiile sunt și ele estompate.

Consum

Noutățile cu care vine motorul pe benzină de 1.3 litri ar trebui să favorizeze eficiența și să facă din Kadjar o mașină în care te urci fără să fii speriat de consum. Renault anunță o medie de consum de 5.9 litri/100 de km și o valoare de 5 litri/100 de km în regim extraurban. Am rulat pe autostrăzile și drumurile din Sardinia destul de susținut, pe o ploaie care nu s-a oprit toată ziua.

N-am folosit modul Eco de rulare, responsabil pentru anestezierea resurselor motorului, și am obținut la finalul celor 150 de kilometri un consum de 7.6 litri/100 de kilometri. Se poate și mai bine dacă mergeți în modul Eco și nu bruscați accelerația așa cum am făcut-o eu.

Skoda Karoq și Volkswagen Tiguan nu oferă benzinare comparabile, însă Seat Ateca are un TSI de 150 de cai putere care consumă doar 5.3 litri/100 de kilometri. Tot mai puțin consumă și Peugeot 3008 și Opel Grandland X, însă e drept că oferă și cu 10 cai mai puțin. Nissan Qashqai, fratele lui Kadjar, echipat cu același motor de 1.3 litri și 138 de cai putere, promite un consum mediu de 5.7 litri, chiar și atunci când este echipat cu jante de 19 inch.

Singurele modele rivale care consumă mai mult sunt Ford Kuga, Kia Sportage, Hyundai Tucson și Mazda CX-5. E drept că unii dintre acești rivali au și ceva mai multe resurse.

Performanţe

Exceptând modelele diviziei Renault Sport, gama francezilor nu emite pretenții dinamice deosebite. În cazul mașinii testate de mine în Sardinia, sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 10.4 secunde, o valoare decentă, care nu impresionează însă pe nimeni. Ar fi însă mult mai potrivit să vă spun că accelerația de la 80 la 120 de km/h a fost clar îmbunătățită și se face în 8.1 secunde. Asta înseamnă un aplomb bun pe drumurile naționale de la noi, unde ai nevoie de resurse și dinamică fix în acest interval. Gândiți-vă, de exemplu, la depășirea unui camion pe Valea Oltului.

Dacă noul Nissan Qashqai este ceva mai eficient decât Kadjar facelift, francezul recuperează la performanțe. Insesizabil aș zice. Pentru că noul Kadjar este mai rapid cu 0.1 secunde decât Qashqai.

Mazda CX-5 oferă același timp de accelerare pentru versiunea benzină cu 165 de cai, Seat Ateca și Ford Kuga oferă un timp de accelerare mai bun, dar au și cu 10 CP în plus. Hyundai Tucson, Kia Sportage, Opel Grandland X și Peugeot 3008 sunt rivali mai lenți.

Interior

În habitaclu, faceliftul a adus ceva mai multe elemente cromate. Un crom satinat, regăsit la nivelul multor elemente din habitaclu. Materialele rămân prietenoase în părțile superioare ale planșei de bord și ceva mai tari în părțile inferioare. Finisajele păstrează și ele o calitate bună, iar egonomia pare să nu fi fost afectată de înlocuirea comenzilor pentru climatizare. Comenzi preluate de la actualul Duster. Arată mult mai bine decât cele de pe versiunea pre-facelift, rotițele cromate oferind o senzație de calitate germană. Spre deosebire de Duster, ele asigură controlul unei climatizări duble.

Și pe volan lucrurile sunt destul de clare, operarea instrumentelor de bord fiind destul de intuitivă. În ceea ce privește spațiile de depozitare, Kadjar le oferă clienților săi o consolă centrală ceva mai mare, cu suporturi noi pentru pahare și telefonul mobil. Cotiera este generoasă și acum glisează pentru a susține mai bine mâinile șoferului și pasagerului.

În portiere există loc pentru o sticlă de 1.5. litri, însă buzunarul ar fi trebuit să fie ceva mai generos și pentru alte obiecte.

Noul Kadjar se vrea a fi și mai confortabil, mulțumită scaunelor cu umplutură nouă și extensiei pentru șezut (glisează cu 6 centimetri). Există noi tipuri de tapițerii, printre care și una cu design în relief și cusături contrastante. Pe locurile din spate există spațiu suficient la nivelul picioarelor și al capului, însă un al treilea pasager ar fi serios incomodat de tunelul central destul de înalt.

Portbagajul are o capacitate de 472 de litri, dar la nevoie există două butoane prin care se rabatează foarte ușor bancheta spate. Se poate rabata și scaunul pasagerului față pentru a permite încărcarea unor obiecte lungi de peste 2.5 metri. În portbagaj există un fund dublu, dar și posibilități diferite de compartimentare. Pentru cei care se gândesc la o rulotă, Renault oferă acum și un cârlig de remorcare acționat electric. 

Preţ de achiziţie

Renault nu a oferit detalii despre prețurile cu care se va comercializa faceliftul lui Kadjar pe piața din România. Însă, având în vedere că SUV-ul francez s-a făcut remarcat prin accesibilitatea lui în segment, fără îndoială și faceliftul va respecta poziționarea anterioară față de rivali. Asta înseamnă că noul Renault Kadjar facelift va fi unul dintre cele mai accesibile SUV-uri din segment, alături de Kia Sportage și Nissan Qashqai.

Siguranţă

Faceliftul aduce noutăți și în materie de siguranță. Kadjar beneficiază acum de un sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, care compară imaginea surprinsă de camera frontală cu informațiile GPS-ului și te avertizează că ai depășit viteza legală înscrisă pe indicator. La această funcție se mai adaugă monitorizarea unghiului mort, asistentul pentru parcare, frânarea automată de urgență și păstrarea benzii de mers. Sunt în total 10 sisteme de siguranță standard sau opționale, cu care noul Kadjar vine disponibil.

Această echipare ar trebui să le inspire încredere clienților, la pachet cu cele cinci stele obținute de Kadjar la testele EuroNCAP în anul 2015. Atunci, Kadjar a fost catalogat cu 89% de procente pentru portecția pasagerilor adulți și cu 81% pentru cea a pasagerilor copii.

Ţinută de drum

Renault nu a operat modificări la nivelul ținutei de drum, Kadjar fiind aceeași mașină cu care publicul s-a obișnuit: confortabilă și ușor de condus. Trece fluierând peste denivelări și gropi, chiar și atunci când optați pentru jantele de 19 inch. E drept, o să vă simțiți mai bine cu cele de 17 inch. Suspensia nu transmite foarte mult zgomot la interior, însă, în cazul unei infrastructuri problematice antifonarea sa este perfectibilă.

Despre o rulare dinamică nu prea poate fi vorba, Kadjar facelift fiind un crossover destul de cumpătat. Există un ruliu pronunțat în viraje, iar direcția nu este dintre cele mai precise. Ea se dovedește însă extrem de prietenoasă în oraș, unde este asistată foarte bine și unde înlesnește manevrele în parcare.

Pentru cei care își doresc ieșiri în teren accidentat, e bine de știut că SUV-ul Renault și dimensiunile sale nu promit aventuri în vârf de munte. Avem o gardă la sol decentă, de 20 de inch, cu care te simți în siguranță pe orice drum forestier. Unghiul de atac are doar 17 grade, iar cel de degajare 25.

Din păcate, tracțiunea integrală nu va fi disponibilă pe toate versiunile. Doar cei care plătesc pentru motorizarea vârf de gamă, 1.7 dCi de 150 de cai putere vor avea acces la un sistem 4x4 preluat de la Nissan, similar cu ce găsim pe Duster. El dispune de un mod 4x2, pentru eficiență, de un 4x4 automat, în care sistemul gândește singur către ce axă merge cuplul motor, și de un 4x4 Lock, gata să împartă resursele 50/50 între cele două axe, cu condiția ca viteza să nu depășească 40 de km/h.

Pentru cei care nu au posibilități financiare pentru versiunea de top și deci pentru 4x4, Renault Kadjar poate fi comandat pe celelalte derivate cu un sistem Extended Grip. Acesta moderează cuplul motor trimis către puntea față. Nu este un sistem 4x4, dar vine cu mai multe moduri de rulare: cel standard se numește Road Mode. Mai există Uneven Ground Mode, care controlează modul de tracțiune în locul șoferului, ajutând astfel la descărcarea roților de noroi, nisip sau zăpadă. Modul Expert le oferă clienților libertate deplină, aceștia fiind capabili să dozeze cuplul trimis roților doar cu ajutorul accelerației.

Vizibilitate

Kadjar este un SUV care continuă să pară masiv, iar impresia nu e generată doar de mixul dintre poziția la volan, unghiul deschiderii vizuale și nervurile caroseriei. La volanul lui Kadjar stai destul de sus pentru a vedea șoseaua și împrejurimile, iar oglinzile laterale mari și suprafața vitrată generoasă au și ele partea lor în treaba asta.

Montantul parbrizului de pe partea șoferului te încurcă puțin la virajele strânse de stanga, în timp ce linia hayonului impune unele probleme de vizibilitate posterioară, întrucât luneta este flancată de doi montanți generoși. Manevrele efectuate în marșarier sunt remediate parțial de senzorii de parcare, dar cea mai bună soluție o reprezintă camerele video.

Tehnologie

Odată cu faceliftul, Renault Kadjar a câștigat și la capitolul tehnologie. Pentru că Renault a înțeles importanța acestui capitol în societatea actuală. Cu toate acestea, pare că face pași destul de mici, dacă stăm să ne gândim că și acum, după facelift, cel mai mare ecran disponibil pentru sistemul multimedia al lui Kadjar are tot 7 inch. Și nu ar fi neapărat o problemă, însă poziționarea sa pare a fi în continuare ușor defectuoasă, pentru că mi l-aș fi dorit ceva mai sus pe planșa de bord. Adică acolo unde să nu fiu nevoit să-mi iau prea mult ochii de la drum.

Încadrarea sa în planșa de bord pare a fi ceva mai plăcută din punct de vedere estetic, iar butoanele clasice au fost înlocuite cu unele tactile. Meniul este prietenos, ușor de intuit, doar că mai are unele întârzieri.

Dacă te plictisești de grafica îmbătrânită a sistemului multimedia R-Link 2, nu-ți face griji, pentru că acum există suport Apple Carplay și Android Auto, iar aplicațiile telefonului tău apar pe ecranul de 7 inch.

Vești bune de dincolo de volan, unde instrumentele analog au fost înlocuite cu un ecran digital de 7 inch, prietenos și destul de ușor de folosit și citit. Pe lista dotărilor trecem în revistă luminile LED frontale, inclusiv pentru proiectoare, acoperișul panoramic cu trapă electrică, accesul și pornirea fără cheie, sistemul audio Bose și elementele de siguranță enumerate mai sus.

Mi-aș fi dorit și o deschidere/închidere electrică a portbagajului, ca să nu mai vorbesc despre un Head-Up Display.

Design

Renault Kadjar se încadrează în filosofia de design a brandului francez, trasată de Laurens van den Acker cu ceva timp în urmă. Odată cu faceliftul, fața lui Kadjar a fost ușor împrospătată, însă fără a afecta aceste linii. Spre exemplu, designerii francezi au mărit ușor grila frontală, însă logo-ul Renault a rămas la fel de mare și bine evidențiat.

Și blocurile optice au fost ușor restilizate și vin acum cu o semnătură LED sub forma literei C, care servește și pentru semnalizare. Ca în cazul oricărui facelift, au apărut și o mulțime de elemente cromate în partea frontală, inclusiv conturul proiectoarelor. Foarte important pentru cei care își doreau ceva mai multă lumină pe timp de noapte, Kadjar vine cu faruri full LED, care sunt de șase ori mai economice decât cele cu halogen.

Privit din profil, Kadjar vine cu două noi tipuri de jante, unele de 17 și unele de 19 inch. Există și trei noi culori de caroserie: un verde măslină, un gri și acest albastru Blue Iron testat de mine în Sicilia.

Posteriorul nu ne aduce modificări majore. Avem un amestec de stopuri cu LED preluate parcă de la Clio și un spoiler împrumutat de la Koleos. Chiar și cu aceste modificări discrete, Kadjar reușește să garanteze un aer ceva mai proaspăt și să privească optimist către cea de-a doua parte a carierei sale.

Nu ne-a placut

  • Ruliu pronunțat în viraje
  • Ecranul de numai 7 inch pentru consola centrală
  • Grafica sistemului multimedia
Date tehnice - Renault Kadjar facelift 1.3 Benzină Turbo (TCe) 140CP Man6 4x2 Intens
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1332
Lungime mm
4489
Putere maxima CP (rpm)
140 (5000)
Latime mm
2058
Cuplu maxim Nm (rpm)
240 (1600)
Inaltime mm
1613
Viteza maxima km/h
203
Greutate kg
1442
Acceleratie 0-100 km/h s
10.4
Ampatament mm
2646
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
55
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
472
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Renault Kadjar facelift

Ultimele teste

Comentarii (18)

  • Eu nu inteleg de ce la testele astea trebuie sa "bruscați accelerația așa cum am făcut-o eu". La voi ori mergeti de ii sar supapele prin capota, ori mergeti cu 80 pe autostrada sa incurcati circulatia. Ca tot omul normal nu se poate, sa stim si noi exact cam ce consum o sa scot cu o masina de genul asta?
    50 0
  • olteanu
    "Avem o gardă la sol decentă, de 20 de inch". Hmm, serios?
    44 1
  • seby_dumi
    Ca utilizator de Kadjar 1.6 4*4 din 03.05.2017, 38.000km:
    Sunt mulțumit maxim prin prisma stilului propriu de conducere. Nu e o mașină destinată ... sportivilor. Clar, e pentru familiști! Dacă porți 46 la...accelerație, e bine să cauți altceva! Consumul mediu, real (la pompă) e undeva 5,7 primăvara și toamna și 6 vara și iarna, prin prisma climatizării, evident. Utilizarea corespondentă acestor valori e preponderent urbană, în cazul meu. Trăgând linie, super OK! Am încercat și modul ECO în oraș, dar limitarea climatizării în acest mod nu mi-a plăcut!
    Legat de face-lift, nu m-a dat pe spate, poate cu excepția barei spate, un pic mai rafinată! În rest, nu... Nici măcar zona climatizării...
    Ca și concluzie, nu regret acest dCI de 1,6, mai ales că e 4*4. Ador modul cum urcă o pantă de 14° în treapta întâi, fără să apăs pe accelerație! Mai ales dacă e și zăpadă, că acum ...
    18 6
  • O masina destul de buna la un pret decent.Totusi, 3.5 nota pentru design? Inteleg ca nu e un facelift foarte pronuntat dar totusi masina arata bine,ar fi meritat macar 4 stele.Si Suzuki S-Cross are tot 3.5 stele pentru design si nici nu se compara ca aspect cu Kadjar,deci nu mi se pare o nota corecta.
    36 4
  • andrei
    O curiozitate; de ce patru stele la preț dacă spuneți următoarele: „având în vedere că SUV-ul francez s-a făcut remarcat prin accesibilitatea lui în segment, fără îndoială și faceliftul va respecta poziționarea anterioară față de rivali. Asta înseamnă că noul Renault Kadjar facelift va fi unul dintre cele mai accesibile SUV-uri din segmet”?
    24 1
  • @andrei......de ce 4 stele?

    pentru ca pe a 5 a au asezat-o in varful bradului

    d'aia
    20 2
  • Anonim
    Am dorit sa achizitionez acesta masina varianta fara facelift am facut drive test concluzii : O masina confortabila , incapatoare , cel mai bun pret ( excluzand Dusterul ) , motorizare decenta , pozitie buna la volan DAR parbrizul dadea inpresia ca este subdimensionat , calitaea anamblarii lasa mult de dorit lufturi multe , tolerante mari , erau prezenti ceva greierasi , sistemul multimedia ff post 7 inch la standartele de astazi este putin , rezolutie prosta , navigatie cu grafica depasita , lipsa iluminare la toate butoanele de comanda in interior asa ca am zis pas . Pare ca faceliftul a mai rezolvat din probleme o sa merg sa vad cand apare noul model cum se prezinta .
    12 8
  • Citez: ".....însă poziționarea sa pare a fi în continuare ușor defectuoasă, pentru că mi l-aș fi dorit ceva mai sus pe planșa de bord. Adică acolo unde să nu fiu nevoit să-mi iau prea mult ochii de la drum.... "

    si la plusuri ati scris: Ergonomia.

    eu ce sa mai inteleg?
    12 1
  • @Anonim
    Tocmai ai "vazut" cum si-au bagat mainile in masina asta, cei de la Samsung Motors. Acesta nu e un Renault conceput in Franta, precum primele generatii ale Lagunei de exemplu. Este un produs global, gandit sa aiba un punct forte pretul. Per total mi se pare un produs bun. Si daca pretul e maii mic , e cat se poate de normal sa observi si ceva slabiciuni. Nimic iesit din comun, nimic de speriat.
    12 1
  • Chiar daca asemanarea e izbitoare cu Qashqai e totusi evident care e fratele mai "uratel si mai "prostut' in toate cele. Nu inteleg aici pozitionarea lui Renault fata de japonezi. Asa cum spunea si cineva mai sus, si eu am vizitat un Kadjar la un dealer ( evident ca nu acest facelift) intrigat fiind acum ceva vreme de reclamele "agresive" si am ramas total dezamagit de ce am vazut. E mult in urma lui Sportage cred si deasemenea a lui Qashqai ca si calitate/design interior . Parca nu e facut de Renault ci de o companie mult mai mica care se chinuie sa "arate ca aia mai mari" - asta a fost senzatia mea. Dar ma rog, asta e parerea mea si cu pretul corect cred ca va avea succes aceasta motorizare care este un real plus.
    8 12
  • Normal ca ei nu stiu sa mearga civilizat....daca ati observat in textele lor expresia "directia nu ofera suficient feed-back". Ce inseamna asta?...ei au un etalon: BMW M5 si compara toate masinile cu etalonul asta de parca toti vrem sa simtim in coloana vertebrala schimbarile de trepte si fum de cauciucuri la plecarile de pe loc. (bine, poate vrem dar nu ne permitem)
    Pe de alta parte, cui nu-i plac testele Automarket, e liber sa nu le citeasca; la urma urmei......cred ca mai putin de 1% dintre cititori isi permit sa schimbe masia; asa ca ne delectam in continuare cu testele de aici
    8 3
  • Pozele voastre spun totul: v-a placut mai mult exteriorul decat interiorul ala tern si displayul pus fix aiurea! Spun asta pt ca pozele cu exteriorul sunt de 10 ori mai multe decat cu interiorul.
    Au sacrificat rotile alea pe 19" doar ca sa dea bine, anvelopele zici ca sunt la piele!
    Inca nu-mi vine sa cred: 1.2 130cp 0-100km/h in 10.1, iar 1.3 140cp 0-100km/h in 10.4s, posibil rapoarte foarte foarte lungi, desi ce povestiti ca poti merge cu a 4-a de la 40-90km/h, banuiesc ca glumiti, sunt masini in care se poate merge cu 3-a de la 20-150km/h.

    Recunosc ca pt unii acel plafon panoramic cu o cutie automata ar aduce o placere la drum lung, dar restul masinii nu e chiar roz.
    4 4
  • @andrei
    I-am dat doar 4 stele pentru că încă nu știm prețurile lui kadjar pe piața de la noi. Nota asta este dată în urma unor supoziții.

    @Daniel_kid
    Am apreciat ergonomia comenzilor, butoanelor de pe planșa de bord și a celor de pe volan.

    @f
    Poate că ai dreptate. Dar, uite, Kadjar nu e deloc o mașină sportivă. Și cu toate astea a luat 4 stele la ținută de drum tocmai pentru că este confortabilă. Mulțumim pentru că ne citești

    @RS
    designul este cel mai subiectiv capitol al testului nostru. Deci, dă-mi voie să consider că Renault kadjar nu e printre frumoasele segmentului, dar nici printre urâte. E undeva la mijloc.

    @olteanu
    Mulțumim de sesizare

    @eu
    Ai o fereastră de test de o oră, maxim două. Trebuie să vezi cum merge motorul acela și ceva mai tare, nu doar „la consum”. De aici unele bruscări. Consider însă că orice client are momente în care conduce inconstant. Și nu mergem întotdeauna la consum.
    7 2
  • O singura curiozitate am, oare si interiorul asteia scartaie la fel ca si la varianta pre facelift? Altfel, arata bine.
    6 3
  • Adrian M
    Nu stiu daca motorul acesta dezvoltat cu Mercedes este numai pe acest facelift...daca da, inseamna ca acum 4 luni i-am luat tatalui meu direct faceliftul, fiind un Kadjar 2018, care a costat in varianta Zen cu optionale de 250 euro-geamuri fumurii si bare longit - 17600 euro cu tichet rabla...in varianta de baza era aprox 15000 euro...deci nu inteleg de ce spuneti ca nu aveti idee de preturile de vanzaredispon pe configuratorul renault...Iarasi nu inteleg de ce ii acordati numai 3.5 nota la design cand in celelalte 2 teste ati spus ca arata bine si e cea mai frumoasa masina desenata de Renault pana acum iar la facelift nu s-au schimbat prea multe... in fara directiei cam artificiale si a sistemului de sonorizare masina mi se pare super ca si raport calitate-pret. Kuga pe care o posed intr-adevar este superioara avand tractiune integrala si 180CP tdci, navigatie, camera marsarier, leduri pedale, stropit faruri etc dar a costat second din 2015 si 35000km cat a costat Kadjarul nou si cu garantie. Deci eu zic ca acest Renault merita daca propulsorul isi dovedeste fiabilitatea in timp.
    Drumuri bune si sarbatori fericite!
    13 5
  • hazard
    au rezolvat subvirarea catastrofala???
    5 13
  • Asta cu ruliu pronuntat ma pune pe ganduri. Ori n-ai mers cu masina asta, ori nu cunosti semnificatia.
    9 0
  • Adrian
    Am fost la drive test cu varianta intens, cutie automata, motorul 1.3 140cp. A fost foarte placut de condus. De asemenea modelul expus tot intens este foarte plactut.

    Ce nu inteleg de ce nu se face review si la modelul de baza care este cel mai accesibil. Varianta intense testata de majoritatea nu e cea mai accesibila masina.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru